• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 22 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Technologijos

856 AG ir 40 kilogramų: ar tai naujas EV revoliucijos etapas?

pagal Andžej Biaigo
2025.04.28, 19:30
Technologijos
A A
0
donut motor donut variklis

Šaltinis: The Drive

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Automobilių pasaulyje pasirodė revoliucinė naujovė – britų technologijų kompanijos „Donut Lab“ sukurtas „Donut Motor“ variklis. Šis kompaktiškas variklis, žadantis neprilygstamą našumą ir revoliucinį dizainą, gali pakeisti elektromobilių (EV) plėtros kryptį ir pralenkti vandenilio technologijas.

Turinys
Toggle
  • Neprilygstamas galios ir svorio santykis
  • Neregėtas sukimo momentas
  • Naujoviška integracija į ratus
  • Pritaikomas įvairių tipų transporto priemonėms
  • Ekonomiška gamyba
  • Padidintas energijos efektyvumas
  • Iššūkis vandenilio ateičiai

Neprilygstamas galios ir svorio santykis

Nepaisant to, kad sveria tik apie 40 kilogramų, „Donut Motor“ variklis išvysto stulbinančią 856 arklio galią. Šis galios ir svorio santykis netgi pranoksta „Koenigsegg Dark Matter“ variklį, todėl „Donut Lab“ kūrinys yra vienas iš efektyviausių variklių rinkoje. Kompaktiškas dizainas ir aukštos eksploatacinės savybės atveria naujas galimybes lengviems ir greitiems elektromobiliams.

Neregėtas sukimo momentas

Viena iš įspūdingiausių „Donut Motor“ savybių yra sukimo momento generavimas. Variklis generuoja iki 3172 pėdų-svarų (maždaug 4300 Nm) sukimo momentą. Nors toks skaičius gali atrodyti ekstremalus įprastoms kelių transporto priemonėms, tinkamai reguliuojamas jis užtikrina išskirtinį pagreitį ir valdymą, nepakenkiant važiavimo savybėms.

Naujoviška integracija į ratus

Skirtingai nuo tradicinių variklių, „Donut Motor“ variklis yra integruotas tiesiai į rato konstrukciją. Tokia konstrukcija optimizuoja erdvės naudojimą, pagerina valdymą ir sumažina energijos nuostolius. Nors variklis padidina nesuspaudžiamą masę, jo lengva konstrukcija tai kompensuoja ir pagerina dinaminį našumą. Kaip pažymėjo „Donut Lab“ atstovas Marko Lehtimäki, didelis sukimo momento tankis ir optimalus svorio pasiskirstymas leidžia transporto priemonėms pasiekti puikias važiavimo charakteristikas.

Pritaikomas įvairių tipų transporto priemonėms

Dėl lanksčios konstrukcijos „Donut Motor“ gali būti naudojamas įvairiose transporto priemonėse – nuo lengvųjų motociklų, pvz., „Verge“ modelių, iki mini automobilių ir net sunkiųjų komercinių sunkvežimių. Jo keičiamo dydžio architektūra daro jį patrauklia alternatyva gamintojams, orientuotiems į įvairius rinkos segmentus.

Ekonomiška gamyba

Vienas didžiausių „Donut Motor“ privalumų yra jo prieinamumas. Novatoriškos gamybos technologijos leidžia „Donut Lab“ gaminti šiuos variklius iki 50 % pigiau nei tradiciniai elektros varikliai. Mažesnės sąnaudos reiškia pigesnius elektromobilius vartotojams, o tai padeda spartinti elektromobilių plitimą pasaulyje ir skatina aplinkos tvarumą.

Skaitykite  Pervertinta funkcija naujuose automobiliuose, kuri erzina vis daugiau vairuotojų

Padidintas energijos efektyvumas

Pašalinus tradicines transmisijas, „Donut Motor“ sumažina mechaninės energijos nuostolius ir padidina energijos efektyvumą. Tiesioginis integravimas į ratą sumažina energijos nuostolius, taip padidindamas važiavimo nuotolį ir pagerindamas bendrą elektromobilių veikimą – tai yra labai svarbus privalumas mobilumui mieste ir tolimais atstumais.

Neatidėliokite – sužinokite privalomojo automobilio draudimo kainą jau dabar.

Iššūkis vandenilio ateičiai

Nors vandenilio varikliais varomos transporto priemonės jau seniai laikomos perspektyvia alternatyva, „Donut Motor“ siūlo įtikinamų argumentų likti prie baterijomis varomų elektromobilių. Dėl mažų gamybos sąnaudų, didesnio energijos efektyvumo ir lengvesnio integravimo „Donut Motor“ gali žymiai pralenkti vandenilio technologiją pagrindinėse rinkose.

„Donut Motor“ yra svarbus žingsnis į priekį elektros variklių technologijų srityje. Sujungdamas lengvą konstrukciją, išskirtinį sukimo momentą ir galią bei prieinamą kainą, jis iš naujo apibrėžia elektromobilių dizaino galimybes. Šiai technologijai populiarėjant, ji žada pakeisti automobilių pramonę ir atverti kelią tvaresnei ir efektyvesnei ateičiai.

Ką manote apie šį novatorišką variklį? Ar jis gali pakeisti elektromobilių ateitį? Pasidalykite savo nuomone komentaruose žemiau!

Žymos: Donut variklisvariklis
Dalintis44DalintisSiųstiDalintis8
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Vilniuje BMW X5 išsiardė važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

0

Kraują stingdantis momentas sunkvežimis laukė posūkio, o lengvosios vairuotojas išlėkė tiesiai į priešpriešą

Kraują stingdantis momentas: sunkvežimis laukė posūkio, o lengvosios vairuotojas išlėkė į priešpriešą

0

Taip pat skaitykite

Ar traktorius privalo trauktis? Konfliktas Lietuvos keliuose

Lenkimas iš dešinės – leidžiama ar ne? Štai ką sako KET

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

Ar leidžiama važiuoti motociklu su ausinėmis? Štai ką sako įstatymas

Bauda už telefoną ir teisės vairuoti atėmimas be įrodymų: ar verta skųsti?

42 eurų bauda už 10 cm pravertą langą. Italijos policija nejuokauja

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.