P, R, N ir D yra pagrindiniai automatinio valdymo režimai. Kai kurios transmisijos turi papildomą B funkciją. Ji padidina vairavimo saugumą ir yra naudinga važiuojant kalnų keliais.
Automatinės pavarų dėžės idėja yra ta, kad vairuotojui nereikia vargti renkantis pavarų perdavimo skaičių – tereikia nurodyti, ar norite važiuoti pirmyn (D režimas), ar atgal (R), ir… galite pamiršti apie krypties pasirinkimo svirtį. Bent jau teoriškai. Praktikoje kelio sąlygos kartais būna tokios skirtingos, kad jos paskatino kai kuriuos automobilių gamintojus automatinės pavarų dėžės selektoriuje įrengti B režimą – jį, be kita ko, rasite „Toyota“ ir „Volvo“ hibridiniuose bei elektriniuose automobiliuose.
Raidė B yra kilusi iš žodžio Brake (stabdys) – ji reiškia, kad B režimu automobilis intensyviai stabdys jėgaine. Elektromobiliuose B režimas gali įjungti rekuperaciją visu intensyvumu. Tai naudinga važiuojant kalvotomis vietovėmis. Naudojant B režimą galima išvengti ilgesnio stabdžių naudojimo, dėl kurio galiausiai gali perkaisti stabdžių diskai ir trinkelės. B režimo esmė – išlaisvinti vairuotoją nuo būtinybės spausti stabdžių pedalą ir nustatyti didžiausią įmanomą jėgainės stabdymo jėgą. Hibridiniuose automobiliuose (įskaitant iš tinklo įkraunamus hibridinius automobilius) B režimas gali būti naudojamas priverstiniam traukos akumuliatoriaus įkrovimui važiuojant lygiu keliu. Išsamią informaciją paprastai galima rasti transporto priemonės naudotojo vadove.
Priešingai nei atrodo, hibridiniuose automobiliuose įjungus B režimą nebūtinai efektyviausiai išgaunama energija. Tiesa, važiuojama visa galia, tačiau kartu stabdoma varikliu. Dėl to automobilis praranda greitį per trumpesnį atstumą nei stabdant tik rekuperaciniu būdu. Ilgesnis rekuperacijos laikas stabdant tik elektros varikliu leistų atgauti daugiau energijos. Verta to nepamiršti ir B režimą naudoti tik tada, kai jis iš tikrųjų būtinas.
Tiek elektra varomuose automobiliuose, tiek hibridiniuose automobiliuose energijos atgavimo proceso intensyvumą galima valdyti stabdžių pedalu. Jo intensyvumą rodo rodyklė, nukreipta į laukelį, pažymėtą CHG arba Charge, arba skaitinė vertė, pvz., -20 kWh/100 km. Prieš tokiam automobiliui pradedant stabdyti naudojant stabdžius, dėl rekuperacijos jis praranda greitį. Po tam tikro naudojimo laikotarpio ir stebėdami pavaros veikimą, išmoksime važiuoti taip, kad išnaudotume visus energijos rekuperacijos privalumus. Kita vertus, geriausias mūsų vairavimo stiliaus rodiklis bus stabdžiai – jie paprastai būna šalti efektyvaus elektrinio ar hibridinio vairavimo pabaigoje.