• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 4 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Nulis problemų ir 300 000 km rida su dyzeliniu varikliu. Tereikia kelėtos veiksmų

pagal Andžej Biaigo
2024.09.03, 16:30
Patarimai
A A
0
dyzeliniai automobiliai dyzeliniai varikliai
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Tinkamai prižiūrimi dyzeliniai varikliai be didesnių gedimų gali veikti daugelį metų. Yra keletas pagrindinių aspektų, kuriuos reikėtų reguliariai stebėti ir prižiūrėti, kad dyzelinis automobilis galėtų be problemų važiuoti bent 300 000 km. Taip, tai daug kainuoja, bet jūs įgyjate patikimumo.

Nusprendę pirkti dyzelinį automobilį būsimieji pirkėjai dažnai susiduria su galimomis didelėmis remonto išlaidomis. Kaip jau ne kartą minėjau mūsų vadovuose, beveik kiekvienas dyzelinio automobilio remontas kainuoja 500-1000 eurų. Būtent dėl šios priežasties dyzelinių variklių populiarumas mažėja. Nepaisant to, jų ilgaamžiškumas yra neįkainojamas – jei nepainioti su priedų ilgaamžiškumu.

Dyzeliniai varikliai patys savaime yra tvirti, tačiau jų priedai – ne. Būtent šių priedų priežiūra daro įtaką viso jėgos agregato ilgaamžiškumui ir sumažina aptarnavimo išlaidas.

Pateikiame 6 patarimus, kaip pasirūpinti dyzelinio variklio ir priedų ilgaamžiškumu, taip pat orientacines metines išlaidas, į kurias reikėtų atsižvelgti, jei norite išvengti didelių išlaidų remontui.

Geriausios įmanomos kokybės degalai

Vienas svarbiausių dyzelinių variklių priežiūros aspektų – įpilti aukščiausios kokybės degalų, kurie turi didelę įtaką įpurškimo sistemai. Taupant degalus, greitai sugenda purkštukai, o tai lemia papildomas išlaidas.

automobilio variklio purkstukai

Darant prielaidą, kad per metus nuvažiuojate 15 000 kilometrų, o jūsų automobilis vidutiniškai sunaudoja 6 litrus degalų 100 km, per metus sunaudosite apie 900 litrų degalų. Pasipildyti dyzelino išbandytoje degalinėje, net jei degalai joje kainuoja 10 centų brangiau nei pigiausioje, jums kainuos 90 eurų brangiau. Mėnesio papildomos išlaidos sudaro tik 7,5 eurų – ne daugiau nei apsilankymas kavinėje ar greito maisto restorane.

Ilgalaikėje perspektyvoje, nuvažiavus 150 000 kilometrų, šis išlaidų skirtumas jau sudaro 900 eurų. Naudojant prastesnės kokybės degalus, gali būti pažeista įpurškimo sistema ir gali prireikti atlikti rimtus remonto darbus, ypač senesniuose modeliuose, pavyzdžiui, „Volkswagen“ 1.9 TDI arba „Fiat“ 1.9 JTD.

Taip pat turėtų būti ir su alyva

Norėdami užtikrinti ilgą variklio tarnavimo laiką, variklio alyvą keiskite kasmet arba kas 10-15 000 km. Dyzeliniam varikliui būtina geros kokybės variklinė alyva.

juoda alyva dyzeliniame variklyje

Filtrų keitimas dažniau, nei nurodo gamintojas

Oro ir degalų filtrų keitimo išlaidos taip pat yra didelės. Oro filtras kainuoja apie 12 eurų, o degalų filtras – nuo 20 iki 35 eurų. Pakeitus abu filtrus kartą per 20-30 000 kilometrų, galima sutaupyti nemažai lėšų.

Skaitykite  Ar stabdžių dulkės kenkia sveikatai? Mokslininkai turi atsakymą

Įsiurbimo sistemos valymas – būtinai kartą „po kurio laiko“

Labai svarbu prižiūrėti įsiurbimo sistemą, įskaitant tarpinį aušintuvą ir turbokompresorių. Kas 100 000 kilometrų verta ją išvalyti, o tai autoservise, priklausomai nuo automobilio modelio, gali kainuoti nuo 200 iki 500 eurų.

Kitas svarbus aspektas – EGR vožtuvo priežiūra. Reguliarus valymas kas 30-40 000 km gali gerokai pailginti jo tarnavimo laiką ir užkirsti kelią brangiai kainuojantiems gedimams.

Taip pat verta patikrinti alyvos vamzdelius ir išmetimo sistemos patvarumą. Užsikimšęs išmetamųjų dujų filtras, ypač DPF filtras, gali sukelti rimtų turbokompresoriaus problemų.

Taikydami pirmiau pateiktus patarimus, nors ir patirsite tam tikrų išlaidų, ilgainiui galėsite mėgautis vairavimu be rūpesčių. Tai investicija į patikimumą ir ramybę, susijusią su dyzelinio automobilio eksploatavimu.

  • Įpilkite tik gerų degalų
  • Keiskite alyvą kas 10-15 000 km
  • Pirkite tik gerų įmonių alyvą, atitinkančią variklio standartus
  • Oro ir degalų filtrus keiskite dažniau nei rekomenduoja gamintojas
  • Esant didesnei ridai, išvalykite įsiurbimo sistemą
  • Jei tarpinis aušintuvas turi pažeidimo požymių, pakeiskite jį nauju
  • Kas keliasdešimt tūkstančių km išvalykite EGR vožtuvą
  • Reguliariai tikrinkite į turbokompresorių tiekiamos alyvos tiekimo linijų būklę
  • Pasirūpinkite tinkamu variklio įšilimu ir turbokompresoriaus aušinimu
  • Reguliariai išdeginkite DPF filtrą
  • Periodiškai tikrinkite už variklio šildymą atsakingų prietaisų efektyvumą
  • Greitai pašalinkite visus gedimus

Nors dyzelinių variklių techninė priežiūra gali sukelti papildomų išlaidų, ji padeda išvengti didesnių ir netikėtų išlaidų ateityje. Sprendimą, ar rūpestingai prižiūrėti dyzelinį variklį, ar sumažinti priežiūros išlaidas, galite priimti patys. Viena aišku – techninės priežiūros reguliarumas ir kokybė turi didelę įtaką jūsų automobilio ilgaamžiškumui ir patikimumui.

Žymos: dyzelinasdyzeliniai automobiliaidyzelinis variklisvariklio alyva
Dalintis232DalintisSiųstiDalintis41

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Geriausi naudoti automobiliai iki 2000 €: ką renkasi lietuviai?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.