• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 7 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Apžvalgos

BMW 320d (F31) – populiarus, bet ar tikrai patikimas po 200 tūkst. km?

pagal Andžej Biaigo
2025.05.19, 16:30
Apžvalgos
A A
0
bmw f31 320d
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„BMW 320d Touring“ (F31) yra populiarus naudotų automobilių pirkėjų pasirinkimas, žinomas dėl savo dinamiškų savybių ir aukščiausios klasės pojūčio. Tačiau kas nutinka nuvažiavus 200 000 km? Nagrinėjame realią nuosavybės patirtį, išlaidas ir dažniausiai pasitaikančias problemas, kad padėtume Lietuvos vairuotojams apsispręsti, ar vis dar verta įsigyti šį modelį.

Apžvalga: Gerai įrengtas kelioninis automobilis su istorija

Aptariamas BMW 320d F31 pagamintas 2012 m. ir yra nuvažiavęs daugiau nei 211 000 km. Jame sumontuotas gamyklinis M paketas, chiptuningo patobulinimas iki 230 AG ir kelios papildomos modifikacijos. Savininkas Pawełas iš Varšuvos per septynerius metus nuvažiavo 80 000 km ir pasidalijo savo įžvalgomis apie tai, kas veikia – ir kas neveikia – po tokios ilgos kelionės.

Modifikacijos ir eksploatacinės savybės

Chiptuningas padidino variklio galią nuo 184 AG iki 230 AG ir pagerino sukimo momentą iki 450 Nm. Nepaisant didesnės galios, automobilis važiuodamas realiomis sąlygomis vidutiniškai suvartoja 6,5 l/100 km. Patobulintas tarpinis aušintuvas ir „Bilstein“ pakaba pagerina valdymą, tačiau sumažina prošvaisą.

Kas genda po 200 000 km?

Nepaisant aukščiausios klasės įvaizdžio, BMW 320d (F31) su N47 varikliu nėra be trūkumų. Po 150 000-200 000 km ribos prireikė kelių komponentų dėmesio. Pateikiame pagrindinių remonto darbų ir galimų problemų sąrašą.

Variklis ir degalų sistema

  • Degalų slėgio jutiklio nuotėkis – 125 EUR (jutiklis + darbas)
  • Purkštukų gedimas – 5 000 eurų už 4 naujus purkštukus
  • Paskirstymo grandinės keitimas – ~1 100 € dėl gale montuojamos konstrukcijos

Pavaros dėžė ir transmisija

  • ZF 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė veikia gerai, tačiau šalta gali trūkčioti
  • Garsus atbulinės eigos girgždesys – nekenksmingas, bet dažnas
  • Palaikomas guolių keitimas – nedidelė kaina

Kitos techninės priežiūros išlaidos ir nusidėvėjimas

Nuvažiavus 200 000 km, reikia atkreipti dėmesį į keletą tipinių nusidėvėjimo elementų. Savininkas rekomenduoja naudoti tik originalias dalis, ypač stabdžių ir pakabos, kad būtų užtikrintas ilgaamžiškumas.

  • Priekyje esančios stabdžių trinkelės ir diskai – kas 60 000 km
  • DPF valymas – ~200-250 eurų
  • Pavaros dėžės alyvos ir filtro keitimas – ~220 € kas 60-80 000 km
Skaitykite  Automobiliai, kurių tikrai neverta pirkti – specialistų įžvalgos

Komfortas, interjeras ir elektronika

Nepaisant amžiaus, BMW salonas išlieka stilingas ir funkcionalus. Su M paketu pridedami irkliniai pavarų perjungimo mechanizmai ir sportinės sėdynės. Vienintelės nedidelės problemos, apie kurias pranešta, yra durų sandarinimo triukšmas ir susidėvėjusi durų apdaila. Multimedijos sistema per septynerius metus užšalo vieną kartą – apskritai elektronika buvo patikima.

Ar turėtumėte pirkti BMW 320d su didele rida?

Pasak savininko, F31 320d vis dar malonu vairuoti – su sąlyga, kad esate pasirengę investuoti į profilaktinę priežiūrą. Jis pataria patikrinti techninės priežiūros istoriją, įsitikinti, kad buvo kreiptas dėmesys į pagrindinius komponentus, pavyzdžiui, paskirstymo grandinę ir purkštukus, ir numatyti biudžetą būsimam remontui.

Kokia jūsų nuomonė? Pasidalykite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.

Žymos: bmwBMW F31BMW F31 320d
Dalintis2DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

5 patikimiausi automobiliai pasaulyje pagal vairuotojus

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz