• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 22 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis OBD diagnostikos klaidu kodai

P006E Žemas turbokompresoriaus ir (arba) pripūtimo pripūtimo stiprintuvo A maitinimo įtampos grandinės lygis

pagal Ramūnas Kuršelis
2025.06.02, 2:49
OBD diagnostikos klaidu kodai
A A
0
P006E žema turbokompresoriaus stiprintuvo grandinės įtampa
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Kai pasirodo diagnostikos sutrikimo kodas P006E, jis signalizuoja apie kritinį įtampos trūkumą turbokompresoriaus didinimo valdymo grandinėje, į kurį reikia nedelsiant atkreipti dėmesį. Variklio valdymo modulis aptinka šį elektrinį gedimą, kai maitinimo įtampa nukrenta žemiau leistinos ribos, todėl sumažėja sistemos gebėjimas efektyviai reguliuoti slėgio didinimą. Ši iš pirmo žvilgsnio nedidelė elektrinė problema gali virsti rimtomis eksploatacinėmis problemomis ir išmetamųjų teršalų kiekio pažeidimais. Supratus pagrindines šio įtampos kritimo priežastis, paaiškėja, kodėl kai kuriose transporto priemonėse visiškai sugenda turbokompresorius, o kitose tik sumažėja galia.

P006E Turbokompresoriaus / pripūtimo pripūtimo reguliatoriaus A maitinimo įtampos grandinės žema reikšmė ir apibrėžtis

Kodas P006E reiškia elektros tiekimo grandinės, maitinančios turbokompresoriaus arba turbokompresoriaus pripūtimo kontrolės sistemą, gedimą. ECM stebi įtampos lygį šioje grandinėje ir, kai įtampa nukrenta žemiau iš anksto nustatytų ribų, įjungia šį kodą. Europos transporto priemonėse šią funkciją atlieka ECM (variklio valdymo modulis), kitaip nei amerikietiškose transporto priemonėse, kuriose variklio ir transmisijos veikimą valdo jungtinis PCM (transmisijos valdymo modulis). Dėl šios žemos įtampos būklės negalima tinkamai valdyti padidinto slėgio kontrolės, todėl sumažėja variklio našumas ir dėl netinkamo oro ir degalų mišinio santykio gali padidėti išmetamųjų teršalų kiekis.

Bendrosios P006E priežastys

  • Pažeista laidų sistema – surūdiję arba nutrūkę padidinto slėgio kontrolės grandinės laidai
  • Sutrikęs didinimo kontrolės solenoidas – vidinis elektros gedimas, dėl kurio sumažėja įtampa
  • Sugedusios elektrinės jungtys – atsilaisvinusios arba surūdijusios jungtys, mažinančios tiekiamą įtampą
  • ECM gedimas – vidinės ECM problemos, darančios įtaką įtampos išėjimui į didinimo kontrolės sistemą
  • Sprogęs saugiklis arba relė – elektros apsaugos komponentai sutrikdo maitinimą
  • Baterijos arba įkrovimo sistemos problemos – nepakankama bendra elektros sistemos įtampa

Simptomai, kuriuos gali pastebėti vairuotojai

  • Įsijungusi variklio patikros lemputė – pagrindinis įspėjamasis indikatorius prietaisų skydelyje
  • Sumažėjusi variklio galia – pastebimas pagreičio ir našumo trūkumas
  • Mažesnė degalų ekonomija – sumažėjęs efektyvumas dėl netinkamo slėgio padidinimo valdymo
  • Turbokompresoriaus atsilikimas arba jo nebuvimas – vėluojanti arba trūkstama turbokompresoriaus reakcija
  • Variklio svyravimas – nereguliarus galios perdavimas greitėjant
  • Neįprasti variklio garsai – švilpimas arba šlifavimas iš turbokompresoriaus srities

Diagnozė ir bandymas

Mechanikai pradeda diagnostiką prijungdami OBD-II skaitytuvą, kad gautų išsaugotus kodus ir sustabdyto kadro duomenis. Vizualiai apžiūrint padidėjimo kontrolės laidų pluoštą, nustatomi akivaizdūs pažeidimai, korozija arba atsilaisvinusios jungtys. Naudodami skaitmeninį multimetrą, technikai išmatuoja įtampą padidinto slėgio valdymo elektromagneto jungtyje, kai variklis veikia, ir palygina rodmenis su gamintojo reikalavimais. Atliekant bandymus tikrinamas laidų tarp ECM ir padidinimo kontrolės komponentų vientisumas. Mechanikai taip pat patikrina tinkamas įžeminimo jungtis ir, naudodami skenavimo įrankio aktyviąsias testavimo funkcijas, patikrina, kaip veikia stiprintuvo valdymo solenoidas. Akumuliatoriaus ir įkrovimo sistemos įtampos patikrinimas užtikrina tinkamą visų sistemų maitinimą.

Remonto etapai ir kaina

Remonto procedūros priklauso nuo diagnostikos metu nustatytos pagrindinės priežasties:

  • Laidų sistemos remontas arba keitimas – pažeistų laidų arba jungčių tvirtinimas; kaina: 80-200 €
  • Boost valdymo elektromagneto pakeitimas – naujo elektromagnetinio vožtuvo įrengimas; kaina: 150 € – 350 €
  • ECM keitimas arba programavimas – sugedusio valdymo modulio keitimas; kaina: 800 € – 1500 €
  • Saugiklių arba relių keitimas – perdegusių elektros komponentų keitimas; kaina: 15 € – 40 €
  • Baterijos arba generatoriaus aptarnavimas – įkrovimo sistemos problemų sprendimas; kaina: 100 € – 400 €

Atlikę remonto darbus, technikai ištrina diagnostinius kodus ir atlieka bandomuosius važiavimus, kad patvirtintų tinkamą sistemos veikimą ir užkirstų kelią kodo sugrįžimui.

Transporto priemonės, kurioms dažniausiai daromas poveikis

  • Audi A4 2009-2016 m.
  • BMW 320d 2010-2018 m.
  • Volkswagen Golf GTI 2008-2014
  • Mercedes-Benz C220 CDI 2011-2017
  • Ford Focus ST 2012-2018
  • Peugeot 308 1.6 THP 2010-2016

Dažnai užduodami klausimai

Ar galiu toliau vairuoti, kai kodas P006E yra aktyvus?

Vairuoti galima, tačiau nerekomenduojama vairuoti ilgesnį laiką. Dėl sumažėjusio slėgio padidinimo valdymo gali būti pažeistas variklis dėl netinkamo oro ir degalų santykio ir gali sugesti turbokompresorius. Sugedus turbokompresoriui, remonto išlaidos labai išauga ir gali siekti 2000 eurų ar daugiau.

Kiek paprastai kainuoja P006E diagnostika ir remontas Lietuvoje?

Diagnostikos įkainiai daugumoje Lietuvos servisų svyruoja nuo 40 € iki 80 €. Bendra remonto kaina svyruoja nuo 80 € už paprastus elektros instaliacijos gedimus iki 1500 € už ECM pakeitimą. Dažniausiai pasitaikantys remonto darbai, susiję su slėgio didinimo valdymo solenoidais, kainuoja nuo 150 € iki 350 €, įskaitant darbą.

Ar dėl P006E mano automobilis nepraeis techninės apžiūros?

Taip, dėl aktyvaus P006E kodo techninė apžiūra bus nesėkminga.

Išvada

P006E diagnostiniam kodui reikia sistemingai šalinti gedimus, kad būtų galima nustatyti pagrindinę turbokompresoriaus slėgio didinimo valdymo sistemos įtampos grandinės gedimo priežastį. Technikai turėtų pradėti nuo vizualinės laidų ir jungčių apžiūros, po to atlikti įtampos bandymus ir patikrinti komponentus. Tinkama diagnozė garantuoja tikslų remontą, keičiant pažeistus laidus, sugedusius solenoidus ar perdegusius saugiklius. Nedelsiant pašalinus šį kodą, išvengiama tolesnio variklio eksploatacinių savybių blogėjimo ir palaikomas idealus padidinto slėgio valdymas, kad variklis veiktų efektyviai.

DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Kokiu greičiu važiuoti, kad automobilis sunaudotų mažiausiai degalų?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz