• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 14 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Apžvalgos Varikliai

BMW B58 variklis – modernusis 2JZ įpėdinis?

pagal Andžej Biaigo
2025.05.27, 13:30
Varikliai
A A
0
g26 m440i b58 variklis bmw

BMW B58 variklis

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Kai „Toyota“ atskleidė, kad naujojoje „Supra“ bus naudojamas BMW B58 variklis, daugelis puristų buvo nusiteikę skeptiškai. „Toyota“ 2JZ, garsėjantis neperšaunama konstrukcija ir milžiniškomis tiuningo galimybėmis, paliko didžiulius batus, kuriuos reikėjo užpildyti. Tačiau laikui bėgant tapo aišku, kad B58 yra ne tik vertas įpėdinis, bet ir galbūt 2JZ formulės evoliucija, patobulinta XXI amžiui.

Modernus stebuklas su giliomis šaknimis

B58 – tai 3,0 litro darbo tūrio, 3,0 litrų, eilinis šešių cilindrų variklis su vienu turbokompresoriumi, naudojamas daugelyje BMW modelių ir dabartinėje „Toyota Supra“. Pasak Stephano Papadakio, kuris konstruoja 1000 AG drifto automobilius, šis variklis yra įspūdingai perteklinis: tiuningo specialistai patikimai pasiekia daugiau nei 700 AG, naudodami daugiausia standartinius vidinius komponentus. Kaip ir 2JZ, B58 variklis, nors ir naudojant šiuolaikinius įrankius, buvo kuriamas atsižvelgiant į tvirtumą.

Inžinerijos evoliucija: Nuo geležies iki intelekto

Kai 2JZ turi geležinį bloką ir seną, 8-ajame dešimtmetyje sukurtą inžineriją, B58 naudojasi CAD, FEA modeliavimu ir patobulinta metalurgija. Rezultatas? Lengvesnis aliuminio blokas, kuris yra toks pat tvirtas. Dėl BMW modulinio projektavimo metodo B58 turi bendrą architektūrą su benzininiais ir dyzeliniais broliais ir seserimis, ypač su dyzeliniu B57. Šis bendras „uždaro denio“ bloko išdėstymas smarkiai pagerina standumą, imituodamas 2JZ konstrukcijos tvirtumą.

Dalijama DNR su dyzeliniais varikliais

B58 ir B57 blokai iš esmės yra vienodi, sukurti taip, kad atlaikytų ekstremalų slėgį. Abiejuose naudojami kaltiniai plieniniai alkūniniai velenai, o B58 sumontuoti kaltiniai švaistikliai. Dėl šių elementų, kurie paprastai būna skirti didelio našumo arba dyzeliniams varikliams, B58 yra unikaliai stiprus serijiniam benzininiam varikliui.

Valvetronic, VANOS ir patikimumas esant 9000 aps/min

B58 taip pat įdiegtos BMW „Valvetronic“ ir dvigubos VANOS sistemos, leidžiančios neįtikėtinai kontroliuoti vožtuvų laiką ir kėlimo aukštį. Iš pradžių skeptiškai nusiteikęs Papadakis dabar giria „Valvetronic“ sistemą kaip „itin patikimą“, net iki 9000 aps/min. Tuneriams tereikia patobulinti kumštelius, vožtuvų spyruokles ir degalų tiekimą, kad pasiektų keturženklį arklio galių lygį.

Efektyvus tepimas ir nuolatinis tobulinimas

Kitas svarbiausias akcentas – kintamo darbinio tūrio alyvos siurblys, kuris pritaiko alyvos kiekį pagal variklio apkrovą – to pakanka visam drifto sezonui. BMW ir toliau tobulina B58: 2018 m. į atnaujinimus įtraukti integruoti išmetimo kolektoriai ir paprastesnės paskirstymo grandinės. 2022 m. peržiūroje pridėtas dvigubas degalų įpurškimas (tiesioginis ir portinis), atnaujinta VANOS pavara ir 48 V švelni hibridinė sistema – taip subalansuotas našumas ir efektyvumas.

Verdiktas: Nauja legenda

B58 yra ne tik geras variklis – jis yra puikus variklis. Jis išlaiko 2JZ variklio dvasią – stiprumą, patikimumą ir derinimo galimybes, tačiau jo pakuotė atitinka šiuolaikinius išmetamųjų teršalų ir efektyvumo standartus. Jei kas nors abejoja jo vieta istorijoje, paklauskite tiuningo specialistų, kurie lengvai išvysto 1000 AG.

Kokia jūsų nuomonė? Ar gali B58 vieną dieną pralenkti 2JZ legendos statusu? Pasidalykite savo mintimis toliau!

Žymos: B58 variklisbmw
Dalintis4DalintisSiųstiDalintis1
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz