„Porsche“ padalinys JAV paskelbė apie didelę remonto kampaniją. Vykdant šią kampaniją daugiau nei 27 000 elektrinių „Taycan“ savininkai turi atlikti techninę apžiūrą. Viskas dėl Lenkijoje pagaminto sugedusio komponento, kuris blogiausiu atveju gali sukelti net gaisrą.
Sportinių automobilių gamintojas paskelbė atšaukiantis daugiau kaip 27 000 JAV rinkoje parduodamų automobilių. Priežastis – galima „Porsche Taycan“ aukštos įtampos akumuliatoriaus problema, dėl kurios gali įvykti trumpasis jungimas ir kilti gaisras. Nuo 2019 m. spalio 21 d. iki 2024 m. vasario 1 d. pagamintų vienetų savininkai turi atvykti į techninės priežiūros centrą.
„Porsche Taycan“ akumuliatoriaus gedimas. Ką jau žinome?
JAV Nacionalinė kelių eismo saugumo administracija (NHTSA) paskelbė lentelę apie „Porsche“ serviso veiksmus. Iš jos matyti, kad tiksli problemos priežastis dar nėra žinoma. Tačiau preliminari analizė parodė, kad gaminant akumuliatorius „LG Energy Solution“ gamykloje Lenkijoje galėjo įvykti klaidų, dėl kurių kilo trumpojo jungimo pavojus.
Transporto priemonės, kurioms taikoma paskelbta techninės priežiūros kampanija, suskirstytos į dvi grupes, kurių vidiniai kodai yra ARB6 ir ARB7. Tai tęsia anksčiau paskelbtas tris panašias kampanijas. Pirmajai grupei priklausančių „Taycan“ savininkai atsidūrė nepalankioje padėtyje – gamintojas jiems patarė laikinai apriboti akumuliatoriaus įkrovimą iki ne daugiau kaip 80 proc.
Kodėl? Šiuo atveju „Porsche“ neturi pakankamai duomenų, kad galėtų užtikrinti klientus, jog įkrauti iki galo yra saugu. ARB7 grupės automobiliuose galima nuotoliniu būdu stebėti akumuliatoriaus būklę ir čia „Porsche“ tikina, kad kol kas jokių anomalijų nepasitaikė. Jei situacija pasikeis, naudotojas bus nedelsiant informuotas, kad būtų apribotas įkrovimas.
„Porsche“ parengė planą, kaip elgtis su baterijomis iš Lenkijos
„Porsche“ planuoja įdiegti diagnostinę programinę įrangą, skirtą akumuliatorių modulių būklei stebėti galimai paveiktose transporto priemonėse. Aptikus pažeidimą, automobilio kompiuteris automatiškai apribos įkrovimą iki 80 proc., o savininkas bus iškviestas nemokamai pakeisti sugedusius modulius.
Transporto priemonių, kurioms taikoma remonto kampanija, savininkai turėtų kreiptis į savo markės atstovus. Ar gedimas gali pasireikšti automobiliuose, parduodamuose už JAV ribų? Kiti „Porsche“ padaliniai nepranešė apie panašias akcijas saugos ir klientų teisių organizacijoms. Informacijos apie aptarnavimo kampaniją taip pat negalima rasti Lenkijos konkurencijos ir vartotojų apsaugos tarnybos (UOKiK) pranešimų sąraše.