• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 13 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Elektromobiliams skirti akumuliatoriai – 300 000 km jiems neturėtų būti problema?

pagal Andžej Biaigo
2024.11.29, 13:00
Elektromobiliai
A A
0
porsche taycan elektromobilio akumuliatoriaus tarnavimo laikas kiek laiko veikia elektromobilio baterija

Šaltinis: „Porsche“

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Vokietijos konsultacinė bendrovė P3 išanalizavo daugiau kaip 7 000 elektromobilių duomenis apie jų akumuliatorių senėjimą kelio sąlygomis. Rezultatai yra visiškai stulbinantys.

Dyzeliniai automobiliai važiuoja ir važiuoja, o elektromobilių akumuliatoriai greitai išsikrauna, todėl elektromobiliai tampa brangiu nenaudojamu menu. Panašių pareiškimų dažnai galima perskaityti socialiniuose tinkluose.

Naudoto automobilio patikimumas – VIN kodas atskleis tiesą.

Tačiau Vokietijos konsultacinė bendrovė P3, kuri specializuojasi elektromobilių srityje, laikosi kitokios nuomonės. Ši nuomonė buvo patvirtinta atlikus išsamią daugiau nei 7 000 transporto priemonių analizę.

„Dezinformacija gali neigiamai paveikti perėjimą prie elektrinio mobilumo, nes didina nepagrįstas baimes ir taip mažina visuomenės pritarimą elektra varomoms transporto priemonėms ir jų skvarbą rinkoje“, – praneša P3.

Judančių automobilių duomenys

„P3“ ypač didžiuojasi tuo, kad surinkti duomenys buvo gauti iš tikrų kelyje važinėjančių elektromobilių. Pirmiausia vokiečiai patikrino 50 savo automobilių parką. Buvo ištirta, ar jų akumuliatoriai nėra anksti pasenę, o vėliau jų būklė susieta su įkrovimo informacija.

„Transporto priemonės buvo atrinktos taip, kad būtų galima susipažinti su kuo įvairesniais vairavimo ir įkrovimo profiliais ir užfiksuoti skirtumus tarp gamintojų“, – praneša P3.

Antruoju etapu į analizę buvo įtraukta Austrijos akumuliatorių diagnostikos pradedančioji įmonė „Aviloo“. Iki šiol ji atliko maždaug 60 000 elektra varomų automobilių akumuliatorių būklės analizę. Ši bendrovė siūlo dviejų tipų testus – „Flash“ ir „Premium“.

Abiem atvejais matavimo aparatas prijungiamas prie automobilio per OBD prievadą. Atliekant „Premium“ testą, akumuliatorius įkraunamas iki 100 proc. ir iškraunamas iki 10 proc., žinoma, vis dar prijungus akumuliatoriaus eksploatacinių savybių testavimo prietaisą.

elektromobilis ikraunamas

P3 tyrime buvo atsižvelgta į 7 000 automobilių, patikrintų taikant „Premium“ metodą, kuris yra sudėtingesnis nei „Flash“ (stacionarus bandymas). Svarbu tai, kad į tyrimą taip pat buvo įtraukti automobiliai, kurių rida viršijo 300 000 km.

„Tai leido išsamiau ir kiekybiškiau įvertinti akumuliatoriaus senėjimo priklausomybę nuo ridos. Tai visų pirma papildo P3 automobilių parko analizę ir suteikia platesnę duomenų bazę pagrįstam vertinimui atlikti“, – praneša P3.

Taip sensta akumuliatoriai

Remiantis P3 vertinimu, akumuliatoriai iš pradžių sensta gana greitai. Tačiau vėliau jų degradacija pastebimai sumažėja:

  • nuvažiavus 30 000 km akumuliatoriaus būklė pablogėja 5 % (iki 95 %).
  • nuvažiavus 100 000 km – apie 10 %.
  • nuo 100 000 iki 200 000 km vidutiniškai akumuliatoriaus talpa tebėra apie 87 %.
Skaitykite  Skaitmeninis elektromobilio akumuliatoriaus pasas bus privalomas: kas keičiasi pirkėjams?

Akumuliatoriaus našumo sumažėjimą pradiniame jo naudojimo etape galima paaiškinti paprastai. Pirmųjų įkrovimų ir iškrovimų metu susidaro vadinamasis SEI (kietojo elektrolito tarpfazės) sluoksnis. Kitaip tariant. Tai nuosėdos, susidariusios dėl reakcijos su elektrolitu.

Svarbu tai, kad 50 P3 parko transporto priemonių duomenys sutampa su „Aviloo“ gautais duomenimis. Tyrimas taip pat rodo, kad faktinis akumuliatorių senėjimas retai pažeidžia jų garantijos sąlygas. Šiuo metu gamintojai standartiškai suteikia aštuonerių metų arba 160 000 km garantiją.

P3 taip pat mano, kad ilgas akumuliatorių tarnavimo laikas leidžia juos naudoti ir „antrą gyvenimą“. Tai yra, kaip stacionarią energijos saugyklą. Tik vėliau, t. y. maždaug po 20 metų, juos reikėtų atiduoti perdirbti.

UŽDARYTI
Žymos: elektromobiliaielektromobilių akumuliatoriai
Dalintis2DalintisSiųstiDalintis

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.