Norintys įkrauti savo elektromobilį Vokietijos greitkelių poilsio aikštelėse turi apsišarvuoti kantrybe. Ilgas laukimo laikas ten ypač dažnas. Tai ADAC nustatė neseniai atlikusi tyrimą.
ADAC kritikuoja siūlomą infrastruktūrą kaip „reikalaujančią tobulinimo“. Ištyrus 40 objektų, esančių svarbiausiuose Vokietijos greitkelių maršrutuose, paaiškėjo visas sąrašas trūkumų.
Nors 37 iš 40 stotelių infrastruktūra „bent jau buvo“, 16 poilsio aikštelių turėjo tik silpnas įkrovimo stoteles, kurių galia buvo mažesnė nei 150 kilovatų. Todėl įkrauti automobilį jose užtrunka ilgai.
21 įrenginys taip pat siūlė greitojo įkrovimo stoteles, kurių galia buvo ne mažesnė kaip 150 kilovatų, tačiau tik 4 iš jų siūlė ir didesnės nei 300 kilovatų galios įkrovimo stoteles. Čia automobiliams su atitinkama technologija įkrauti reikia mažiau nei ketvirčio valandos. Be to, 6 iš 21 poilsio aikštelės neturėjo pakankamai įkrovimo stotelių (ne daugiau kaip 3), kai kurios iš jų taip pat buvo užblokuotos nelegaliai pastatytais automobiliais.
Trijose iš tirtų poilsio stotelių iš viso nebuvo jokios įkrovimo galimybės! Modernioje įkrovimo aikštelėje jų turėtų būti bent 10.
ADAC taip pat nemažai kritikos sulaukė mokėjimo galimybės: Greitojo įkrovimo stotelėse el. automobilių vairuotojai vis tiek turėtų naudoti QR kodą, kad galėtų atsiskaityti debeto ar kredito kortele. Tai kelia pavojų saugumui, nes nusikaltėliai, naudodamiesi suklastotais QR kodais, gali gauti kredito kortelių duomenis.
Net ir lyjant lietui e. automobilių savininkai patiria nuostolių: įkrovimo stotelių naudotojai, kitaip nei tradicinių degalinių klientai, tik retais atvejais gauna stogą virš galvos.