Visi, kuriems teko susidurti bent su vienu įkraunamu hibridiniu automobiliu, žino, kad storų kabelių suvyniojimas gali būti problemiškas. Todėl „Fiat“ siūlo naują sprendimą: įvilkti juos kaip, pavyzdžiui, dulkių siurbliuose.
Pati idėja nėra nauja – panašų ištraukiamą laidą galima rasti, pavyzdžiui, elektrinėje „Vespa“, tačiau čia elementas neišimamas, tereikia atsistoti pakankamai arti lizdo. Šiuo atveju jums reikės stovėti arti įkrovimo stotelės arba gatvės stulpo.
Problemą pastebėjo net pats Carlosas Tavaresas. „Turime tokius fantastiškus automobilius, kuriuose gausu technologijų, puikių medžiagų, gražių funkcijų, o įkrovimo metu pirmiausia pamerkiame laidą į purvą. Tai nėra labai aukštos technologijos. Pažiūrėkite į dulkių siurblius – ten viskas geriau išspręsta“, – sakė konglomerato bosas.
Pirmasis modelis su tokiu kabeliu bus „Fiat Grande Panda“. Tačiau po priekinėmis grotelėmis sumontuotu kabeliu bus galima įkrauti tik kintamąja srove, kurios maksimali galia – 7,4 kW. Atsižvelgiant į tai, kad „Panda“ elemento talpa yra 44 kWh, įkrovimas užtruks šiek tiek laiko. Žinoma, bus galima įsigyti ir nuolatinės srovės kabelį.