„Honda“ entuziastai mėgsta mechanines pavarų dėžes. Nenuostabu, nes šios markės mechanizmai yra žinomi kaip labai malonūs valdyti. Panašu, kad japonų gamintojas vis dar prisimena lazdelių maigymo gerbėjus ir ruošia jiems kažką ypatingo.
„Honda“ neketina atsisakyti mechaninės pavarų dėžės net ir elektromobilių amžiuje. Vienas iš šios markės inžinierių neseniai duotame interviu žurnalui „The Drive“ patvirtino, kad būsimoji elektrinių „O“ modelių serija bus siūloma ir su svirtimi bei sankaba, imituojančia tikros transmisijos veikimą.
Tai akivaizdus pokytis, nes dar 2022 m. gamintojas skeptiškai vertino šią idėją. „Nesu tikras, kad galime imituoti mechaninę pavarų dėžę,“ – „Honda“ vadovas Toshihiro Mibe sakė interviu leidiniui „Car and Driver“.
Tačiau elektrifikavimo vadovas Shinji Aoyama buvo nusiteikęs optimistiškiau ir teigė, kad mechaniškai tai nėra lengva, tačiau dirbtinis imitavimas nebeturėtų kelti problemų. Panašu, kad projektas įgauna vis daugiau jėgų ir papildys sistemą, imituojančią vidaus degimo automobilių elgseną.
Be mechaninės pavarų dėžės, „Honda“ taip pat kuria garsų rinkinį, kad vairavimas elektriniu automobiliu labiau primintų klasikinį dizainą. Įdomu tai, kad „Honda“ nėra pirmasis gamintojas, eksperimentuojantis su tokiais sprendimais.
„Lexus“ ir „Toyota“ taip pat kuria mechaninę pavarų dėžę, skirtą elektra varomiems automobiliams. Japonai jau turi veikiančių prototipų. Laikas parodys, ar šis sprendimas įsitvirtins civiliniuose automobiliuose.