Kai kalbama apie elektrines transporto priemones (EV), dažnai tenka ieškoti kompromiso tarp ridos ir našumo. Paprastai kuo greitesnis ir sportiškesnis automobilis, tuo greičiau išsikrauna akumuliatorius. Ši taisyklė galioja ir vidaus degimo varikliais varomiems automobiliams, tačiau dažnai manoma, kad įkrauti elektromobilį yra sunkiau nei papildyti degalų atsargas degalinėje. Tačiau „Tesla Model 3 Performance“ įrodo, kad didelis našumas ne visada reiškia, kad reikia aukoti ridą.
Stebinantys rezultatai atliekant bandymus realiomis sąlygomis
Remiantis neseniai „Edmunds“ atliktu realaus nuvažiuojamojo atstumo bandymu, 2024 m. „Tesla Model 3 Performance“ pavyko viršyti oficialų Aplinkos apsaugos agentūros (EPA) apskaičiuotą nuvažiuojamąjį atstumą. Bandymo metu „Edmunds“ važiavo su automobiliu standartiniu maršrutu, kurį sudaro 60 % važiavimo mieste ir 40 % važiavimo greitkeliais, o vairuotojai neviršijo 8 km/val. nustatyto leistino greičio. Rezultatas? „Model 3 Performance“ nuvažiavo 494 kilometrus (307 mylias) – maždaug 1 % daugiau nei jo EPA įvertintas 488 kilometrų (303 mylių) nuotolis.
Automobiliui, kuris išvysto 510 arklio galių ir nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3 sekundes, šis nuotolis yra įspūdingas. Dauguma galingų elektromobilių paprastai neviršija EPA įverčių, tačiau „Tesla Model 3 Performance“ įrodė, kad gali derinti jaudinantį greitį ir nepaprastą efektyvumą.
Nugalėti konkurentus
„Model 3 Performance“ ne tik viršijo savo EPA įvertinimą – jis taip pat pranoko kai kuriuos aršiausius konkurentus. To paties „Edmunds“ testo metu kiti aukštos klasės elektriniai modeliai, tokie kaip „Hyundai Ioniq 5 N“, „Kia EV6 GT“ ir „Mercedes-Benz AMG EQE“, sugebėjo pasiekti tik vidutinius 320-400 km (200-250 mylių) nuotolio rodiklius.
Tačiau svarbu pažymėti, kad „Model 3 Performance“ išnaudojus visas galimybes, pavyzdžiui, važiuojant dideliu greičiu trasoje, akumuliatorius išsikrovė greičiau, kaip ir tikimasi iš daugumos didelio galingumo automobilių.
Didelis patobulinimas, palyginti su ankstesniais modeliais
2024 m. „Model 3 Performance“, kurio aptakus dizainas buvo pakeistas „Highland“ atnaujinimo metu, nuėjo ilgą kelią, palyginti su savo pirmtakais. „Edmunds“ taip pat išbandė 2018 m. Model 3 Performance, kuris sugebėjo nuvažiuoti tik 412 km (256 mylias), t. y. gerokai mažiau nei EPA nustatytas 499 km (310 mylių) atstumas. Naujausias modelis yra kur kas efektyvesnis ir, nepaisant padidėjusios galios ir atnaujinto dizaino, siūlo didesnį nuvažiuojamą atstumą.
Kaip jis lyginamas su „Long Range“ modeliu?
Įdomu tai, kad „Model 3 Performance“ ir „Model 3 Long Range AWD“ nuvažiuojamo atstumo skirtumas gali būti ne toks didelis, kaip jums atrodo. „Edmunds“ atlikto realaus pasaulio testo metu „Long Range AWD“ vos nepasiekė savo EPA įvertinimo, nuvažiavęs 544 km (338 mylias) vietoj numatytų 563 km (350 mylių).
Atsižvelgiant į tai, kad „Model 3 Performance“ pasižymi džiuginančiu greičiu ir vis tiek sugeba pasiekti beveik 500 kilometrų ridą, pasirinkimas tarp šių dviejų modelių tampa labiau susijęs su asmeniniais pageidavimais – ar norite didesnio greičio, ar šiek tiek didesnio nuotolio?
2024 m. „Tesla Model 3 Performance“ toliau plečia elektromobilių lūkesčių ribas ir siūlo įspūdingą greitį be didelės ridos aukos. Tiems, kurie ieško našumo ir praktiškumo derinio, naujausias „Tesla“ pasiūlymas gali būti puikus pasirinkimas.