2025 m. gegužės 30 d. apie 20.45 val. Vilniuje, S. Žukausko gatvėje, įvyko eismo įvykis. Automobilis „Volkswagen“, vairuojamas 1997 m. gimusio vyro, sukdamas į kairę susidūrė su elektriniu dviračiu. Dviratininkas, gimęs 1983 m., važiavo pagrindiniu keliu ir turėjo pirmumo teisę.
Eismo įvykis įvyko sukant į kairę, kai VW vairuotojas nedavė kelio pagrindiniu keliu iš priešingos pusės atvažiuojančiam dviratininkui. Dėl to buvo partrenktas elektrinis dviratis, o jo vairuotojas patyrė sužalojimų. Į įvykio vietą atvyko greitosios pagalbos tarnybos, o sužeistam dviratininkui buvo suteikta medicininė pagalba ligoninėje.
Pradėtas ikiteisminis tyrimas pagal Baudžiamojo kodekso 281 straipsnio 1 dalį, kuri taikoma už kelių eismo taisyklių pažeidimus, sukėlusius kūno sužalojimą. Kol dviratininkas sveiksta, gydydamasis ambulatoriškai, institucijos peržiūri vaizdo stebėjimo kameras, liudytojų parodymus ir transporto priemonių pozicijas, kad nustatytų kaltę.
Pasak saugaus eismo ekspertų, Lietuvos miestuose vis dažniau įvyksta eismo įvykiai, kuriuose dalyvauja elektriniai dviračiai, dėl padidėjusio jų naudojimo ir ribotos infrastruktūros. „Vairuotojai dažnai neįvertina elektrinių dviračių greičio, ypač mišraus eismo zonose“, – įspėja ekspertai. „Kiekvienas eismo dalyvis turi išlikti budrus, ypač sankryžose.“
„Kiekvienas eismo dalyvis turi išlikti budrus, ypač sankryžose.
Pareigūnai primena vairuotojams, kad sukdami į kairę visada duotų kelią ir atidžiai patikrintų, ar nėra dviratininkų ir mikroautomobilių naudotojų. Dviratininkai raginami dėvėti apsaugines priemones ir naudoti priekinį / galinį apšvietimą, ypač esant blogam matomumui.
Kokia jūsų nuomonė? Ar sankryžose turėtų būti taikomos griežtesnės taisyklės? Pasidalykite savo nuomone komentaruose arba socialiniuose tinkluose.