• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 12 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

10 seniausių vis dar gaminamų automobilių variklių – kas sąraše?

pagal Andžej Biaigo
2025.05.29, 12:30
Naujienos
A A
0
Rolls-Royce V12 variklis
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Tuo metu, kai automobilių pramonė veržiasi į elektrifikavimą, keletas vidaus degimo variklių ir toliau nepasiduoda laikui. Šie ilgaamžiai varikliai gaminami jau kelis dešimtmečius ir 2025 m. vis dar bus naudojami po šiuolaikinių transporto priemonių variklių gaubtais. Nuo legendinių V12 iki kuklių eilinių keturcilindrių – štai 10 seniausių automobilių variklių, kurie vis dar gaminami šiandien.

„Rolls-Royce“ 6,75 l V12 (nuo 2003 m.)

Šis prabangus V12, pasirodęs 2003 m. „Phantom“, tapo prabangos simboliu. Iš pradžių buvęs natūraliai įsiurbiamas, dabartinė „Phantom VIII“ versija su dviem turbinomis išvysto 563 AG ir 900 Nm sukimo momentą, todėl beveik 3 tonas sveriantį sedaną iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,5 sekundės.

Chrysler HEMI V8 (III kartos, nuo 2003 m.)

Nors originalus HEMI buvo sukurtas 1951 m., trečiosios kartos HEMI pasirodė 2003 m. Jo kultinės charakteristikos ir šiandien naudojamos tokiuose automobiliuose kaip „Dodge Durango“. Kai kurių versijų, pavyzdžiui, „Hellcat“, galia viršija 750 kW (1025 AG).

Toyota GR V6 (nuo 2002 m.)

Šis aliuminio bloko V6 pakeitė tris „Toyota“ variklių šeimas ir varo tokius modelius kaip „Tacoma“, ‚Camry‘ ir „Lexus IS“. Nors daugelis perėjo prie turbininių keturių variklių, „Lexus“ vis dar naudoja GR V6 hibridiniame modelyje LS 500h, išvystančiame 354 AG.

Honda K serijos I4 (nuo 2001 m.)

K20 variklis pirmą kartą buvo sumontuotas 2001 m. „Civic Type R“ modelyje. Jis tebėra mėgstamas entuziastų dėl savo aukštų apsukų ir patikimumo. Naujausiame „Civic Type R“ variklyje K20C1 su turbokompresoriumi išvysto 315 AG ir 420 Nm.

Nežinai, ar automobilio rida tikra? Patikrink VIN CarVertical sistemoje.

Volkswagen W12 (nuo 2001 m.)

Šis kompaktiškas W12 sujungia du VR6 variklius į vieną 12 cilindrų jėgainę. Naujausia iteracija, kurią galima rasti tokiuose „Bentley“ modeliuose kaip „2025 Batur“, pasižymi 740 AG ir 1003 Nm sukimo momentu. Bus pagaminta tik 16 „Batur“ egzempliorių.

„Ford“ modulinis V8 (nuo 1991 m.)

Pirmą kartą naudotas „Lincoln Town Car“, modulinių V8 šeima varo ‚Mustangus‘, F150 ir net „Ford GT“. 2025 m. „Mustang Dark Horse“ turi natūraliai įsiurbiamą 5,0 l V8, išvystantį 500 AG.

Skaitykite  Papildomos automobilio funkcijos, už kurias verta mokėti papildomai

Ferrari F140 V12 (nuo 2002 m.)

Šis natūraliai įsiurbiamas V12, pradėtas naudoti „Enzo“, dabar varo „812 Competizione“, išvystantį 818 AG ir pasiekiantį 9 500 aps/min. ribą. Jį naudoja ir visureigis „Purosangue“, išvystantis 715 AG ir pasiekiantis 0-100 km/val. greitį per 3,3 s.

Nissan VQ V6 (nuo 1994 m.)

Šis darbinis variklis varė „Maxima“ nuo 1994 m. iki 2023 m. Naujausiame „Nissan Z“ naudojamas 400 AG VQ V6 su dviem turbinomis, o kituose modeliuose, pavyzdžiui, ‚Frontier‘ ir „Pathfinder“, vis dar naudojamas natūraliai įsiurbiamas variantas.

GM Duramax V8 (nuo 2001 m.)

Pirmą kartą pristatytas sunkiasvoriuose pikapuose, 6,6 l „Duramax“ dyzelinis variklis labai išsivystė. 2024 m. versija išvysto 470 AG ir 1322 Nm sukimo momentą, užtikrindama nuolatinį dominavimą dyzelinių sunkvežimių rinkoje.

Chevy Small-Block V8 (LT serija, nuo 2014 m. / ištakos nuo 1955 m.)

Naujausi LT varikliai yra penktosios kartos kultinio „Chevy“ mažo bloko V8, kurio linija siekia 1955 m., varikliai. „Corvette Z06“ modelyje montuojamas LT4 variklis išvysto daugiau kaip 755 AG. Kadangi GM daug investuoja į naujos kartos variklius, šio variklio palikimas dar toli gražu nesibaigė.

Kokia jūsų nuomonė? Pasidalykite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.

Žymos: ChevychryslerferrarifordGMhondanissanRolls-Roycetoyotavariklisvolkswagen
Dalintis2DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz