• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 12 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

„Abarth“ grįžta prie šaknų – atsisako elektromobilių?

pagal Andžej Biaigo
2025.05.31, 13:30
Naujienos
A A
0
Abarth 695 Competizione
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Barth“ daro posūkį savo elektrifikavimo kelyje. Po trumpalaikės visiškai elektrinių modelių eros Italijos sportinių automobilių prekės ženklas oficialiai grįžta prie vidaus degimo variklių (VDV), nes jį nuvylė nuviliantys pardavimai ir ribotas elektromobilių veikimo nuotolis.

Elektrinis „Abarth“: Ne toks sėkmingas, kaip tikėtasi

Iš pradžių pradėjęs veikti kaip „Fiat“ sportinis subbrendis, ‚Abarth‘ pristatė savo pirmąjį elektrinį modelį – „Abarth 500e“, kuris pakeitė ilgai gyvavusią benzininių 595 modelių seriją. Tačiau, nepaisant padoraus pagreičio (0-100 km/val. per 7,0 sekundės), elektrinis 500e buvo kritikuojamas dėl riboto nuvažiuojamo atstumo: tik 252 km pagal WLTP standartą ir tik 180 km šaltomis sąlygomis. Modeliui sunkiai sekėsi įtikinti entuziastus, kurie tikėjosi didesnio našumo ir praktiškumo.

CarVertical padeda išvengti sukčių – patikrink automobilio istoriją.

Ribota rida ir kompromisai dėl našumo

Nuo 2025 m. „Abarth“ elektrinių modelių gamą sudaro tik du modeliai: kompaktiškas 500e ir didesnis 600e, pastarasis pasižymintis 240-280 AG galia ir iki 334 km nuvažiuojamu atstumu. Tačiau net ir šių specifikacijų nepakako, kad būtų patenkinta pagrindinė markės auditorija, garsėjanti meile žiauriai galiai ir agresyviems AKĮ garso takeliams.

Fiat patvirtina: vidaus degimo varikliai grįžta

Fiat generalinis direktorius Olivier Francois per hibridinio Grande Panda pristatymą patvirtino, kad „Abarth“ būsimuose modeliuose vėl pradės naudoti vidaus degimo variklius. Priežastis? Grynieji elektromobiliai tiesiog nepateisina pardavimų lūkesčių.

Benzininis 500 jau bandomojoje gamyboje

Naujasis benzininis „Fiat 500“, sukurtas pagal elektrinės versijos kėbulą, jau pradėtas bandyti Mirafiori gamykloje. Jį varo 3 cilindrų natūraliai įsiurbiamas 70 AG variklis, kuriam padeda švelni hibridinė sistema ir mechaninė pavarų dėžė. Tačiau ši sąranka yra pernelyg kukli, kad būtų galima sukurti į našumą orientuotą „Abarth“ variantą.

Kuo galėtų būti varomas kitas „Abarth 500“?

Nors bazinis švelniai hibridinis variklis yra netinkamas, vienas iš tikėtinų kandidatų yra patikrintas 1,4 l darbinio tūrio variklis su turbokompresoriumi iš ankstesnio „Abarth 595“. Nors jis pasenęs, tačiau pasižymi galia ir charakteriu, kurio tikisi „Abarth“ gerbėjai. Kaip alternatyva galėtų būti svarstomos pažangesnės hibridinės sistemos, tačiau jų pritaikymas „Fiat“ platformai gali būti techniškai sudėtingas ir brangus.

Skaitykite  Tesla rado išeitį iš pardavimų krizės Australijos rinkoje

Abarth 600 aiškesnis kelias

Būsimasis „Abarth 600“ sukurtas ant „Stellantis“ CMP/e-CMP platformos, kuri jau suderinama su įvairiomis hibridinėmis konfigūracijomis. Jame lengvai galėtų būti montuojamas sustiprintas 1,2 PureTech turbininis variklis, suporuotas su elektros varikliu, esančiu dvigubos sankabos transmisijoje, arba net antras variklis ant galinės ašies, kad būtų galima įrengti visų varančiųjų ratų konfigūraciją – toks sprendimas jau naudojamas „Jeep Avenger 4xe“ ir „Alfa Romeo Junior Ibrida Q4“ automobiliuose.

Išmoktos pamokos ir grįžimas prie šaknų

Abarth grįžimas prie vidaus degimo variklių atspindi platesnę nišinių našumo markių, siekiančių išlaikyti identitetą elektromobilių eroje, tendenciją. Nors elektriniai varikliai išlieka ateities tikslu, vidaus degimo varikliai toli gražu nėra mirę – bent jau „Abarth“ ištikimiesiems.

Ar norėtumėte elektrinio, ar benzininio „Abarth“? Pasidalykite savo nuomone toliau esančiuose komentaruose!

Žymos: Abarthvidaus degimo variklis
Dalintis3DalintisSiųstiDalintis1
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz