• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 21 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

„Audi“ patentuoja vairą su keičiamomis formomis – vairavimo ateitis?

pagal Andžej Biaigo
2025.02.26, 15:30
Naujienos
A A
0
audi vairas su keiciamomis formomis

Audi nuotrauka

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Automobilių dizaineriai ir entuziastai jau dešimtmečius diskutuoja apie vairo evoliuciją. Nuo tradicinio apvalaus vairo iki prieštaringai vertinamo „Tesla“ vairo – gamintojai eksperimentavo su įvairiais ergonominiais sprendimais, kad pagerintų patogumą, efektyvumą ir estetiką.

Dabar „Audi“ šią koncepciją plėtoja dar toliau, pateikdama naujai patentuotą dizainą, leidžiantį vairuotojams pagal poreikį keisti vairo formą.

Kuo ypatingas naujasis „Audi“ vairas?

audi vairas su keiciamomis formomis 2
Daug ką galima valdyti: Štai kaip atrodo patentinėje paraiškoje pateikti ne apskrito formos vairo ratai. Audi nuotrauka

Skirtingai nuo įprastų vairų, naujausiame „Audi“ patente pristatomas vairas su reguliuojamais segmentais, todėl vairuotojai gali rinktis iš keturių skirtingų formų:

  • Tradicinis apvalus vairas – klasikinis dizainas, naudojamas daugumoje transporto priemonių.
  • Deimanto formos vairas – unikalus sukibimas ir ergonomiška padėtis.
  • „Yoke“ įkvėptas vairas – panašus į tą, kurį matėme „Tesla“ modeliuose.
  • Aštuoniukės stiliaus ratas – netradicinės formos ratas, galintis suteikti futuristinę vairavimo patirtį.

Novatorišką vairo konstrukciją sudaro aštuonios atskiros judančios sekcijos, kurios gali dinamiškai reguliuotis. Idėja – suteikti vairuotojams lankstumo, kad jie galėtų pasirinkti patogią ir efektyvią vairo formą, priklausomai nuo vairavimo sąlygų.

Kodėl „Audi“ kuria šią technologiją?

Tobulėjant automobilių technologijoms, didėja poreikis juos pritaikyti ir pritaikyti pagal poreikius. „Audi“ patentas rodo, kad galimybė keisti vairo formą galėtų būti naudojama įvairiais tikslais:

  • Padidintas komfortas – vairuotojai gali perjungti pageidaujamą sukibimo su vairu stilių.
  • Geresnė aerodinamika – jungo tipo vairas galėtų mažiau kliudyti skaitmeninius prietaisų skydelius.
  • Didesnis vairavimo tikslumas – skirtingos formos vairas gali būti naudingas skirtingiems vairavimo scenarijams (pvz., mieste ir greitkelyje).
  • Suderinamumas su autonominiu vairavimu – tai galėtų būti 4 lygio autonomijos preliudija, kai ratas prisitaiko prie savarankiško vairavimo funkcijų.

Ar tai veiks realiame vairavimo procese?

Nors konfigūruojamo vairo idėja skamba futuristiškai, „Audi“ turi išspręsti praktinius uždavinius:

  • Saugumo problemos: Ar vairas gali keisti formą važiuojant ir neblaškyti vairuotojo dėmesio ar nekelti jam pavojaus?
  • Ilgaamžiškumas: Ar judantys komponentai atlaikys ilgalaikį naudojimą be nusidėvėjimo?
  • Teisinis patvirtinimas: Ar vairas yra tinkamas naudoti? Daugelyje šalių galioja griežtos transporto priemonių valdymo saugos taisyklės, o tai reiškia, kad tokiam drastiškam pokyčiui „Audi“ turėtų gauti patvirtinimą.
Skaitykite  Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Vienas iš svarbių aspektų – ar prieš perjungiant formas automobilis turi stovėti. Reguliuoti vairą važiuojant gali būti pavojinga, todėl „Audi“ gali tekti įdiegti blokavimo mechanizmus arba automatinius apribojimus.

Ar ši naujovė bus pradėta gaminti?

Šiuo metu „Audi“ transformuojamas vairas yra tik patentas, o tai reiškia, kad nėra garantijos, jog jis bus pradėtas gaminti. Tačiau tai, kad „Audi“ investuoja į adaptyvaus vairo technologijas, rodo, kad artimiausiais metais transporto priemonių pritaikymui bus skiriamas didelis dėmesys.

Jei šis vairas bus sėkmingai sukurtas, jis gali pakeisti sportinių automobilių, prabangių transporto priemonių ir autonominių sistemų situaciją. Galimybė perjungti skirtingus režimus leistų vairuotojams pritaikyti savo patirtį atsižvelgiant į asmeninius pageidavimus ir kelio sąlygas.

Ar norėtumėte vairuoti automobilį su formą keičiančiu vairu? Ar manote, kad ši naujovė galėtų tapti standartine ateities transporto priemonių įranga? Pasidalykite savo mintimis žemiau esančiuose komentaruose!

Žymos: audivairasvairas su keičiamomis formomis
Dalintis11DalintisSiųstiDalintis2
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest


Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Kokiu greičiu važiuoti, kad automobilis sunaudotų mažiausiai degalų?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz