• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Milijonai žmonių negali patikėti – štai kaip Japonija atsikrato sniego!

pagal Michal Kovalčiuk
2025.03.03, 13:00
Naujienos
A A
0
Milijonai žmonių negali patikėti – štai kaip Japonija atsikrato sniego!
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Japonija jau seniai garsėja savo techninėmis inovacijomis – nuo greičiausių traukinių iki pažangiausių automobilių. Tačiau mažai kas žino, kad net jų kelių infrastruktūra slepia išradingus sprendimus. Vienas iš tokių – unikalus drėkinimo sistemų tinklas, kuris neleidžia sniegui kauptis ant kelių paviršiaus.

Inovacija, keičianti žaidimo taisykles

Neseniai į „Instagram“ įkeltas Jessee Deal vaizdo įrašas apskriejo internetą ir per dvi savaites surinko beveik 1,7 milijono „patinka“ paspaudimų. Įraše demonstruojamas įdomus kelio Japonijoje elementas – tiesiai į asfaltą įmontuota purkštuvų sistema. Iš pirmo žvilgsnio galima pamanyti, kad šie purkštuvai skirti kelių švarai palaikyti, tačiau tikroji jų paskirtis dar labiau stebina.

Kaip tai veikia?

Skirtingai nuo tradicinių sniego valymo metodų, kai naudojami plūgai, šildomi keliai ar druska, Japonijos sistema yra stebėtinai paprasta, tačiau veiksminga. Vos tik iškritus sniegui, per kelyje įtaisytus purkštukus pumpuojamas vanduo, kuris neleidžia sniegui nusėsti. Įdomu tai, kad naudojamas ne šiltas ar sūdytas vanduo, o paprastas vandentiekio vanduo iš vietinių rezervuarų.

Nors kai kuriose srityse šildomas vanduo naudojamas, tokie atvejai sudaro mažiau nei 1 % visos sistemos. Idėja yra ne akimirksniu ištirpdyti sniegą, o sukurti drėgmės sluoksnį, kuris neleidžia jam kauptis, todėl keliai tampa saugesni ir sumažėja sunkiosios sniego valymo technikos poreikis.

View this post on Instagram

A post shared by Jessee Deal | Vanlife Japan 🇯🇵 (@jesseedeal)

Kur naudojama ši sistema?

Ši unikali technologija įdiegta ne visoje šalyje. Ji daugiausia naudojama vakarinėje Japonijos pakrantėje, kur temperatūra retai nukrenta žemiau nulio. Šiame regione gausiai sninga dėl šilto, drėgmės prisotinto oro iš Japonijos jūros, susiduriančio su šaltomis oro masėmis iš Japonijos Alpių.

Sistema ypač naudinga:

  • Mažesni vietinės reikšmės keliai, kuriuose būtų sudėtinga valyti.
  • Automobilių stovėjimo aikštelės, užtikrinančios, kad automobiliai išliktų prieinami.
  • Tiltai ir sankryžos, kur dėl vietos trūkumo sniego sankaupos yra pavojingos.

Ar tai gali pasiteisinti Europoje?

Daugelis Europos šalių kovoja su atšiauriomis žiemomis ir yra labai priklausomos nuo kelių druskos, kuri laikui bėgant kenkia infrastruktūrai, aplinkai ir didina priežiūros išlaidas. Japonijos metodas galėtų būti ekologiška alternatyva, ypač tuose regionuose, kur dažnai sninga, bet temperatūra svyruoja apie nulį, todėl ledas nesusidaro.

Skaitykite  Ką turi žinoti pirkėjai apie Tesla kainų pokyčius?

Tačiau esama tam tikrų iššūkių:

  • Šaltesnio Europos klimato sąlygomis gali prireikti šildomos sistemos versijos.
  • Vandens tiekimas ir drenažas turi būti kruopščiai valdomi, kad būtų išvengta kelių užtvindymo.
  • Pradinės išlaidos gali būti didelės, tačiau ilgainiui būtų galima sutaupyti daug lėšų kelių priežiūrai.

Ką manote?

Japonijos kelių infrastruktūra ir toliau stebina savo paprastumu ir efektyvumu. Ar tai galėtų būti perspektyvus sprendimas Europos keliams, įskaitant Lietuvą? Ar jaustumėtės saugesni važiuodami keliais, kuriuose įrengta ši sistema? Pasidalykite savo mintimis žemiau esančiuose komentaruose!

Žymos: Japonijasniegassniego valymasžiema
Dalintis73DalintisSiųstiDalintis13
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz