• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 23 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Susisiekimo ministerija skelbia dvi priemones netaršaus sunkiasvorio transporto infrastruktūros įrengimui ir autobusų perdarymui

pagal Andžej Biaigo
2024.01.04, 17:27
Naujienos
A A
0
Susisiekimo ministerija skelbia dvi priemones netaršaus sunkiasvorio transporto infrastruktūros įrengimui ir autobusų perdarymui
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Per artimiausius dvejus metus Lietuvos keleivinio transporto ir vilkikų parkai stipriai atsinaujins. Pagrindinėse šalies arterijose įsikurs sunkiasvorių elektrinių transporto priemonių įkrovimo parkai su 300 didelės ir labai didelės galios įkrovimo stotelių, o dešimtys taršių autobusų bus modifikuoti į varomus elektra. Tam Susisiekimo ministerija skiria 14,5 mln. Eur lėšų iš Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės, paskelbdama dvi paramos priemones verslo įmonėms.

„Gerai žinome, kurioje elektromobilumo proceso vietoje šiandien esame ir kur link judame. Būtina vienu metu plėtoti visą elektromobilių ekosistemą – ne vien skatinti elektromobilių ir elektra varomų vilkikų įsigijimą, tačiau ir plėtoti patogų infrastruktūros tinklą. Ši priemonė stipriai pagerins keliavimo sąlygas sunkiasvoriam elektriniam transportui, taip pat sudarytos sąlygos vežėjams atnaujinti jau turimą autobusų parką“, – teigia susisiekimo viceministrė Agnė Vaiciukevičiūtė.

Pirmasis kvietimas skirtas sunkiojo keleivius arba krovinius vežančio M2, N2, M3, N3 klasės elektrinio transporto viešai prieinamos įkrovimo infrastruktūros įrengimui ir plėtrai. Naujieji elektrinio transporto įkrovimo parkai kursis TEN-T tinklui priklausančių reikšmės kelių nustatytuose ruožuose, saugiose ir apsaugotose stovėjimo aikštelėse bei miestų transporto mazguose.

Įkrovimo sunkiajam elektriniam transportui infrastruktūros skatinimo priemonei numatyta 12,5 mln. Eur mln. lėšų, kurios leis įrengti 300 didelės (49–149 kW) ir labai didelės galios (>149 kW) įkrovimo stoteles su viena ar daugiau įkrovimo prieigų įkrovimo parkuose.

Stotelių valdytojai turės sudaryti sąlygas už įkrovimą atsiskaityti vietoje, užtikrinti pritaikymą individualių poreikių turintiems asmenims, teikti realaus laiko duomenis elektromobilių infrastruktūros informacinei sistemai ir kt.

Priemonę įgyvendins Aplinkos projektų valdymo agentūra (APVA). Šiuo metu APVA rengia reikiamus administravimo dokumentus ir artimiausiu metu paskelbs kvietimus verslui teikti paraiškas finansavimui gauti. Detalią informaciją apie šio kvietimo sąlygas rasite čia.

Antrasis kvietimas skirtas taršių M2 ir M3 klasės keleivinių transporto priemonių perdarymui (modifikavimui) į visai netaršias. Naudojantis šia priemone, iškastiniu kuru varomi taršūs autobusai gali būti perdaromi į elektra varomas transporto priemones be vidaus degimo variklio, kuriose energija mechaniniam judesiui atlikti tiekiama tik iš elektros energijos kaupimo sistemos, įkraunamos iš išorės.

Skaitykite  ES iki 2030 m. keičia automobilių taisykles: ką tai reiškia vairuotojams?

Šios priemonės investiciniams projektams įgyvendinti bus skiriama  2,04 mln. Eur lėšų, kuriomis bus atnaujintos kelios dešimtys taršių transporto priemonių.

Pretenduoti į šią finansinę priemonę, kuria bus galima kompensuoti autobusų perdarymo išlaidas, gali juridiniai asmenys, turintys teisę vykdyti ekonominę veiklą bei licenciją teikti keleivių vežimo paslaugas Lietuvos teritorijoje. Šiai priemonei paraiškas iki 2025 m. gruodžio 1 d. teikti galima čia.

Šias dvi naujas priemones numatoma finansuoti pagal Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, finansuojamą Europos Sąjungos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės „NextGenerationEU“ lėšomis.

Žymos: tarša
Dalintis3DalintisSiųstiDalintis

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.