Pirkdami automobilį dauguma žmonių daugiausia dėmesio skiria dizainui, komfortui ir funkcijoms, tačiau ne mažiau svarbus ir patikimumas bei techninės priežiūros išlaidos. Kai kurie modeliai, nepaisant jų aukščiausios klasės reputacijos ar stilingos išvaizdos, pasirodo esantys varginantys pinigų duobkasiai.
Štai penki automobiliai, kurie pelnė nepatikimų, brangiai kainuojančių ir savininkus varginančių automobilių reputaciją.
1. Range Rover (3 ir 4 kartos) – prabanga, kuri nuvilia
Pagrindinės problemos:
- Oro pakabos gedimai
- Nepatikima elektronika ir multimedijos sistema
- Brangus transmisijos remontas
Kodėl verta jo vengti?
Range Rover yra prabangos simbolis, tačiau jo patikimumas kelia daug rūpesčių. Savininkai dažnai praneša apie pakabos gedimus, pavarų dėžės problemas ir nesibaigiančius elektros gedimus – visa tai lemia astronomines remonto išlaidas.
Verdiktas: Jei nesate pasirengę didelėms techninės priežiūros išlaidoms, apsvarstykite alternatyvius prabangius visureigius.
2. BMW X5 (E53, E70) – techninės problemos kiekviename žingsnyje
Pagrindinės problemos:
- Variklio alyvos ir aušinimo skysčio nuotėkis
- Automatinės pavarų dėžės gedimai
- Dažni pneumatinės pakabos gedimai
Kodėl verta jo vengti?
Ankstyvosios kartos BMW X5 garsėja mechaninėmis ir elektroninėmis problemomis. Savininkai skundžiasi trapiais varikliais, silpna pakaba ir brangiai kainuojančiu transmisijos remontu.
Verdiktas: Jei mėgstate BMW, apsvarstykite naujesnius modelius, pasižyminčius didesniu patikimumu.
3. Ford Focus 3 – PowerShift transmisijos košmaras
Pagrindinės problemos:
- Nepatikima „PowerShift“ dviejų sankabų transmisija
- Elektros laidų ir jutiklių gedimai
- Kėbulo korozijos problemos
Kodėl verta jos vengti?
Ford Focus 3 buvo bestseleris, tačiau jo dvigubos sankabos automatinė pavarų dėžė („PowerShift“) yra katastrofa. Daugelis savininkų patiria slystančias pavaras, trūkčiojantį pavarų perjungimą ir visišką pavarų dėžės gedimą, dar nepasiekus 80 000 km ridos.
Verdiktas: Jei norite patikimo „Focus“, rinkitės versiją su mechanine pavarų dėže.
4. Nissan Juke – mažas krosoveris su didelėmis problemomis
Pagrindinės problemos:
- CVT transmisijos gedimas esant mažai ridai
- Prasta salono izoliacija ir nepatogus važiavimas
- Dažni elektronikos gedimai
Kodėl verta jo vengti?
Nissan Juke CVT pavarų dėžė yra didžiausia Nissan Juke silpnybė – dauguma jų sugenda nuvažiavus apie 100 000 km, todėl ją tenka brangiai remontuoti arba visiškai pakeisti.
Verdiktas: Jei norite kompaktiško krosoverio, rinkitės modelį su įprasta automatine pavarų dėže.
5. „Opel Insignia“ – problemiškas vokiškas sedanas
Pagrindinės problemos:
- Turbokompresorių gedimai (ypač dyzeliniuose modeliuose)
- Nepatikima elektronika
- Pavarų dėžės gedimai
Kodėl verta jo vengti?
Opel Insignia pasižymi geru komfortu ir funkcijomis, tačiau jos mechaninis patikimumas kelia abejonių. Dyzelinės versijos dažnai patiria turbinos gedimus, o benzininiai varikliai pasižymi didelėmis degalų sąnaudomis ir silpnais parametrais.
Verdiktas: Jei jums patinka „Opel“, apsvarstykite „Astra“ arba naujesnį „Insignia“ modelį.
Kokių automobilių turėtumėte vengti?
Jei ieškote patikimo automobilio, į šiuos modelius žiūrėkite atsargiai:
- Range Rover (3 ir 4 kartos) – brangi priežiūra, nepatikima elektronika.
- BMW X5 (E53, E70) – Dažni variklio, pavarų dėžės ir pakabos gedimai.
- „Ford Focus 3“ – Didelės problemos su „PowerShift“ pavarų dėže.
- Nissan Juke – Silpna CVT transmisija, kuri sugenda per anksti.
- Opel Insignia – Dėl turbinos ir pavarų dėžės problemų tai nepatikimas pasirinkimas.
Vietoj to ištirkite patikimumo reitingus, perskaitykite savininkų atsiliepimus ir apsvarstykite alternatyvius modelius, pasižyminčius ilgesniu tarnavimo laiku ir mažiau brangiai kainuojančiu remontu.
Ar turite vieną iš šių automobilių? Ar esate susidūrę su patikimumo problemomis? Pasidalykite savo mintimis komentaruose!