• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 24 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai Eksploatacija

Kiek laiko tarnauja automobilio sankaba – faktai, o ne mitai

pagal Ramūnas Kuršelis
2025.04.25, 10:15
Eksploatacija
A A
0
sankaba koja ant sankabos ispausta sankaba

Sankabos problemos išryškėja ne iš karto, todėl sunku nustatyti gedimą.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Daugeliui vairuotojų kyla klausimas, kiek laiko iš tiesų tarnauja sankaba, ypač kai yra tiek daug prieštaringų nuomonių ir istorijų. Lengva susivilioti mitais, tačiau tikrasis atsakymas priklauso nuo keleto praktinių veiksnių, kurių dauguma žmonių nepastebi. Suprasdami, kas iš tikrųjų turi įtakos sankabos tarnavimo laikui, ir atpažindami dažniausiai pasitaikančius įspėjamuosius ženklus, galite sutaupyti pinigų ir nusivylimo. Taigi, ką iš tikrųjų turėtų žinoti kiekvienas automobilio savininkas, prieš pradėdamas brangiai kainuojantį sankabos keitimą?

Turinys
Toggle
  • Suprasti sankabą ir jos vaidmenį jūsų automobilyje
  • Vidutinė sankabos naudojimo trukmė: ką sako duomenys
  • Pagrindiniai veiksniai, turintys įtakos sankabos ilgaamžiškumui
      • Vairavimo įpročiai yra svarbiausi
      • Transporto priemonės tipo įtaka
      • Techninės priežiūros ir techninės apžiūros dažnumas
  • Įspėjamieji požymiai, kad jūsų sankaba susidėvi
  • Patarimai, kaip prailginti sankabos tarnavimo laiką
      • Praktikuokite sklandų pavarų perjungimą
    • Venkite važiuoti sankaba
  • Kada ir kodėl turėtumėte pakeisti sankabą

Suprasti sankabą ir jos vaidmenį jūsų automobilyje

Sankaba yra labai svarbus komponentas transporto priemonėse su manualiomis pavarų dėžėmis, leidžiantis vairuotojams sklandžiai įjungti ir išjungti variklį nuo ratų. Ši sistema padeda Lietuvos vairuotojams perjungti pavaras, užvesti ir sustabdyti automobilį – tai ypač svarbu važiuojant miesto eismu Vilniuje ar Kaune arba pagrindiniais keliais, tokiais kaip A1, ir neužgesinant variklio.

Paspaudus sankabos pedalą, laikinai atjungiama variklio galia nuo ratų ir suteikiama akimirka sklandžiai perjungti pavaras. Atleidus pedalą, variklis vėl įsijungia, todėl vairavimo patirtis tampa dar labiau susijusi ir tikslesnė.

Lietuvoje daugelis populiarių modelių, pavyzdžiui, „Volkswagen“, „Toyota“ ir „Škoda“, turi mechanines pavarų dėžes, todėl norint praeiti techninę apžiūrą ir saugiai važiuoti pagal KET taisykles, labai svarbu žinoti, kaip teisingai naudotis sankaba.

Sankabos sistemą sudaro kelios dalys: spaudimo plokštelė, sankabos diskas ir atleidimo guolis, kurios visos kartu veikia, kad būtų užtikrintas sklandus pavarų perjungimas. Suprasdami, kaip veikia jūsų sankaba, galite anksti pastebėti susidėvėjimą, išvengti brangiai kainuojančio remonto ir užtikrinti, kad jūsų transporto priemonė veiktų efektyviai – tai svarbu siekiant išlaikyti mažas kuro sąnaudas (L/100 km) ir atitikti išmetamųjų teršalų reikalavimus.

Lietuvos vairuotojams, kurie vertina kontrolę ir unikalų ryšį, atsirandantį vairuojant rankiniu būdu, sankabos įvaldymas yra esminė patirties dalis – nesvarbu, ar kasdien važinėjate į darbą, ar savaitgalį mėgaujatės pasivažinėjimu Lietuvos ekraniniais maršrutais.

Vidutinė sankabos naudojimo trukmė: ką sako duomenys

Kiek laiko savaitė paprastai tarnauja kasdienio vairavimo sąlygomis Lietuvoje? Dauguma vairuotojų čia, ypač tie, kurie vertina patikimumą ir reguliariai atlieka techninę apžiūrą, nori aiškių ir praktiškų atsakymų.

Lietuvoje ir ES parduodamiems automobiliams aktualių automobilių tyrimų duomenimis, sankaba paprastai tarnauja nuo 100 000 iki 150 000 kilometrų. Tačiau daugelyje modernių automobilių, pavyzdžiui, Lietuvos keliuose dažnai sutinkamų VW Golf, Škoda Octavia ar Toyota Corolla, dėl naujų medžiagų ir patobulintos inžinerijos sankabos gali tarnauti dar ilgiau.

Sankaba paprastai tarnauja nuo 100 000 iki 150 000 km, o šiuolaikiniai modeliai, tokie kaip VW Golf ar Toyota Corolla, dėl geresnės inžinerijos dažnai viršija šią trukmę.

Lietuvos vairuotojai vietiniuose forumuose dažnai dalijasi panašia patirtimi, patvirtindami šiuos skaičius. Daugelis mini, kad atsargus vairavimas miesto eisme, tinkamas pavarų perjungimas ir reguliari techninė priežiūra padeda sankabai tarnauti ilgiau – net ir tada, kai tenka kasdien važinėti į darbą Vilniuje ar Kaune arba ilgai važinėti A1 ar A2 greitkeliais.

Svarbu nepamiršti, kad tai yra vidutiniai įverčiai. Kai kurios sankabos gali tarnauti ilgiau, o kitos gali susidėvėti greičiau – ypač jei automobilis dažnai stovi spūstyse arba naudojamas vilkti.

Vis dėlto daugumai Lietuvos vairuotojų gerai prižiūrima sankaba turėtų patikimai tarnauti daugelį metų, padėdama išvengti netikėto remonto, kuris gali kainuoti kelis šimtus eurų. Tai žinodami galėsite iš anksto planuoti techninę priežiūrą ir išvengti gedimų, kurie gali sutrikdyti jūsų kasdienybę ar net sukelti problemų privalomosios techninės apžiūros metu.

CarVertical padeda išvengti sukčių – patikrink automobilio istoriją.

Šios bendros žinios padeda visiems Lietuvos keliuose nusistatyti realius lūkesčius ir išlikti pasiruošusiems.

Pagrindiniai veiksniai, turintys įtakos sankabos ilgaamžiškumui

sankaba kokia sankabos paskirtis
Sankaba

Svarbiausi yra vairavimo įpročiai, ypač miestiniame eisme aplink Vilnių ar Kauną, kur dažnas sustojimas ir įsibėgėjimas gali greičiau susidėvėti sankaba.

Svarbu ir tai, kokio tipo transporto priemonę vairuojate – pavyzdžiui, populiarių „Volkswagen“, „Škoda“ ar „Toyota“ modelių, kurie dažniausiai sutinkami Lietuvos keliuose, taip pat svarbu, kaip dažnai jūsų automobiliui atliekama tinkama techninė priežiūra ir techninė apžiūra (techninė apžiūra).

Laikydamiesi KET taisyklių ir užtikrindami reguliarią techninę apžiūrą, Lietuvos vairuotojai gali maksimaliai išnaudoti savo sankabą ir išvengti brangaus remonto, kuris, priklausomai nuo markės ir modelio, gali siekti kelis šimtus eurų.

Vairavimo įpročiai yra svarbiausi

Vairavimo įpročiai yra svarbiausi

Nors santyklių konstrukcija ir medžiagos turi įtakos tvarumui, didžiausią įtaką Lietuvos vairuotojų sankabos ilgaamžiškumui turi kasdieniai vairavimo įpročiai. Tie, kurie vairuoja atsargiai – iki galo nuspaudžia sankabos pedalą, nelaiko ant jo kojos ir lygiai perjungia pavaras – padeda sankabai ilgiau tarnauti tiek Vilniaus gatvėse, tiek važiuojant A1 greitkeliu į Klaipėdą.

Skaitykite  Ar „Start/Stop“ sistema tikrai taupo degalus? Štai atsakymas

Tokie įpročiai, kaip staigus įsibėgėjimas sankryžose, automobilio laikymas įkalnėje naudojant sankabą, o ne stabdžius (ypač paplitę Kauno ar Vilniaus kalvotose vietovėse) ir spaudžiant sankabą miesto eisme, lemia greitesnį nusidėvėjimą. Remiantis KET taisyklėmis, taisyklingas sankabos naudojimas ne tik užtikrina sklandesnį vairavimą, bet ir padeda išvengti nereikalingų gedimų – to niekas nenori, ypač prieš techninę apžiūrą ar planuojant kelionę į pajūrį.

Kai Lietuvos vairuotojai perima sąmoningus įpročius, jie ne tik prailgina sankabos tarnavimo laiką, bet ir padeda išlaikyti patikimą savo transporto priemonę kasdienėms kelionėms į darbą ir šeimos išvykoms.

Galiausiai visi gauna naudos iš sklandesnio važiavimo ir mažiau netikėtų remonto darbų, todėl rūpestingas sankabos naudojimas yra bendra vertybė, kuria dalijasi rūpestingi vairuotojai visoje Lietuvoje.

Transporto priemonės tipo įtaka

Nors vairavimo įpročiai vaidina lemiamą vaidmenį, transporto priemonės tipas taip pat turi didelę įtaką savaeigės sankabos ilgaamžiškumui, ypač Lietuvos sąlygomis.

Skirtingos transporto priemonės, naudojamos mūsų keliuose, pavyzdžiui, A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda automagistralėje arba Vilniaus miesto eisme, kelia unikalius reikalavimus sankaboms. Pavyzdžiui, komercinės transporto priemonės, tokios kaip krovininiai mikroautobusai ar sunkvežimiai, kurie dažniausiai naudojami vietiniams pristatymams ar prekių gabenimui tarp miestų, dažnai gabena didesnius krovinius. Jų sankabos patiria didesnę apkrovą ir paprastai susidėvi greičiau nei lengvesnių lengvųjų automobilių, tokių kaip „Volkswagen Golf“ ar „Škoda Octavia“, kurie yra populiarus pasirinkimas Lietuvoje, sankabos.

Sportiniai automobiliai, dažnai naudojami dinamiškam važiavimui ar trumpiems pagreitėjimams, taip pat papildomai apkrauna sankabos sistemą, ypač jei jais entuziastingai važinėjama Lietuvos keliais.

Tuo tarpu mažesni miesto automobiliai, tokie kaip „Toyota Yaris“ ar „Renault Clio“, dėl lengvesnės konstrukcijos ir švelnesnio naudojimo kasdieniame miesto eisme paprastai susidėvi mažiau.

Vairuotojai, dalyvaujantys internetinėse Lietuvos automobilių bendruomenėse ar forumuose, dažnai dalijasi panašia patirtimi apie čia paplitusių automobilių sankabos ilgaamžiškumą.

Supratimas, kokią įtaką sankabos nusidėvėjimui turi automobilio konstrukcija ir tipiškas naudojimas Lietuvoje, padeda savininkams nustatyti realius lūkesčius ir geriau pasiruošti techninės apžiūros reikalavimams.

Rinkdamiesi transporto priemonę – nesvarbu, ar ji skirta važinėti mieste Vilniuje, ar ilgesnėms kelionėms A2 greitkeliu, ar įprastoms kelionėms į darbą – lietuviai taip pat formuoja, kiek ilgai gali tarnauti jų sankaba.

Techninės priežiūros ir techninės apžiūros dažnumas

Kadangi reguliarus dėmesys priežiūrai ir techninei apžiūrai turi tiesioginės įtakos santykinės sankabos eksploatavimo trukmei, Lietuvos vairuotojai, kurie laikosi planinių patikrų, gali išvengti ankstyvo susidėvėjimo ir brangaus remonto.

Vilniaus, Kauno ir kitų Lietuvos miestų bendruomenėse šie įpročiai, kaip ir savalaikė techninė priežiūra, padeda sukurti vairuotojų pasitikėjimą ir bendrumo jausmą. Atliekant butinę techninę apžiūrą (techninė apžiūra) arba reguliarų aptarnavimą, savaeigės sankabos patikrinimas, ar nėra tokių požymių kaip slydimas, vibracija ar neįprastas triukšmas, padeda vairuotojams anksti pastebėti problemas, ypač populiarių modelių Lietuvoje ir platesnėje ES rinkoje.

Vietiniai mechanikai rekomenduoja sankabos sistemą tikrinti kas 20 000-40 000 km, reguliuojant intervalą priklausomai nuo jūsų vairavimo stiliaus – ar dažniausiai važinėjate miesto eisme, ar automagistralėmis, pavyzdžiui, A1 ar A2.

Prireikus pakeiskite sankabos skystį ir visada laikykitės gamintojo rekomendacijų, kad užtikrintumėte patikimumą ir saugumą, kurie Lietuvos vairavimo kultūroje yra labai vertinami.

Reguliari techninė priežiūra – tai ne tik asmeninė atsakomybė, bet ir bendra nauda visiems eismo dalyviams, padedanti visiems mėgautis sklandesnėmis kelionėmis ir išvengti netikėtų gedimų Lietuvos keliuose.

Įspėjamieji požymiai, kad jūsų sankaba susidėvi

koja ant sankabo pedalo ispaustas sankaba neutrali pavara
Kojos laikymas įspaudus sankabą

Kaip Lietuvos vairuotojai gali pasakyti, kad jų sankaba pradeda gesti? Galite pastebėti, kad sujungimo pedalas jaučiasi minkštesnis arba nusileidžia arčiau grindų nei įprastai.

Kartais perjungti pavaras tampa sunkiau – perjungiant pavaras gali atsirasti šlifavimas, svyravimas arba trūkčiojimas, ypač važiuojant Vilniaus gatvėmis arba A1 greitkeliu.

Daugelis vairuotojų praneša, kad variklio sūkių dažnis padidėja atitinkamai nepadidėjus greičiui, o tai yra klasikinis sankabos praslydimo požymis.

Taip pat dažnai pasitaiko, kad po intensyvaus naudojimo, ypač važiuojant mieste arba ant kalvų netoli Kauno ar Trakų, jaučiamas degės kvapas.

Kai kurios sankabos paspaudus gali pradėti skleisti neįprastus garsus, pavyzdžiui, girgždėjimą ar ūžimą.

Atminkite, kad pastebėję šiuos simptomus, svarbu juos pašalinti prieš kitą techninę apžiūrą, nes susidėvėjusi sankaba gali turėti įtakos Jūsų automobilio saugumui ir veikimui.

Ankstyvas šių įspėjamųjų požymių atpažinimas padeda išvengti netikėtų gedimų Lietuvos keliuose ir užtikrina saugų ryšį su keliu bei kitais vairuotojais.

Patarimai, kaip prailginti sankabos tarnavimo laiką

Lietuvos vairuotojai gali prailginti savo automobilio sankabos tarnavimo laiką praktikuodami lygiai perjungti pavaras ir vengdami įpročio laikyti koją ant sankabos pedalo, ypač važiuodami tokiuose miestuose kaip Vilnius ar Kaunas, kur dažnas stovėjimo ir važiavimo eismas.

Skaitykite  Kaip išjungti oro pagalvių kontrolinę lemputę – ekspertų patarimai

Pagal KET taisykles svarbu visiškai valdyti automobilį, o tai apima ir tinkamą sankabos naudojimą. Tokie apgalvoti vairavimo įpročiai padeda sumažinti nereikalingą sankabos komponentų nusidėvėjimą, o tai gali padėti išvengti brangaus remonto ar techninės apžiūros neišlaikymo.

Atsargiai vairuojant Lietuvos keliais, tokiais kaip A1, jūsų sankaba gali efektyviai veikti daugybę kilometrų.

Praktikuokite sklandų pavarų perjungimą

Nors pavarų perjungimas gali atrodyti įprastas, praktikuoti lygų pavarų perjungimą ypač svarbu Lietuvos vairuotojams, kurie nori padailinti savo sankabos tarnavimo laiką ir išvengti brangaus remonto. Lietuvoje susidėvėjusios sankabos keitimas gali kainuoti kelis šimtus eurų, o reguliarūs apsilankymai servise niekada nėra malonūs.

Vairuotojai, įvaldę sklandų pavarų perjungimą, ne tik patiria mažiau techninių problemų, bet ir rodo pozityvų pavyzdį vietos vairuotojų bendruomenei – nuo Vilniaus iki Kauno ir Klaipėdos.

Švelnus pavarų svirties perjungimas ir variklio sūkių dažnio priderinimas prie kelio greičio padeda sumažinti nereikalingą sankabos nusidėvėjimą, o tai ypač naudinga važiuojant įtemptomis miesto gatvėmis ar ilgais A1 greitkelio ruožais. Rūpestingai įvertindami kiekvieną pavarų perjungimą ne tik saugote sankabą, bet ir užtikrinate komfortiškesnį ir tylesnį važiavimą visiems automobilio keleiviams.

Štai kaip Lietuvos vairuotojai gali patobulinti pavarų perjungimą:

  1. Prieš perjungdami pavaras visada iki galo nuspauskite sankabos pedalą, kaip reikalaujama KET taisyklėse.
  2. Perjunkite pavaras švelniai – niekada nespauskite pavarų svirties jėga, ypač šaltu oru, kuris Lietuvoje dažnas.
  3. Sankabos pedalą atleiskite tolygiai ir palaipsniui, kad išvengtumėte trūkčiojančių judesių.
  4. Stenkitės suderinti variklio apsukas su kita pavara, kad pavara būtų įjungta lygiai – tai padeda taupyti degalus ir mažina nusidėvėjimą.

Šie įpročiai ne tik padės jūsų automobiliui praeiti reguliarią techninę apžiūrą, bet ir leis jums jaustis labiau susietiems ir užtikrintiems Lietuvos keliuose.

Venkite važiuoti sankaba

Nors gali atrodyti nekenksminga laikyti koją ant sankabos pedalo, šis įprotis, žinomas kaip važiavimas sankaba, gali lemti priešlaikinį nusidėvėjimą ir brangų remontą, ypač Lietuvos vairuotojams.

Pagal KET taisykles, tinkamas sankabos naudojimas yra būtinas ne tik sklandžiam važiavimui vietinės reikšmės keliais, pavyzdžiui, A1 tarp Vilniaus ir Kauno, bet ir norint praeiti techninę apžiūrą. Net ir nežymiai spaudžiant sankabos pedalą, sankabos plokštelės liečiasi, todėl susidaro nereikalinga trintis ir sankaba greičiau susidėvi. Dėl to gali atsirasti remonto išlaidų, kurios dažnai siekia kelis šimtus eurų, ir net galite neišlaikyti kitos techninės apžiūros.

Kad išvengtumėte šių problemų, geriausia sankabą naudoti tik perjungiant pavaras arba pradedant važiuoti iš vietos. Kai sankabos naudoti nereikia, koją padėkite ant grindų, o ne ant pedalo.

Šis paprastas įprotis padeda Lietuvos vairuotojams ilginti sankabos tarnavimo laiką, išvengti nenumatytų išlaidų ir užtikrinti, kad jų automobiliai – nesvarbu, ar tai būtų „Volkswagen Golf“, „Škoda Octavia“, ar kitas populiarus ES modelis – sklandžiai važiuotų daugybę kilometrų. Pritaikę šį patarimą, lengvai sutaupysite pinigų ir užtikrinsite, kad jūsų automobilis ilgiau išliktų tinkamas eksploatuoti.

Kada ir kodėl turėtumėte pakeisti sankabą

automatines pavaru dezes
Dviejų sankabų pavarų dėžės sankabos gali būti aušinamos alyva (šlapios sankabos) arba ne (sausos sankabos). Šlapiosios sankabos paprastai tarnauja 200 000-250 000 km, sausosios – 50 000 km mažiau.

Kadangi sujungtis yra labai svarbi perduodant galią iš variklio į ratus, žinoti, kada ją pakeisti, yra labai svarbu, kad jūsų automobilis būtų saugus ir patikimas – ypač važiuojant judriais Lietuvos keliais, tokiais kaip A1 tarp Vilniaus ir Kauno.

Sveika sankaba yra gyvybiškai svarbi, kad automobilis būtų saugus ir patikimas – ypač važiuojant judriais Lietuvos keliais, tokiais kaip A1 tarp Vilniaus ir Kauno.

Lietuvos vairuotojai vertina pasitikėjimą ir komfortą prie vairo, todėl ankstyvas sankabos nusidėvėjimo atpažinimas yra svarbi atsakingo automobilio valdymo dalis.

Turėtumėte apsvarstyti galimybę pakeisti sankabą, jei pastebėjote, kad ji slysta, sunkiai perjungiate pavaras arba sunkiai spaudžiate pedalą. Ignoruodami šiuos įspėjamuosius ženklus, galite patirti rimtesnių pažeidimų, didesnių remonto išlaidų ir net problemų per Lietuvoje privalomą reguliarią techninę apžiūrą.

Štai keturios pagrindinės priežastys, dėl kurių reikėtų pakeisti sankabą:

  1. Galios perdavimo tarp variklio ir ratų sutrikimas – tai būtina norint saugiai aplenkti ir susilieti Lietuvos greitkeliuose.
  2. Didesnė staigaus sankabos gedimo rizika, dėl kurios galite įstrigti arba sukelti pavojingas situacijas miesto eisme.
  3. Sunkus pavarų perjungimas arba nesugebėjimas jų perjungti, dėl to sunkiau važiuoti sklandžiai, ypač esant sustojusiam eismui Vilniuje ar Kaune.
  4. Didesnis transporto priemonės saugumas, patikimumas ir vairavimo komfortas, padedantis praeiti techninę apžiūrą ir išvengti netikėtų remonto išlaidų.

Atminkite, kad gerai prižiūrima sankaba padeda sklandžiau važiuoti, mažina gedimų riziką ir padeda laikytis Lietuvos kelių eismo saugumo reikalavimų.

Pastebėję bet kurią iš šių problemų, kreipkitės į kvalifikuotą mechaniką, išmanantį Lietuvoje paplitusias transporto priemones ir ES taisykles.

Sankabos tarnavimo laikas priklauso nuo vairavimo įpročių, transporto priemonės modelio ir techninės priežiūros, tačiau, tinkamai prižiūrint, dauguma sankabų tarnauja nuo 100 000 iki 150 000 kilometrų – kartais net ilgiau. Vairuotojai, važiuodami sklandžiai, vengdami nereikalingos apkrovos ir atkreipdami dėmesį į įspėjamuosius ženklus, gali maksimaliai padidinti sankabos ilgaamžiškumą ir našumą. Iškilus problemoms, pravartu jas spręsti nedelsiant, kad išvengtumėte brangaus remonto. Galiausiai, supratimas apie sankabą ir jos priežiūra užtikrina sklandesnį ir patikimesnį vairavimą.

Žymos: sankaba
Dalintis4DalintisSiųstiDalintis1
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

0

Kraują stingdantis momentas sunkvežimis laukė posūkio, o lengvosios vairuotojas išlėkė tiesiai į priešpriešą

Kraują stingdantis momentas: sunkvežimis laukė posūkio, o lengvosios vairuotojas išlėkė į priešpriešą

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Sankryžos drama susidūrė Volkswagen ir Ford

Sankryžos drama – susidūrė „Volkswagen“ ir „Ford“

0

Taip pat skaitykite

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

Lenkimas iš dešinės – leidžiama ar ne? Štai ką sako KET

Bauda už telefoną ir teisės vairuoti atėmimas be įrodymų: ar verta skųsti?

Kinų „Aito M9“ nušluoja vokiečių milžinus: BMW ir „Mercedes“ pralaimi

Gražūs valstybiniai numeriai dingsta akimirksniu: vartotojai klausia – ar „Regitra“ juos pasilieka?

42 eurų bauda už 10 cm pravertą langą. Italijos policija nejuokauja

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz