• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 14 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai

Kaip pašalinti automobilio važiuoklės ir kėbulo rūdis?

pagal Andžej Biaigo
2024.05.04, 10:42
Patarimai
A A
0
automobilio vaziuokles ir kebulo rudys
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Dauguma automobilio komponentų yra pagaminti iš plieno. Deja, jie linkę rūdyti. Todėl kiekvienas vairuotojas turėtų žinoti, kaip pašalinti rūdis, nes tai gali veiksmingai sustabdyti automobilio gedimą.

Didžiausias vairuotojų priešas – rūdys. Jei korozija pažeidžia transporto priemonės konstrukcinius komponentus, įskaitant statramsčius ar pakabos tvirtinimo taškus, paprastai remontas būna neekonomiškas. Tai užantspauduoja sprendimą transporto priemonę atiduoti į metalo laužą arba parduoti veltui.

Korozija yra klastingas priešas, panašus į… ledkalnį. Abiem atvejais matoma tik viršūnė, o visa kita yra paslėpta. Korozija gali atsirasti ant vidinių ar nematomų sudedamųjų dalių arba po dažais. Kai atsiranda vadinamosios pūkų žymės, rūdžių užkrėstas plotas gali būti daug didesnis. Labai dažnai po pažeistais dažais taip pat atsiranda skardos perforacijų.

Korozijos procesus galima gerokai sulėtinti. Žinoma, geriausias sprendimas yra prevencija ir gamyklos apsaugos gerinimas. Jei jos nepasirinkote arba jei rūdys atsirado, pavyzdžiui, dažų atplaišoje, verta imtis prevencinių priemonių. Pašalinti rūdis iš automobilio kėbulo gali būti nesudėtinga. Tai galite padaryti ne tik patys, bet – jei tik nereikia kovoti su rūdimis ant važiuoklės – net ir automobilių stovėjimo aikštelėje po daugiabučiu. Kartu pabrėžkime, kad mechaninė-cheminė kova su rūdimis turi prasmę, jei nėra perforacijos – kai detalė smarkiai surūdija, ją tenka keisti arba remontuoti.

Draudimas per kelias minutes – sužinokite, kiek kainuoja privalomasis draudimas.

Prieš pradedant darbą reikia pasiruošti reikiamus produktus ir įrankius. Būtiniausi reikmenys yra plokščias atsuktuvas laisvoms rūdims nuplėšti, švitrinis popierius arba metalinis šepetys stipriau prikibusioms rūdims šalinti, ištraukimo benzinas ir rūdžių inhibitorius, pvz., reaktyvusis gruntas, kuriuo galima padengti metalą.

Kaip pašalinti kėbulo ir važiuoklės rūdis?

Pirmasis žingsnis kovojant su rūdimis – nuvalyti paviršių. Ne tik laisvą paviršių, bet ir tą, kuris yra tvirčiau pritvirtintas prie skardos. Tai galima atlikti cheminėmis priemonėmis, švitriniu popieriumi, šepečiu arba šlifuokliu. Darbo sritis turėtų apimti ne tik tą vietą, kurioje jau yra korozinės veiklos požymių vadinamųjų duobučių pavidalu. Šlifuodami įsitikinkite, kad rūdys neprasiskverbia po dažais. Tokiu atveju verta apsvarstyti galimybę taškiniu būdu nušlifuoti iš pažiūros sveiką dažų sluoksnį ir pašalinti po juo jau esančią koroziją.

Skaitykite  Ar tikrai svarbiausia – rida? Ką būtina žinoti perkant naudotą automobilį

Ar rūdis reikia nušlifuoti iki plikos skardos? Čia nuomonės išsiskiria. Vieni sako, kad taip, kiti – kad ne, nes rūdžių taip pat negalima visiškai pašalinti, tačiau yra ir tokių, kurie teigia, kad pašalinus laisvą rūdžių sluoksnį pakanka apsaugos nuo korozijos, kuri rekomenduojama kai kurių korozijos inhibitorių instrukcijose. Vieno dalyko negalima paneigti – geriau daryti bet ką, nei nieko nedaryti.

Kai lakštinis metalas nuvalytas, kitas žingsnis – kruopščiai nuplauti paviršių, ant kurio dirbome, ekstrakciniu benzinu. Kitas kovos su rūdimis etapas – antikorozinio preparato naudojimas. Tai gali būti atskira rūdis surišanti priemonė arba dažai ar gruntas su antikoroziniu priedu. Šiuo atveju pasirinkimo teisė priklauso nuo darbus atliekančio asmens. Labai svarbu laikytis instrukcijose pateiktų rekomendacijų. Prieš dengiant dažais, antikorozinį priedą gali tekti naudoti du kartus arba prieš dengiant dažais gali tekti laikytis tam tikro džiūvimo laiko.

Verta prisiminti, kad, panaudojus antikorozinį preparatą, rūdžių pažeistą vietą galima dažyti, tačiau tai nėra būtina. Jei šalinate rūdis nuo purvasaugių, bagažinės kampų ar po kėbulu esančių komponentų vidinės pusės, juos galite palikti panaudoję antikorozinį inhibitorių arba reaktyvųjį gruntą – žinoma, jei tai leidžia preparato gamintojas.

Užbaigus rūdžių šalinimo ir dažymo darbus, svarbu reguliariai tikrinti suremontuotos vietos būklę ir palaikyti gerą jos būklę taikant apsaugos ir priežiūros priemones.

Žymos: korozijarūdys
Dalintis476DalintisSiųstiDalintis83

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.