2023 m. paskelbtas „Audi“ ir SAIC bendradarbiavimas įgauna pagreitį. Vokietijos markės atstovai ką tik atskleidė daugiau šviesos apie bendrą ateitį.
Gegužės 20 d., pirmadienį, „Audi“ oficialiai paskelbė apie aljansą su Kinijos partnere SAIC, kuriuo siekiama sukurti bendrą elektromobilių platformą. Pažangi skaitmeninė platforma, kaip ji vadinsis, leis „Audi“ daugiau nei 30 proc. sutrumpinti naujų modelių gamybos laiką.
Tikimasi, kad pirmieji trys šia platforma pagrįsti modeliai bus sukurti jau 2025 m. Taigi veiksmų tempas žada būti įspūdingas. Tai gera žinia vokiečiams, kurie akivaizdžiai pavėlavo į elektromobilių lenktynes ir dabar bando pasivyti „Tesla“ ar Kinijos gamintojus.
„Audi“ ir SAIC santuoka nėra pirmas toks žingsnis pramonėje. Prieš kelis mėnesius apie panašią strategiją paskelbė „Volkswagen“, sujungusi jėgas su „Xpeng“. Kita vertus, konkurentas „Stellantis“ daug investuoja į Kinijos startuolį „Leapmotor“ mainais į galimybę pasinaudoti elektromobilių praktine patirtimi.
Grįžkime prie „Audi“ – šiuo metu šis prekės ženklas Kinijoje siūlo du elektrinius automobilius, kurių 2023 m. buvo parduota 6420 vienetų, užimdami 0,45 proc. rinkos dalį. Tokius rezultatus vargu ar galima pavadinti įspūdingais. Laikas parodys, ar partnerystė su SAIC padės tai pakeisti.