• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 3 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Technologijos

218 AG ir nulis benzino: testuojamas naujas variklis, deginantis… vandenį?

pagal Andžej Biaigo
2025.05.13, 15:30
Technologijos
A A
0
hyundai skoda vandenilinis variklis

Šaltinis: Hyundai

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Hyundai“ ir „Škoda“ kartu sukūrė ir išbandė vandenilinį variklį, kuris pasižymi 218 arklio galių galia ir veikia nenaudodamas nė lašo benzino. Šia Europos ir Azijos partneryste siekiama pakeisti transporto priemonių maitinimo būdą, daugiausia dėmesio skiriant tvarumui ir ilgalaikei energetinei nepriklausomybei.

Azijos ir Europos strateginis aljansas

Beje, 2024 m. „Hyundai“ ir „Škoda“ pasirašė susitarimo memorandumą dėl bendradarbiavimo vandenilinio mobilumo ir infrastruktūros srityje. Hyundai atneša savo dešimtmečius trunkančius vandenilio mokslinius tyrimus ir variklių technologijas, o Škoda siūlo universalią transporto priemonių liniją visoje Europoje. Jų bendromis pastangomis siekiama sukurti naujos kartos vandeniliu varomas transporto priemones ir sukurti patikimą degalų pylimo infrastruktūrą.

Kodėl vandenilis, o ne elektra?

Elektromobiliai (EV) kadaise atrodė kaip ateitis, tačiau pastaruoju metu sulėtėję pardavimai ir susirūpinimas dėl ribotos įkrovimo infrastruktūros, ypač besivystančiose šalyse, sukėlė abejonių dėl jų visuotinio gyvybingumo. „Hyundai“ mano, kad vandenilis yra lengviau pritaikomas ir ekologiškesnis sprendimas. Skirtingai nei elektromobiliai, vandenilinės transporto priemonės gali būti pripildytos per kelias minutes ir pasižymi ilgesniu nuvažiuojamu atstumu, be to, nėra labai priklausomos nuo retųjų iškasenų ar nestabilių energijos tinklų.

Hyundai technologinis pranašumas

  • Patirtos vandenilio variklių sistemos komercinėse transporto priemonėse
  • Investicijos į pasaulines vandenilio stotis ir gamybos įrenginius
  • Patyrimas su tokiais modeliais kaip „Hyundai NEXO“

„Škoda“ vaidmuo: Plėtra Europoje

„Volkswagen“ grupei priklausanti „Škoda“ siūlo viską – nuo miesto automobilių iki aukštos klasės vRS modelių. Jų užduotis? Integruoti „Hyundai“ vandenilinį variklį į įvairias transporto priemonių platformas, pradedant nuo miestui pritaikytų modelių ir baigiant šeimyniniais visureigiais bei hibridiniais automobiliais. Šis žingsnis galėtų padaryti vandenilines transporto priemones prieinamas visoje Europoje.

Keisti pramonės mąstyseną

Iki šiol dauguma vandeniliu varomų automobilių buvo gaminami Azijoje. Europos prekių ženklai rinkosi hibridinius arba visiškai elektrinius sprendimus. Tačiau dabar, turint „Hyundai“ technologiją ir „Škoda“ rinkos pasiekiamumą, situacija gali pasikeisti. Jei ši partnerystė bus sėkminga, ji gali paskatinti kitus automobilių gamintojus dar kartą pažvelgti į vandenilį kaip į rimtą pretendentą ekologiško mobilumo srityje.

Poveikis aplinkai ir ekonomikai

  • Nulinė išmetamųjų dujų emisija
  • mažesnė priklausomybė nuo iškastinio kuro ir retųjų žemių metalų
  • galimybė atgaivinti nepakankamai naudojamą Europos infrastruktūrą vandenilio stotimis
Skaitykite  Naujas „Toyota“ 600 AG variklis šokiruos BMW ir „Mercedes“

Ar tai gali būti ateities degalai?

Vandeniliniai varikliai vis dar yra nišiniai, tačiau, didėjant poreikiui užtikrinti išmetamųjų teršalų kiekį ir tvarumą, ši partnerystė gali tapti lūžio tašku. Vyriausybės visoje Europoje iš naujo vertina elektromobilių subsidijas ir išmetamųjų teršalų kiekio mažinimo tikslus, o vandenilis yra alternatyvus kelias. Jei „Hyundai“ ir „Škoda“ pavyks padidinti gamybos apimtis ir įrodyti patikimumą, vandeniliniai automobiliai gali tapti kitu dideliu dalyku.

Kokia jūsų nuomonė? Ar svarstytumėte galimybę persėsti į vandeniliu varomą automobilį? Praneškite mums komentaruose arba socialiniuose tinkluose.

Žymos: hyundaiškodavandenilinis vidaus degimo variklisvandenilis
Dalintis2DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Automobiliai, kurie nerūdija: patikimiausi modeliai Lietuvoje

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Vairuotojus erzina ši nauja sistema – privaloma visuose naujuose automobiliuose

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.