• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 19 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
    • Ilgalaikiai testai
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Daugiau
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Apžvalgos

4 blogiausi keturių cilindrų varikliai: venkite šių modelių

pagal Andžej Biaigo
2025.05.07, 16:30
Apžvalgos
A A
0
subaru ej variklis
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Keturių cilindrų varikliai dažnai giriamai už degalų efektyvumą ir patikimumą. Tačiau ne visi jie pateisina lūkesčius. Kai kurie buvo tokie problematiški, kad sugadino visos markės reputaciją, sukėlė masinius atšaukimus ir savininkams kainavo tūkstančius dėl priekaištų remonto. Jei perkate naudotą automobilį, ypač Lietuvoje, kur svarbios ilgalaikės priežiūros išlaidos, šių keturių variklių reikėtų vengti arba visiškai jų atsisakyti.

Turinys
Toggle
  • Hyundai Theta II – katastrofiškas variklio gedimas važiuojant greitkeliu
  • GM Iron Duke – patikimas, bet labai nepakankamos galios
    • Patikimas, bet kokia kaina?
  • Chevrolet Vega 2.3L – nesėkminga inovacija
  • Subaru EJ serija – galvos tarpiklio košmaras
    • Brangūs remontai net ir gerbėjams

Hyundai Theta II – katastrofiškas variklio gedimas važiuojant greitkeliu

Theta II variklis, ypač 2,4 litro GDI versija, tapo žinomu gedimu Hyundai ir Kia modeliuose nuo 2011 iki 2017 metų. Dėl kritinės konstrukcijos ydos metalinės nuolaužos užblokavo alyvos kanalus, dėl to variklis staiga sugedo, dažniausiai važiuojant dideliu greičiu. Dėl šios problemos buvo iškelta keletas kolektyvinių ieškinių ir atšaukta beveik pusė milijono automobilių.

  • Paveikti modeliai: „Hyundai Sonata“, „Santa Fe“, „Tucson“; „Kia Optima“, „Sorento“
  • Pagrindinė problema: metalinės nuolaužos, dėl kurių variklis negauna alyvos ir užsikemša
  • Rezultatas: brangūs remontai arba visiškas variklio keitimas iki 100 000 km

GM Iron Duke – patikimas, bet labai nepakankamos galios

1970-ųjų pabaigoje ekonomiškumo sumetimais sukurtas 2,5 litro tūrio „Iron Duke“ buvo patvarus, bet labai nepakankamos galios variklis. Turėdamas vos 87 arklio galios, jis Pontiac Fiero ir Chevrolet Camaro automobilius darė skausmingai lėtais. Jis taip pat kentėjo nuo pernelyg didelių vibracijų ir triukšmo, todėl važiavimo patirtis buvo grubi ir nepatogi.

Patikimas, bet kokia kaina?

Nors „Iron Duke“ paprasta konstrukcija užtikrino ilgaamžiškumą, jo charakteristikos pagal šiuolaikinius standartus buvo nepriimtinos. Lietuvos kelių sąlygomis, ypač greitkeliuose, toks nepakankamai galingas variklis galėjo būti neefektyvus ir nesaugus.

  • Paveikti modeliai: Pontiac Fiero, Chevy S-10, GM pašto sunkvežimiai
  • Pagarsėjęs dėl: triukšmingo variklio, prasto greitėjimo ir žemo išbaigtumo lygio
  • Degalų sąnaudos: vidutinės, bet jas kompensuoja pasenusios eksploatacinės savybės
Skaitykite  Porsche susiduria su krize: ar ambicinga elektromobilių strategija atsisuko prieš juos?

Chevrolet Vega 2.3L – nesėkminga inovacija

Vega 2,3 litro aliuminio variklis buvo drąsus General Motors eksperimentas. Jame buvo variklio blokas be geležinių cilindrų įvorių, skirtas sumažinti svorį ir išlaidas. Tačiau rezultatas buvo katastrofiškas: variklis perkaisdavo, tekėjo alyva ir greitai susidėvėdavo cilindrų sienos.

  • Pagrindinė problema: aliuminio blokas be tinkamo šilumos valdymo
  • Pasekmės: dažnas perkaitimas ir nuolatiniai variklio gedimai
  • Palikimas: GM inžinerijos nesėkmės 1970-aisiais simbolis

Subaru EJ serija – galvos tarpiklio košmaras

„Subaru“ EJ varikliai, ypač EJ25, montuoti 1990-ųjų pabaigoje – 2000-ųjų viduryje, tapo žinomi dėl nuolatinių galvos tarpiklio gedimų. Bokserio tipo variklio konstrukcija prisidėjo prie prastos šilumos išsklaidymo ir pernelyg greito tarpiklio nusidėvėjimo, todėl dažnai tekdavo remontuoti dar nepasiekus 150 000 km.

Brangūs remontai net ir gerbėjams

Nepaisant EJ variklio puikios dinamikos ir unikalios garso charakteristikos, daugelis savininkų susidūrė su brangiais tarpinės keitimais. Nepriklausomi Subaru mechanikai sukūrė visą verslą, susijusį su šia pasikartojančia problema. Lietuvos pirkėjams tai reiškia galimas paslėptas išlaidas perkant naudotą automobilį.

Kasko draudimas internetu – patikrinkite, kiek galite sutaupyti.
  • Remonto kaina: 800–1200 eurų už vieną tarpiklio keitimą
  • Paveikti modeliai: Subaru Forester, Impreza, Outback (1999–2006)
  • Simptomai: aušinimo skysčio nuotėkis, perkaitimas, kompresijos praradimas

Nors keturių cilindrų varikliai paprastai yra saugus pasirinkimas ilgalaikiam naudojimui, minėti varikliai įrodė, kad tai nėra tiesa. Nesvarbu, ar tai katastrofiškas variklio gedimas, nepatenkinamas veikimas ar pasikartojantys mechaniniai defektai, šie varikliai parodo, kaip svarbu prieš perkant naudotą automobilį išsiaiškinti jo istoriją. Lietuvos naudotų automobilių rinkoje, kur vyrauja iš JAV ir Vakarų Europos importuoti automobiliai, žinojimas, kokių variklių reikėtų vengti, gali sutaupyti tūkstančius eurų ir valandų streso.

Kokia jūsų nuomonė? Ar turėjote kokį nors iš šių variklių? Pasidalykite savo patirtimi komentaruose arba prisijunkite prie diskusijos socialiniuose tinkluose.

Žymos: nepatikimi varikliai
Dalintis306DalintisSiųstiDalintis53
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

0

Vilniuje BMW X5 išsiardė važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

0

Taip pat skaitykite

Ar traktorius privalo trauktis? Konfliktas Lietuvos keliuose

Lenkimas iš dešinės – leidžiama ar ne? Štai ką sako KET

Ar profesionalus vairuotojas gali pūsti iki 0,4 promilės? Paaiškiname su teisės aktais

Ar leidžiama važiuoti motociklu su ausinėmis? Štai ką sako įstatymas

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

Ar galite netekti vairuotojo pažymėjimo už važiavimą dviračiu išgėrus?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz