„Volkswagen“ atstovai pripažįsta, kad akumuliatorių gamyba augs lėčiau, nei planuota anksčiau. Nepaisant to, jie neketina atsisakyti planų statyti gamyklas akumuliatoriams gaminti.
2022 m. „Volkswagen“ paskelbė planą tapti nepriklausoma nuo išorinių elektromobilių baterijų tiekėjų. Vokiečiai nusprendė investuoti 20 mlrd. eurų į bendrovę „PowerCo“, kuri buvo įsteigta siekiant iki 2030 m. tiekti baterijas 3 mln. elektromobilių.
Deja, yra daug požymių, kad tikrieji skaičiai bus šiek tiek mažesni. Interviu, kurį cituoja „Automotive News Europe“, tai pripažino ir pats „Volkswagen“ finansų direktorius Arno Antlitzas. Kaip jis teigė – gali prireikti daugiau laiko, kad būtų pasiekti visi gamybos pajėgumai, nei planuota anksčiau.
Iš tiesų, atsižvelgiant į dabartinius elektromobilių pardavimus Europoje, gali būti, kad paklausa nebus pakankama, kad būtų pasiektas minėtas skaičius. Sprendimai panaikinti subsidijas elektromobiliams pirkti Vokietijoje ir Švedijoje dar labiau pablogino ir taip prastą padėtį.
Tačiau mažesnė gamyba nereiškia, kad jos visiškai nėra. „Volkswagen“ tęsia dviejų Europos akumuliatorių gamyklų statybą, kaip buvo planuota anksčiau. Gamyba Salzgiteryje, Vokietijoje, prasidės jau kitais metais. Gamykla Ispanijoje bus pastatyta 2026 m.
Šių pastangų tikslas – leisti joms kovoti su vis stipresniais konkurentais, tokiais kaip Kinijos CATL ir Korėjos „LG Chem“. Abi bendrovės turi dešimtmečių patirtį akumuliatorių gamybos srityje ir yra įsitvirtinusios Europoje.