Kinija yra svarbiausia „Volkswagen“ pardavimo rinka. Deja, pastaruoju metu Vokietijos milžinė vis labiau pralaimi vietinei konkurencijai. Koncerno valdžios institucijos tai supranta ir nesitiki stebuklo.
„Reuters“ praneša apie didėjančias „Volkswagen Group“ problemas Kinijoje. 2023 m. Vokietijos milžinės rinkos dalis šioje šalyje sumažėjo. Vis dėlto generalinis direktorius Oliver Blume nusiteikęs realistiškai, pripažindamas, kad dabartinėje situacijoje bet kokį rezultatą, viršijantį 10 proc. rinkos dalį, reikia laikyti padoriu.
Kalbėdamas laikraščiui „Frankfurter Allgemeine Zeitung“ Blume sakė, kad dėl didėjančios konkurencijos Kinijoje „Volkswagen“ negali likti lentelės viršuje. Jis pridūrė, kad nauji planuojami modeliai pagerins gamintojo padėtį, tačiau „negalima turėti utopinių lūkesčių“.
Jei ilgainiui išlaikysime dviženklę sparčiai augančios Kinijos rinkos dalį, tai bus reikšmingas rezultatas.
Blume sakė.
Prieš kelis mėnesius jo kolega Ralfas Brandstaetteris, „Volkswagen“ direktorius Kinijoje, buvo šiek tiek optimistiškesnis ir teigė, kad „Volkswagen“ ketina išlikti pirmaujančiu gamintoju Vidurinėje Karalystėje.
Kita vertus, praėjusių metų pabaigoje finansų direktorius Arno Antlitzas įspėjo, kad „Volkswagen“ gali prarasti rinkos dalį, bent jau kol bus pristatyti nauji modeliai. Vokietijos gamintojas stengiasi nuosekliai plėsti savo asortimentą. Tačiau naujų produktų vis dar trūksta, be to, jie yra pastebimai brangesni už kinų konkurentus.