• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 8 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Staigus posūkis: „Honda“ atsisako ambicingų EV planų

pagal Andžej Biaigo
2025.05.21, 19:30
Elektromobiliai
A A
0
honda e elektromobilis
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Honda Motor“ paskelbė apie esminę elektrifikavimo strategijos korekciją. Lėtėjant paklausai ir esant neaiškioms rinkos sąlygoms, Japonijos automobilių gamintojas 30 % mažina planuojamas investicijas į elektrines transporto priemones ir programinės įrangos kūrimą, o dėmesį sutelkia į hibridinius modelius. Tai žingsnis, išryškinantis didėjantį atotrūkį tarp ilgalaikių klimato tikslų ir trumpalaikių rinkos realijų.

Nuo elektromobilių optimizmo prie hibridų pragmatizmo

Iš pradžių „Honda“ siekė iki 2030 m. investuoti 69 mlrd. dolerių (apie 63,6 mlrd. eurų) į elektromobilių ir programinės įrangos kūrimą, numatydama, kad 30 proc. jos pasaulinių pardavimų sudarys elektromobiliai. Dabar šis tikslas buvo peržiūrėtas iki 20 %, o bendra investicijų suma sumažinta iki 48,4 mlrd. dolerių (44,6 mlrd. eurų).

„Atsižvelgdami į dabartinį rinkos sulėtėjimą, tikimės, kad 2030 m. elektromobilių pardavimai bus mažesni nei 30 %, kuriuos anksčiau siekėme pasiekti“, – sakė „Honda“ generalinis direktorius Toshihiro Mibe. Dabar bendrovė dvigubai daugiau dėmesio skiria hibridinėms technologijoms ir planuoja iki 2031 m. visame pasaulyje išleisti 13 visiškai naujų hibridinių modelių.

Pagrindiniai patikslinto „Honda“ plano punktai:

  • EV pardavimų prognozė 2030 m. sumažinta nuo 30 % iki ~20 %
  • 13 naujų hibridinių modelių, kurie bus pristatyti iki 2031 m.
  • Prognozuojami hibridinių transporto priemonių pardavimai: 2,2-2,3 mln. vienetų iki 2030 m.
  • Ontario EV transporto mazgo projektas atidėtas dvejiems metams

Kas atsitiks su futuristiniais „Honda“ elektromobiliais?

„Honda“ parodos CES 2024 dalyvius pribloškė futuristiniais 0 sedanu ir 0 visureigiu – modeliais, nuo pat pradžių sukurtais pagal naują elektroninę architektūrą, galinčią užtikrinti 3 lygio autonominį vairavimą. Planuota, kad šie elektromobiliai nuo 2026 m. bus surinkinėjami Ohajuje. Tačiau, sumažinus investicijas, papildomų modelių, pavyzdžiui, planuoto biudžetinio EV krosoverio, atsiradimas dabar neaiškus.

„Honda“ taip pat pristabdė ambicingą 10,7 mlrd. dolerių (9,9 mlrd. eurų) vertės EV gamybos centro Kanadoje, Ontarijuje, pertvarką. Iš pradžių planuota, kad šis projektas papildys Ohajo gamyklą, tačiau dabar jis sustabdytas dvejiems metams. Bendrovė nenurodė, ar tai turės įtakos JAV elektromobilių planams.

Hibridinių transporto priemonių plėtra per ateinantį dešimtmetį

Lėtėjant elektromobilių gamybos tempui, „Honda“ pereinamajam laikotarpiui įveikti pasitelkia hibridinius automobilius. Iki 2030 m. automobilių gamintoja siekia visame pasaulyje parduoti daugiau kaip 2 mln. hibridinių transporto priemonių, o antroje dešimtmečio pusėje naujos sistemos bus diegiamos didesniuose transporto priemonių segmentuose.

Europoje, kur „Honda“ jau reklamuoja hibridinius variantus, tokius kaip CR-V e:HEV ir Civic e:HEV, šis strateginis posūkis gali sustiprinti jos pozicijas tarp ekologiškai sąmoningų vartotojų, kurie vis dar baiminasi dėl visiškų elektromobilių infrastruktūros apribojimų.

Ką tai reiškia Lietuvai ir Europai?

„Honda“ sprendimas sumažinti investicijas į EV gali atitolinti kai kurių naujų elektrinių modelių, įskaitant 0 sedaną ir visureigį, pasirodymą Europoje. Tačiau tikėtina, kad hibridinių modelių pasiūla plėsis, ypač tokiose miestų rinkose kaip Vilnius, kur susidomėjimas kompaktiškais hibridiniais modeliais auga.

Europos taršos tikslai vis dar skatins automobilių gamintojus mažinti automobilių parko CO2 lygį, todėl „Honda“ hibridinių modelių linija gali būti pereinamojo laikotarpio sprendimas prieš platesnį elektromobilių diegimą. Tačiau dar neaišku, ar šis hibridų perėjimas bus pakankamas, kad būtų galima neatsilikti nuo ES reikalavimų.

Dvejojimo istorija

Nepaisant to, kad „Honda“ buvo viena iš pirmųjų elektromobilių pradininkių, 1990-aisiais pristačiusi tokius modelius kaip „EV Plus“, „Honda“ ilgai neskubėjo diegti akumuliatorinių elektrinių transporto priemonių. Dar visai neseniai vieninteliai jos siūlomi elektromobiliai JAV buvo „Honda Prologue“ ir „Acura ZDX“ – abu sukurti kartu su „General Motors“. 0 serija turėjo būti drąsus šio prekės ženklo šuolis į priekį, tačiau dabartinis atsitraukimas verčia abejoti „Honda“ įsipareigojimais elektromobilių srityje.

Ar „Honda“ pasivys vėliau?

Nors patikslinti „Honda“ 2030 m. tikslai yra konservatyvesni, bendrovė tvirtina, kad jos galutinis tikslas – iki 2040 m. 100 proc. naujų parduodamų automobilių bus varomi baterijomis arba vandeniliu – išlieka nepakitęs. Tik gali prireikti šiek tiek daugiau laiko, kol jis bus pasiektas.

Ką manote jūs? Ar „Honda“ turėtų sutelkti dėmesį į hibridinius automobilius, ar ji atsilieka elektromobilių lenktynėse? Praneškite mums komentaruose ir įsitraukite į pokalbį mūsų socialiniuose kanaluose.

Žymos: elektromobiliaihonda
DalintisDalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

5 patikimiausi automobiliai pasaulyje pagal vairuotojus

Trys naudoti korėjietiški krosoveriai, kuriems gedimai – retenybė

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz