• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 14 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Vartotojo patirtis: „Ioniq 5“ po 100 000 km – jokių nusiskundimų!

pagal Andžej Biaigo
2025.05.29, 15:30
Elektromobiliai
A A
0
Vartotojo patirtis Ioniq 5 po 100 000 km jokių nusiskundimų

STOP kadras iš vaizdo įrašo

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Ar elektrinis automobilis tikrai gali nuvažiuoti didelius atstumus be didesnių problemų? Vieno „Hyundai Ioniq 5“ savininko nuomone, atsakymas yra tvirtas „taip“.

Tikrasis patikimumas po 100 000 kilometr7

Naujame vaizdo įraše Carlos Vargas dalijasi savo patirtimi, kurią įgijo per daugiau nei dvejus su puse metų, vairuodamas 2022 m. „Hyundai Ioniq 5“. Nuo to laiko, kai įsigijo naudotą elektromobilį, kuris buvo nuvažiavęs 27 000 kilometr7, jis nuvažiavo dar daugiau nei 80 000 kilometr7 – važinėjo į darbą, stovyklavo ir tvarkė kasdienius reikalus. Nepaisant intensyvaus naudojimo, Vargas nepasakojo apie jokius mechaninius gedimus ir savo patirtį vadina „be jokių apgailestavimų“.

Greitas įkrovimas ir patikimas veikimas

Vienas iš išskirtinių „Ioniq 5“ bruožų, kurį išskiria Vargas, yra itin greitas įkrovimas. Įkrovimas nuo 10 iki 80 % trunka mažiau nei 20 minučių, todėl nuogąstavimų dėl nuvažiuojamo atstumo praktiškai nėra. Dvigubo variklio visų ratų pavara taip pat užtikrina galingą pagreitį ir patikimą valdymą, todėl automobilis idealiai tinka važiuoti mieste ir greitkelyje bet kokiomis oro sąlygomis.

Vienintelė problema: įkrovimo durelės

Vargas pastebėjo vienintelį mechaninį gedimą: elektra valdomos įkrovimo durelės veikė netinkamai ir jas teko remontuoti pas platintoją. Nors tai nedidelis gedimas, jis atspindi platesnę Vargas ir EV žurnalistų pretenziją, kad automatinės įkrovimo durelės padidina sudėtingumą ir galimų gedimų skaičių, nesuteikdamos jokios realios naudos.

O kaip dėl techninės priežiūros?

Įdomu tai, kad Vargas praleido „Hyundai“ rekomenduojamą 64 000 kilometr7 baterijos aušinimo skysčio keitimą. Nepaisant to, automobilis toliau veikia gerai, o tai liudija „Ioniq 5“ patvarumą. Tačiau jis įspėja, kad „Hyundai“ platintojų paslaugos gali labai skirtis, nes kai kuriuose servisuose darbuotojai nėra apmokyti arba už įprastinę techninę priežiūrą ima pernelyg didelius mokesčius.

Nebijokite netikėtumų – apskaičiuokite Kasko draudimo kainą vos per minutę.

Trūkumai: programinė įranga ir palaikymas

Nepaisant mechaninio patikimumo, programinė įranga tebėra silpnoji vieta. Išmaniojo telefono programa yra klaidinga, informacinė ir pramoginė sistema yra vidutinė, o navigacijoje trūksta naujausių įkroviklių sąrašų. Skirtingai nei „Tesla“ ar kiti OTA palaikantys elektriniai automobiliai, „Ioniq 5“ laikui bėgant nepatobulėja dėl ribotų atnaujinimų.

Skaitykite  Elektromobiliai iki 15 000 € Lietuvoje: ką galima nusipirkti 2025 m.?

Prastas bendravimas ICCU problemos metu

Kitas susirūpinimą keliantis dalykas buvo prastas „Hyundai“ bendravimas integruoto įkrovimo valdymo bloko (ICCU) problemos, kuri paveikė daugelį „Ioniq 5“ automobilių, metu. Nors Vargas nebuvo paveiktas, jis pažymi, kad daugelis savininkų jautėsi apleisti ar netinkamai informuoti, o kai kurie pardavėjai nežinojo, kaip spręsti problemą ar teikti tinkamą pagalbą.

Vis dar vienas iš geriausių elektromobilių

Nepaisant kelių skaitmeninių trūkumų, „Hyundai Ioniq 5“ įrodo esąs labai pajėgus ir patikimas elektromobilis. Vargaso ilgametė patirtis patvirtina, kad „Hyundai“ teisingai pasirinko pagrindinius elementus – variklį, bateriją, įkrovimo greitį ir dizainą. Nors bendrovei dar reikia patobulinti programinę įrangą ir platintojų pagalbą, pats automobilis yra stiprus tarp populiarių elektromobilių.

Ar rinktumėtės „Hyundai Ioniq 5“ vietoj „Tesla“ ar „VW ID.4“? Pasidalykite savo nuomone komentaruose žemiau!

Žymos: elektromobiliaihyundaiHyundai Ioniq 5
Dalintis1DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz