Ar elektrinis automobilis tikrai gali nuvažiuoti didelius atstumus be didesnių problemų? Vieno „Hyundai Ioniq 5“ savininko nuomone, atsakymas yra tvirtas „taip“.
Tikrasis patikimumas po 100 000 kilometr7
Naujame vaizdo įraše Carlos Vargas dalijasi savo patirtimi, kurią įgijo per daugiau nei dvejus su puse metų, vairuodamas 2022 m. „Hyundai Ioniq 5“. Nuo to laiko, kai įsigijo naudotą elektromobilį, kuris buvo nuvažiavęs 27 000 kilometr7, jis nuvažiavo dar daugiau nei 80 000 kilometr7 – važinėjo į darbą, stovyklavo ir tvarkė kasdienius reikalus. Nepaisant intensyvaus naudojimo, Vargas nepasakojo apie jokius mechaninius gedimus ir savo patirtį vadina „be jokių apgailestavimų“.
Greitas įkrovimas ir patikimas veikimas
Vienas iš išskirtinių „Ioniq 5“ bruožų, kurį išskiria Vargas, yra itin greitas įkrovimas. Įkrovimas nuo 10 iki 80 % trunka mažiau nei 20 minučių, todėl nuogąstavimų dėl nuvažiuojamo atstumo praktiškai nėra. Dvigubo variklio visų ratų pavara taip pat užtikrina galingą pagreitį ir patikimą valdymą, todėl automobilis idealiai tinka važiuoti mieste ir greitkelyje bet kokiomis oro sąlygomis.
Vienintelė problema: įkrovimo durelės
Vargas pastebėjo vienintelį mechaninį gedimą: elektra valdomos įkrovimo durelės veikė netinkamai ir jas teko remontuoti pas platintoją. Nors tai nedidelis gedimas, jis atspindi platesnę Vargas ir EV žurnalistų pretenziją, kad automatinės įkrovimo durelės padidina sudėtingumą ir galimų gedimų skaičių, nesuteikdamos jokios realios naudos.
O kaip dėl techninės priežiūros?
Įdomu tai, kad Vargas praleido „Hyundai“ rekomenduojamą 64 000 kilometr7 baterijos aušinimo skysčio keitimą. Nepaisant to, automobilis toliau veikia gerai, o tai liudija „Ioniq 5“ patvarumą. Tačiau jis įspėja, kad „Hyundai“ platintojų paslaugos gali labai skirtis, nes kai kuriuose servisuose darbuotojai nėra apmokyti arba už įprastinę techninę priežiūrą ima pernelyg didelius mokesčius.
Trūkumai: programinė įranga ir palaikymas
Nepaisant mechaninio patikimumo, programinė įranga tebėra silpnoji vieta. Išmaniojo telefono programa yra klaidinga, informacinė ir pramoginė sistema yra vidutinė, o navigacijoje trūksta naujausių įkroviklių sąrašų. Skirtingai nei „Tesla“ ar kiti OTA palaikantys elektriniai automobiliai, „Ioniq 5“ laikui bėgant nepatobulėja dėl ribotų atnaujinimų.
Prastas bendravimas ICCU problemos metu
Kitas susirūpinimą keliantis dalykas buvo prastas „Hyundai“ bendravimas integruoto įkrovimo valdymo bloko (ICCU) problemos, kuri paveikė daugelį „Ioniq 5“ automobilių, metu. Nors Vargas nebuvo paveiktas, jis pažymi, kad daugelis savininkų jautėsi apleisti ar netinkamai informuoti, o kai kurie pardavėjai nežinojo, kaip spręsti problemą ar teikti tinkamą pagalbą.
Vis dar vienas iš geriausių elektromobilių
Nepaisant kelių skaitmeninių trūkumų, „Hyundai Ioniq 5“ įrodo esąs labai pajėgus ir patikimas elektromobilis. Vargaso ilgametė patirtis patvirtina, kad „Hyundai“ teisingai pasirinko pagrindinius elementus – variklį, bateriją, įkrovimo greitį ir dizainą. Nors bendrovei dar reikia patobulinti programinę įrangą ir platintojų pagalbą, pats automobilis yra stiprus tarp populiarių elektromobilių.
Ar rinktumėtės „Hyundai Ioniq 5“ vietoj „Tesla“ ar „VW ID.4“? Pasidalykite savo nuomone komentaruose žemiau!