• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 13 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
    • Ilgalaikiai testai
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Daugiau
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naudoti automobiliai

5 dažniausiai pasitaikantys gedimai, kurių nediagnozuoja OBD2 skeneris

pagal Ramūnas Kuršelis
2025.04.19, 15:15
Naudoti automobiliai
A A
0
obd2 diagnostika klaidu skaitymas skeneris
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Daugelis vairuotojų pasitiki, kad jų OBD2 skaitytuvai nustatys visas problemas, tačiau yra keletas bendrų gedimų, kurių šie prietaisai tiesiog negali nustatyti. Tokios problemos kaip elektros gedimai, pakabos susidėvėjimas ar stabdžių problemos dažnai lieka nepastebėtos, kol netampa rimtomis. Skaitmeninė diagnostika gali nepastebėti net didelių transmisijos ar oro kondicionavimo sistemos problemų. Žinoti, ką skeneris praleidžia, yra taip pat svarbu, kaip ir tai, ką jis randa, taigi, kokios tiksliai yra šios paslėptos problemų vietos?

Turinys
Toggle
  • Elektros sistemos gedimai
  • Pakabos ir vairo mechanizmo problemos
  • Stabdžių sistemos problemos
  • Pavarų dėžės mechaniniai gedimai
  • Oro kondicionavimo ir klimato kontrolės gedimai

Elektros sistemos gedimai

Nors OBD2 skaitytuvai yra svarbūs šiuolaikinių transporto priemonių diagnostikos įrankiai, jie dažnai nepastebi daugelio elektros sistemos gedimų. Bendrijos nariai, kurie didžiuojasi prižiūrėdami savo automobilius, žino, kad tokios problemos, kaip neveikiantys laidai, surūdijusios jungtys ar perdegę saugikliai, gali būti nepastebėtos skaitmeniniu būdu.

OBD2 sistemos daugiausia dėmesio skiria varikliui ir išmetamųjų teršalų kiekiui, tačiau nepastebi daugelio elektros gedimų, kurie gali sutrikdyti komforto, saugumo ar patogumo funkcijas. Pavyzdžiui, neveikiantys elektra valdomi langai, pritemdytos salono lemputės ar netvarkingi prietaisų skydelio ekranai paprastai nesukelia diagnostikos gedimo kodo.

Todėl entuziastai, norėdami rasti pagrindinę priežastį, dažnai pasikliauja bendra patirtimi ir rankiniu gedimų šalinimu. Padėdami vieni kitiems ir dalydamiesi patarimais, vairuotojai gali atkurti savo automobilio elektrinę harmoniją, užtikrindami, kad visi galėtų mėgautis visiškai veikiančiu automobiliu, kuris būtų patikimas ir jaukus.

Pakabos ir vairo mechanizmo problemos

Nors OBD2 skaitytuvai puikiai nustato variklio ir išmetamųjų teršalų problemas, jie retai nustato pakabos ir vairo mechanizmo problemas, kurios turi įtakos važiavimo kokybei ir saugumui.

Neatidėliokite – sužinokite privalomojo automobilio draudimo kainą jau dabar.

Kiekvienos bendruomenės vairuotojai žino, koks nemalonus jausmas, kai automobilis pradeda trauktis į šoną arba kai važiuojant nelygiu keliu pasigirsta neįprasti garsai. Šie simptomai dažnai rodo, kad yra susidėvėjusios traukės, rutuliniai šarnyrai, įvorės arba amortizatoriai – problemos, kurių standartinė OBD2 diagnostika nepasiekia.

Automobilis, kuris traukia į vieną pusę arba skleidžia keistus garsus, dažnai signalizuoja apie pakabos problemas, kurių OBD2 skaitytuvai negali aptikti.

Įspėjamoji lemputė nesuveikia net ir dėl sureguliavimo problemų, kurios gali lemti netolygų padangų nusidėvėjimą ir sudėtingą valdymą. Todėl labai svarbu palaikyti ryšius su patikimais mechanikais ir kolegomis vairuotojais, kurie dalijasi patirtimi ir patarimais.

Reguliarios fizinės apžiūros ir įsiklausymas į keistus garsus padeda kiekvienam užtikrinti, kad jo transporto priemonė būtų saugi ir patogi kelyje.

Stabdžių sistemos problemos

Nors šiuolaikinėse transporto priemonėse naudojama pažangi elektronika, daugelis stabdžių sistemos problemų lieka nematomos OBD2 skaitytuvams. Automobilių bendruomenės nariai žino, kad tokios problemos kaip nusidėvėjusios stabdžių trinkelės, deformuoti rotoriai ar nesandarios stabdžių linijos dažnai pasireiškia fiziniais simptomais – girgždėjimu, vibracija ar minkštu stabdžių pedalo paspaudimu – o ne įspėjimais prietaisų skydelyje.

OBD2 sistemos paprastai nustato tik elektroninius gedimus, pavyzdžiui, ABS jutiklių gedimus, todėl dauguma mechaninių stabdžių problemų lieka nepastebėtos.

Vairuotojai, kuriems svarbus saugumas ir kurie nori jaustis saugūs savo grupėje, turėtų atkreipti didelį dėmesį į neįprastą stabdžių elgesį. Svarbūs įpročiai yra reguliari vizualinė apžiūra ir klausymasis neįprastų garsų.

Pavarų dėžės mechaniniai gedimai

Lygiai taip pat, kaip daugelio stabdžių problemų nepavyksta aptikti OBD2 skaitytuvais, dauguma mechaninių gedimų automobilio transmisijoje taip pat lieka nepastebėti.

OBD2 sistemos daugiausia stebi elektroninius signalus ir jutiklius, tačiau jos negali pastebėti nusidėvėjusių sankabų, pažeistų pavarų ar praslydusių juostų. Šios problemos dažnai išsivysto palaipsniui, todėl jas sunku pastebėti, kol neatsiranda rimtų simptomų – keistų garsų, greito pavarų perjungimo ar uždelsto reagavimo.

OBD2 skaitytuvai nepastebi susidėvėjusių sankabų ir pažeistų pavarų – mechaninių problemų, kurios išryškėja tik pasireiškus tokiems simptomams kaip netolygus perjungimas ar keistas triukšmas.

Vairuotojai, kurie pasikliauja tik skaitytuvų kodais, gali nepastebėti ankstyvųjų įspėjimų, rizikuodami patirti didesnę žalą ir brangiau kainuojantį remontą eurais. Štai kodėl savo transporto priemonėmis besirūpinantys bendruomenės nariai pasitiki patyrusiais mechanikais, kurie atlieka reguliarius patikrinimus.

Klausydamiesi neįprastų garsų ir jausdami eksploatacinių savybių pokyčius, visi grupės nariai tampa saugesni. Dalijimasis patirtimi ir patarimais padeda užtikrinti, kad niekas nepastebėtų paslėptų transmisijos gedimų, kurių skeneris negali atskleisti.

Oro kondicionavimo ir klimato kontrolės gedimai

Nors OBD2 skaitytuvai gali aptikti kai kuriuos elektroninius oro kondicionavimo ir klimato kontrolės sistemų gedimus, jie nepastebi daugelio įprastų mechaninių problemų.

Tokių problemų, kaip susidėvėjusi kompresoriaus sankaba, nesandarios šaldymo skysčio linijos ar užsikimšęs išsiplėtimo vožtuvas, skaitytuvas dažnai nepastebi. Bendrijos nariai, kuriems svarbus komfortiškas salonas, gali pastebėti silpną oro srautą arba nepastovų vėsinimą, tačiau OBD2 įrankis neatskleis pagrindinės priežasties, jei tai nėra elektros gedimas.

Kartais netinkamai veikiančios maišymo durelės arba užstrigusi pavara paaiškėja tik atlikus fizinę apžiūrą, o ne nuskaičius klaidų kodus.

Kad važiuojant automobiliu visiems būtų patogu, svarbu prisiminti, kad ne visos problemos sukelia įspėjamąsias lemputes. Reguliarus rankinis tikrinimas padeda užtikrinti, kad visi galėtų mėgautis patikima klimato kontrole, nepriklausomai nuo to, ką rodo skeneris.

Nors OBD2 skaitytuvai yra vertingi diagnostikos įrankiai, jie negali užfiksuoti visų problemų. Elektros gedimai, pakabos ir vairo mechanizmo problemos, stabdžių problemos, mechaniniai pavarų dėžės gedimai ir oro kondicionieriaus nuotėkis dažnai lieka nepastebėti, nes nesukelia klaidų kodų. Todėl vairuotojams ir technikams būtina pasikliauti rankinėmis apžiūromis ir bendruomenės žiniomis. Technologijų derinimas su praktine patirtimi užtikrina saugesnes ir patikimesnes transporto priemones – ir padeda išvengti, kad nedidelės problemos nevirstų brangiais ir pavojingais gedimais.

Žymos: automobilio gedimaidiagnostikaOBD2 diagnostika
Dalintis85DalintisSiųstiDalintis15
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje BMW X5 išsiardė važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

0

BMW M5 startas sankryžoje nors galėjo tik sukti

BMW M5 startas sankryžoje tiesiai – nors galėjo tik sukti

0

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

0

Vos nenušlavė nuo kelio vilkiko manevras Suvalkuose šokiravo

Vos nenušlavė nuo kelio – vilkiko manevras Suvalkuose šokiravo

0

Taip pat skaitykite

5 000 eurų bauda už benzininį automobilį – Europos vairuotojams liko mažai laiko

Ar galite netekti vairuotojo pažymėjimo už važiavimą dviračiu išgėrus?

Ar verta pirkti seną automobilį, kurio rida 300 000 km? Štai ką sako ekspertai

3 Toyota modeliai, kurie nuvylė vairuotojus dėl patikimumo

Ši „Google Maps“ funkcija gali apsaugoti nuo greičio viršijimo baudų

Ekspertai įvardijo: 5 krosoveriai, kuriems korozija negresia net po 10 metų

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai

Straipsniai

  • Eismas
  • Naujienos

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kelių eismo taisyklės
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)
  • Kuro skaičiuoklė

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.