Daugeliui automobilių entuziastų 18 metų yra gyvenimo pradžia, tačiau automobilių pasaulyje tai ilga ir nepaprasta kelionė. Dabar, sulaukęs „pilnametystės“, „Nissan GT-R R35“ atsisveikina.
Šis kultinis sportinis automobilis iš naujo apibrėžė greitų ir palyginti nebrangių sportinių automobilių suvokimą. Tai buvo savigarbos ir savigarbos automobilis, visiems laikams įsirėžęs į automobilių istoriją kaip viena iš geriausių našumo mašinų.
Aštuoniolikos metų našumo palikimas
Nissan GT-R R35 debiutavo 2007 m. ir, nors buvo ne kartą atnaujintas, niekada nesulaukė išbaigto įpėdinio.
Svarbiausi GT-R R35 evoliucijos etapai:
- 2010 m. faceliftas – nedideli dizaino patobulinimai ir geresnė aerodinamika.
- 2016 m. atnaujinimas – atnaujintas interjeras ir patikslintos eksploatacinės savybės.
- 2023 m. atnaujinimas – galutinė iteracija su patobulintu valdymu ir stiliumi.
Galios evoliucija:
- Originalusis R35 pradėtas gaminti su 480 AG.
- Galutinės serijinės versijos pasižymėjo 570 AG, o specialiosios versijos, tokios kaip „Nismo“ ir „Track Edition“, išvystė iki 600 AG.
Nepaisant to, kad GT-R beveik du dešimtmečius stovėjo prie tos pačios gamybos linijos, jis nuolat išliko technologiškai aktualus, įrodydamas savo inžinerinį genialumą.
Pabaigos pradžia
Pirmasis smūgis GT-R ateičiai buvo suduotas 2021 m., kai dėl naujų šoninio smūgio saugos taisyklių buvo nutraukta jo gamyba Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje.
Vėliau sekė tolesnės nesėkmės:
- 2022 m.: pardavimai Europoje ir Jungtinėje Karalystėje nutrūko dėl naujų triukšmo emisijos taisyklių.
- 2023 m.: Buvo paskelbta apie paskutinių specialiųjų serijų gamybą be aiškių ateities planų.
Nissan ir toliau miglotai kalbėjo apie GT-R likimą, skatindama spekuliacijas.
Kas toliau laukia GT-R?
Nors entuziastai tikisi įpėdinio, dėl „Nissan“ finansinių sunkumų ir kintančių rinkos tendencijų ateitis neaiški.
Galimi naujos kartos GT-R scenarijai:
- Geriausias scenarijus: Aukštos klasės hibridinis automobilis, kuriame elektros pagalba derinama su V6 su dviem turbokompresoriais.
- Blogiausias scenarijus: Visiškai elektrinis sportinis automobilis, kuris gali nepatenkinti puristų.
Viena aišku – kitas GT-R niekada nebus toks pat kaip R35.
Epochos pabaiga
- „Nissan GT-R R35“ buvo daugiau nei tik automobilis – tai buvo kultūrinis fenomenas.
- Dėl savo našumo, prieinamumo ir technologinio genialumo jis tapo legenda.
- Ateitis lieka neaiški, tačiau vieno dalyko negalima paneigti – „Godzilla“ paliko nepamirštamą pėdsaką automobilių istorijoje.
Ką manote apie R35 eros pabaigą? Ar GT-R turėtų grįžti kaip hibridas, ar likti ištikimas savo šaknims? Pasidalykite savo mintimis komentaruose!