• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 19 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Stokholmas negalės uždrausti automobilių su vidaus degimo varikliais

pagal Andžej Biaigo
2025.05.30, 10:50
Naujienos
A A
0
stokholmas gatve priparkuoti automobiliai

Nuotrauka: JORGE FRANGANILLO, FLICKR

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Stokholmo ambicingą planą uždrausti iškastiniu kuru varomų transporto priemonių naudojimą tam tikrose miesto dalyse užblokavo regioninės valdžios institucijos, motyvuodamos nepakankama analize ir nepakankamu poveikio gyventojams bei įmonėms vertinimu.

Stokholmo aplinkosaugos zonos pasiūlymas atmestas

Stokholmo miestas siekė įvesti „Miljözon klass 3“ (3 klasės aplinkosaugos zoną), pagal kurią tam tikrose teritorijose būtų leidžiama naudoti tik elektra, vandeniliu arba dujomis varomas transporto priemones. Sunkesnės transporto priemonės būtų turėjusios atitikti „Euro 6“ standartus, o net ir tada būtų buvę leidžiama naudoti tik hibridinius modelius.

Siūlomoje zonoje faktiškai nebūtų galima naudoti visų dyzelinių ir benzininių automobilių, įskaitant sunkvežimius ir turistinius autobusus, todėl ji taptų viena griežčiausių mažos taršos zonų Europoje. Tačiau regiono valdžia – apskrities administracinė valdyba (Länsstyrelsen) – pasiūlymą atmetė.

Kodėl pasiūlymas buvo atmestas

Pagrindinė atmetimo priežastis buvo išsamios analizės trūkumas. Valdžios institucijos teigė, kad planas nebuvo tinkamai pagrįstas ir jame nebuvo atliktas išsamus poveikio vertinimas. Tai ypač kėlė problemų gyventojams ir įmonėms, kurioms tokia ribojanti politika būtų turėjusi tiesioginį poveikį.

Draudimas per kelias minutes – sužinokite, kiek kainuoja privalomasis draudimas.

Länsstyrelsen konkrečiai pažymėjo, kad nebuvo aiškiai įrodyta nauda aplinkai ir sveikatai, o dėl to, kad nebuvo atliktas socialinis ir ekonominis tyrimas, buvo sunku pateisinti tokį drastišką žingsnį.

Kas yra Miljözon klass 3?

Švedijos „Miljözon klass 3“ – tai reguliavimo sistema, leidžianti miestams riboti transporto priemonių patekimą į miestą atsižvelgiant į išmetamųjų teršalų kiekį. Ši klasė yra pati griežčiausia, leidžianti nustatytose zonose važinėti tik nulinės arba itin mažos taršos transporto priemonėms. Taip siekiama pagerinti oro kokybę ir sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimą tankiai apgyvendintose zonose.

Nors keli Europos miestai yra priėmę panašius modelius, Stokholmo planas būtų vienas agresyviausių iki šiol įgyvendintų priemonių.

Nors keli Europos miestai yra priėmę panašius modelius, Stokholmo planas būtų vienas agresyviausių iki šiol įgyvendintų priemonių.

Kas toliau?

Apskrities valdybos sprendimą galima apskųsti Švedijos transporto agentūrai (Transportstyrelsen). Jei miestas nuspręs pateikti apeliaciją, šis atvejis gali tapti precedentu, kaip toli savivaldybės gali eiti savarankiškai reguliuodamos transporto priemonių išmetamųjų teršalų kiekį.

Skaitykite  Ką valgai – tuo ir „pūti“: produktai galintys lemti vairuotojo pažymėjimo atėmimą

Stokholmo bandymas pirmauti į klimato kaitą orientuotoje transporto politikoje susidūrė su teisine kliūtimi. Tęsiantis diskusijoms dėl švaraus oro ir judumo, Švedija dabar turi pasverti vietos savarankiškumą ir nacionalinius standartus bei teisinį teisingumą.

Ar miestai turėtų turėti teisę savarankiškai uždrausti iškastinį kurą naudojančias transporto priemones? Pasidalykite savo nuomone toliau esančiuose komentaruose.

Žymos: StokholmasŠvedijavidaus degimo variklis
Dalintis1DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Kokiu greičiu važiuoti, kad automobilis sunaudotų mažiausiai degalų?

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

TOP 5 patikimiausi dyzeliniai visureigiai, kurie gali įveikti beveik 1 000 000 kilometrų

Geriausi Euro 6 dyzeliai iki 1,6 l – šie modeliai įvažiuos į visas švaraus transporto zonas

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz