„Volkswagen“ pagaliau išklausė savo klientų. Po daugelio metų, kai minimalizmo (arba galbūt siekdama sumažinti išlaidas) vardan buvo naudojami tik jutikliniai ekranai, vokiečių automobilių gamintojas pripažino tai, ką daugelis vairuotojų sakė jau seniai: fiziniai mygtukai yra svarbūs.
Europos vairuotojai nori jutiklinių valdymo elementų
Pasak Ralf Brandstätter, „Volkswagen“ operacijų vadovo Kinijoje, taktilinis grįžtamasis ryšys ir analoginiai valdikliai yra ypač populiarūs Europoje. Jis paaiškina, kad Europos klientai vertina „taktilinius valdiklius, ilgaamžiškumą ir vairavimo dinamiką“.
Tai kontrastuoja su Kinijos rinka, kurioje vairuotojai tikisi „dirbtinio intelekto, sujungtų automobilių su sklandžia balso valdymo sistema ir išmaniosiomis prietaisų panelėmis“.
Tokie skirtingi poreikiai turėjo įtakos visų VW gaminių dizaino ir technologijų sprendimams.
Klaidos pripažinimas
Anksčiau šiais metais Volkswagen vyriausiasis dizaineris Andreas Mindt pripažino, kad kompanija padarė klaidą, pašalindama per daug fizinių mygtukų. Jis paskelbė apie grįžimą prie taktilinių valdymo elementų, pradedant nuo būsimojo modelio ID.2all.
„Nuo ID.2all modelio fiziniai mygtukai penkioms svarbiausioms funkcijoms – garsumo reguliavimui, šildymo reguliavimui kiekvienoje automobilio pusėje, ventiliatorių įjungimui ir avarinės šviesos įjungimui – bus įrengti po ekranu. Mes niekada daugiau nepadarysime šios klaidos“, – sakė A. Mindt.
Fiziniai valdikliai grįžta
- Vairai su tikrais mygtukais „Golf GTI“ ir ‚R‘ modeliuose
- Būtini fiziniai mygtukai po pagrindiniu ekranu būsimuose modeliuose
- Geresnė naudotojo patirtis dėl taktilinės grįžtamosios informacijos
Ką tai reiškia „VW Group“ prekių ženklams
Kadangi „Volkswagen“ modeliai dažnai yra suporuoti su „Skoda“, ‚SEAT‘, „Cupra“ ir kitų grupės prekių ženklų produktais, šis pokytis greičiausiai bus taikomas visai grupės gaminių linijai. Nors fiziniai valdikliai gali padidinti gamybos sąnaudas, daugelis vartotojų yra pasirengę sumokėti šiek tiek daugiau už geresnį ir saugesnį vairavimo patyrimą.
Kodėl Europa ir Kinija skiriasi
Brandstätter taip pat atskleidė demografinius skirtumus: vidutinis EV pirkėjas Europoje yra 56 metų, o Kinijoje – jaunesnis nei 35 metų. Šis kartų skirtumas turi didelės įtakos vartotojo sąsajos lūkesčiams. Jaunesni kinų pirkėjai linkę rinktis skaitmenines sąsajas, o vyresni europiečiai vairuotojai dažniau renkasi jiems pažįstamas fizines sąsajas.
„Volkswagen“ sprendimas grąžinti fizinius mygtukus rodo atnaujintą dėmesį vartotojui orientuotam dizainui. Tai aiškus signalas, kad įmonė vairuotojų komfortą ir saugumą laiko svarbesniais už dizaino tendencijas. Kadangi pramonė juda link pažangesnių ir labiau sujungtų transporto priemonių, pusiausvyra tarp skaitmeninių inovacijų ir taktilinės funkcionalumo gali būti raktas į ilgalaikį klientų pasitenkinimą.
Ar automobiliuose pirmenybę teikiate tradiciniams mygtukams, o ne jutikliniams ekranams? Pasidalykite savo nuomone žemiau ir sekite mus, kad sužinotumėte daugiau apie ateities automobilių interjerą.