• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 12 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Technologijos

„Volkswagen“ pripažįsta klaidą – mygtukai grįžta į automobilius

pagal Andžej Biaigo
2025.05.29, 11:30
Technologijos
A A
0
2017 volkswagen golf gti interjeras
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Volkswagen“ pagaliau išklausė savo klientų. Po daugelio metų, kai minimalizmo (arba galbūt siekdama sumažinti išlaidas) vardan buvo naudojami tik jutikliniai ekranai, vokiečių automobilių gamintojas pripažino tai, ką daugelis vairuotojų sakė jau seniai: fiziniai mygtukai yra svarbūs.

Europos vairuotojai nori jutiklinių valdymo elementų

Pasak Ralf Brandstätter, „Volkswagen“ operacijų vadovo Kinijoje, taktilinis grįžtamasis ryšys ir analoginiai valdikliai yra ypač populiarūs Europoje. Jis paaiškina, kad Europos klientai vertina „taktilinius valdiklius, ilgaamžiškumą ir vairavimo dinamiką“.

Tai kontrastuoja su Kinijos rinka, kurioje vairuotojai tikisi „dirbtinio intelekto, sujungtų automobilių su sklandžia balso valdymo sistema ir išmaniosiomis prietaisų panelėmis“.
Tokie skirtingi poreikiai turėjo įtakos visų VW gaminių dizaino ir technologijų sprendimams.

Klaidos pripažinimas

Anksčiau šiais metais Volkswagen vyriausiasis dizaineris Andreas Mindt pripažino, kad kompanija padarė klaidą, pašalindama per daug fizinių mygtukų. Jis paskelbė apie grįžimą prie taktilinių valdymo elementų, pradedant nuo būsimojo modelio ID.2all.

„Nuo ID.2all modelio fiziniai mygtukai penkioms svarbiausioms funkcijoms – garsumo reguliavimui, šildymo reguliavimui kiekvienoje automobilio pusėje, ventiliatorių įjungimui ir avarinės šviesos įjungimui – bus įrengti po ekranu. Mes niekada daugiau nepadarysime šios klaidos“, – sakė A. Mindt.

Fiziniai valdikliai grįžta

  • Vairai su tikrais mygtukais „Golf GTI“ ir ‚R‘ modeliuose
  • Būtini fiziniai mygtukai po pagrindiniu ekranu būsimuose modeliuose
  • Geresnė naudotojo patirtis dėl taktilinės grįžtamosios informacijos

Ką tai reiškia „VW Group“ prekių ženklams

Kadangi „Volkswagen“ modeliai dažnai yra suporuoti su „Skoda“, ‚SEAT‘, „Cupra“ ir kitų grupės prekių ženklų produktais, šis pokytis greičiausiai bus taikomas visai grupės gaminių linijai. Nors fiziniai valdikliai gali padidinti gamybos sąnaudas, daugelis vartotojų yra pasirengę sumokėti šiek tiek daugiau už geresnį ir saugesnį vairavimo patyrimą.

Kodėl Europa ir Kinija skiriasi

Brandstätter taip pat atskleidė demografinius skirtumus: vidutinis EV pirkėjas Europoje yra 56 metų, o Kinijoje – jaunesnis nei 35 metų. Šis kartų skirtumas turi didelės įtakos vartotojo sąsajos lūkesčiams. Jaunesni kinų pirkėjai linkę rinktis skaitmenines sąsajas, o vyresni europiečiai vairuotojai dažniau renkasi jiems pažįstamas fizines sąsajas.

Skaitykite  Nuo 2026m. Skaitmeninis vairuotojo pažymėjimas vietoj plastikinio: kaip veiks naujovė ES

„Volkswagen“ sprendimas grąžinti fizinius mygtukus rodo atnaujintą dėmesį vartotojui orientuotam dizainui. Tai aiškus signalas, kad įmonė vairuotojų komfortą ir saugumą laiko svarbesniais už dizaino tendencijas. Kadangi pramonė juda link pažangesnių ir labiau sujungtų transporto priemonių, pusiausvyra tarp skaitmeninių inovacijų ir taktilinės funkcionalumo gali būti raktas į ilgalaikį klientų pasitenkinimą.

Nežinai, ar automobilio rida tikra? Patikrink VIN CarVertical sistemoje.

Ar automobiliuose pirmenybę teikiate tradiciniams mygtukams, o ne jutikliniams ekranams? Pasidalykite savo nuomone žemiau ir sekite mus, kad sužinotumėte daugiau apie ateities automobilių interjerą.

Žymos: fiziniai mygtukaivolkswagen
Dalintis1DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz