Elektromobilumas kelia visiškai naujus iššūkius Europos gamintojams. Ypač atsižvelgiant į Kinijos plėtrą, kurios mastas vis didėja. Užuot kovojusi su savo azijietišku varžovu, „Volkswagen“ nusprendė su juo suvienyti jėgas.
Apie „Volkswagen“ ir „Xpeng“ partnerystę buvo paskelbta dar praėjusiais metais. Tačiau dabar ji pradeda įgauti realų pavidalą. Kaip praneša „Reuters“, abi bendrovės ketina kartu kurti elektrinį visureigį, kuris padėtų „Volkswagen“ susigrąžinti pozicijas Kinijos rinkoje.
Vokiečių prekės ženklas, kadaise buvęs absoliučiu lyderiu Vidurio Karalystėje, vis labiau pralaimi vietos gamintojams, kurie greičiau ir efektyviau kuria naujus modelius. Ypač tuos, kuriuose naudojama elektra.
„Didžiausioje ir sparčiausiai augančioje rinkoje svarbiausia yra greitis“, – sako „Volkswagen“ Kinijos padalinio vadovas Ralfas Brandstaetteris.
Naujasis ir vėlesni kartu su „Xpeng“ prekės ženklu kuriami modeliai bus paženklinti „Volkswagen“ logotipu, tačiau techniškai jie bus sukurti remiantis kiniška „Edward“ platforma, kuri, be kita ko, jau naudojama „Xpeng G9“ modelyje.
Tai, kad vienas iš labiausiai atpažįstamų ir stipriausių pasaulyje prekės ženklų turi naudotis vos dešimtmetį gyvuojančios pradedančiosios įmonės parama, geriausiai iliustruoja šiuo metu automobilių pramonėje vykstančius pokyčius.
Ar tokia santuoka pasiteisins „Volkswagen“? Tai parodys laikas. Tačiau gali būti, kad ir kiti Europos rinkos dalyviai bus priversti pasielgti taip pat.