• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 6 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

„Volkswagen“ prieštarauja ES planui. Jie jau žino, kad mokės baudas

pagal Andžej Biaigo
2024.03.19, 17:56
Naujienos
A A
0
Generalinis direktorius Volkswagen Group OIiver Blume

Generalinis direktorius „Volkswagen Group“ - OIiver Blume. Šaltinis: „Volkswagen“

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Nuo 2025 m. Europos gamintojai mokės 95 eurų baudą už kiekvieną užregistruotą standartą viršijantį automobilį. „Volkswagen Group“ kritikuoja šį sprendimą.

Nėra prasmės, kad pramonė turi mokėti baudas, kai nėra jokios sistemos elektromobilių plėtrai.

trečiadienį per bendrovės veiklos rezultatų pranešimą sakė „Volkswagen Group“ generalinis direktorius Oliver Blume

Jis užsiminė apie ES planus nustatyti griežtesnes taisykles, susijusias su vidutiniu Europoje veikiančių gamintojų išmetamo CO2 kiekiu. Dabartinės ribos buvo įvestos 2021 m. Pagal NEDC matavimo ciklą jos siekia 95 g/km.

ES siekia, kad 2025 m. ribinė vertė sumažėtų iki 93,6 g/km. Skirtumas atrodo nedidelis, tačiau pagrindiniai gamintojai stengiasi laikytis jau dabar galiojančių taisyklių. Naujos ribos tik pablogins jų padėtį.

Pagal įstatymą, kuris įsigalios 2025 m., Europos milžinai mokės 95 eurų baudą už kiekvieną registruotą automobilį, kertantį minėtą sieną. Kaip nesunku atspėti, šios sumos gali būti perkeltos pirkėjams, o tai padidins ir taip rekordiškai brangių automobilių kainas.

Žinoma, būdas sumažinti vidutinį išmetamųjų teršalų kiekį yra laipsniškas transporto priemonių asortimento elektrifikavimas. Tačiau neatrodo, kad jo tempas atitiktų vis griežtėjančius ES reglamentus. Juo labiau kad didėjanti elektrinių automobilių pasiūla nebūtinai reiškia paklausą. Gamintojai stengiasi pasiūlyti kuo daugiau nulinės arba mažos taršos automobilių, tačiau jie negali priversti klientų juos pirkti.

Priklausomai nuo to, kokią sistemą turime įvairiose rinkose, svarbu koreguoti CO2 tikslus ir galvoti apie tai, kas yra realu.

sakė O. Blume

Elektromobilumo plėtrą, taigi ir naujų CO2 ribinių verčių pasiekimą, taip pat vis labiau apsunkina tai, kad kai kuriose rinkose panaikintos subsidijos elektromobiliams įsigyti ir vis didėjanti Kinijos konkurencija.

Skaitykite  BMW M grįžta su ribota serija – ką žinome iki šiol?
Žymos: co2vokietijavolkswagen
Dalintis128DalintisSiųstiDalintis22

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.