„Google“ pristato naują dirbtinio intelekto įrankį vaizdo įrašams kurti – „Veo“. Ją palaiko pažangi generatyvinė technologija, leidžianti kurti vaizdus iš paprastų komandų. Bendradarbiavimas su tokiomis milžinėmis kaip „Mondelez“ ar „Agoda“ atskleidžia įrankio potencialą reklamos srityje. Tačiau projektas kelia susirūpinimą dėl interneto ateities.
„Google“ investuoja į dirbtinį intelektą
„Google“ reklamuoja savo naują dirbtinio intelekto vaizdo įrašų generatorių „Veo“. Šis dirbtiniu intelektu paremtas įrankis gali sukurti vaizdo įrašą pagal komandą. Ji taip pat gali bet kokį įkeltą filmo kadrą ar statišką vaizdą paversti trumpu vaizdo įrašu su komandoje nurodytais objektais.
„Veo“ remiasi ilgamečiu generatyvinio vaizdo modelio kūrimo darbu, įskaitant Generative Query Network (GQN), DVD-GAN, Imagen-Video, Phenaki, WALT, VideoPoet ir Lumiere, taip pat mūsų „Transformer“ ir „Gemini“ architektūromis, aiškina „Google“.
Dar vienas reklamuotojų įrankis?
„Google“ pristatomi „Veo“ sukurtų vaizdo įrašų pavyzdžiai gali būti įspūdingi. Tačiau kryptis, kuria „Google“ reklamuoja šį įrankį, kelia dviprasmiškų jausmų. Taip yra todėl, kad „Veo“ reklamuojama kaip puiki priemonė reklamuotojams. Dabar „Veo“ ir „Imagen 3“ generatyviniai dirbtinio intelekto modeliai prieinami „Vertex AI“ klientams („Google Cloud“ platforma verslui). Taigi teigiama, kad „Veo“ leidžia „sparčiai generuoti parengtą vaizdinį turinį dideliu mastu“ daugeliui prekių ženklų ir įvairiomis kalbomis, praneša „Gizmodo“.
„Google“ jau paskelbė, kad užmezgė partnerystę, be kita ko, su „Mondelez International“ – pasauliniu maisto konglomeratu, susijusiu su užkandžių ir gėrimų gamyba. Šiam konglomeratui, be kita ko, priklauso tokie prekių ženklai kaip „7 Days“, „Milka“ ir „Oreo“.
„Veo“ kuria vaizdo įrašus, įmonės rengia skelbimus
Šiuo tikslu „Mountain View“ milžinė bendradarbiauja su bendrove, atsakinga už „Agoda“ programėlę. Šis įrankis naudojamas geriausiems viešbučiams įvairiose pasaulio vietose rasti ir rezervuoti. „Agoda“ reklamą, sukurtą pasiekus dirbtinio intelekto įrankius, „Google“ naudoja siekdama pritraukti daugiau klientų.
Tokie klientai kaip „Agoda“ išnaudoja dirbtinio intelekto modelių, tokių kaip „Veo“, „Gemini“ ir „Imagen“, galią, kad supaprastintų vaizdo įrašų skelbimų kūrimą ir gerokai sutrumpintų jų kūrimo laiką, – didžiuojasi „Google“, parodydama bendradarbiavimo rezultatą – „Agoda“ skelbimą.
Dirbtinis intelektas užteršia internetą ir atima darbą iš menininkų
Įmonės teigiamai atsiliepia apie šį įrankį – nenuostabu, nes tai labai įdomus ir pažangus projektas. Tačiau internete jau pasirodė pirmieji interneto naudotojų komentarai apie tai, kokia kryptimi įmonės eina naudodamos dirbtinio intelekto priemones. Dauguma pastebėjimų susiję su interneto užtvindymu dar didesniu reklamų kiekiu, taip jį šiukšlinant. „Tarsi internetas ir taip nebūtų pakankamai didelis sąvartynas. Dabar jis taps dar blogesnis. Manau, kad artėjame prie jo naudingumo pabaigos, jei viskas ir toliau blogės. „Manau, kad išsikraustysiu iš čia ir gyvensiu kalnuose“, – rašoma viename komentare.
Daugelis žmonių taip pat pažymi, kad dėl reklamų jie niekada nepirko jokių produktų. Be to, teigiama, kad dirbtinis intelektas atima darbą iš menininkų, kurie galėtų dirbti daug geriau ir kūrybiškiau.