• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 7 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Apžvalgos

Šie 7 dyzeliniai varikliai įveikia 500 000 km be remonto

pagal Andžej Biaigo
2025.05.18, 17:15
Apžvalgos
A A
0
citroen peugeot ford engine 1.6 hdi

1.6 HDi dyzelinis variklis

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Nors dyzeliniai varikliai pamažu nustoja būti gaminami, kai kurie agregatai dėl savo ilgaamžiškumo yra pelnę legendinio statusą. Šiame straipsnyje pristatome septynis dyzelinius variklius, kurie gali būti ilgaamžiai ir, tinkamai prižiūrint, jų niekada nereikės remontuoti.

1.6 HDi PSA/Ford – taupumo čempionas

Pasaulinių įmonių PSA ir „Ford“ sukurtas 1.6 HDi debiutavo 2002 m. ir tapo vienu plačiausiai naudojamų dyzelinių variklių Europoje. Montuojamas „Peugeot“, „Citroën“, „Ford“, „Mazda“, „Mini“ ir net „Volvo“ modeliuose, jis garsėja mažomis degalų sąnaudomis ir solidžiu patikimumu.

  • Tvarumas: iki 600 000 km, jei atsargiai naudojamas
  • Mažos techninės priežiūros ir atsarginių dalių sąnaudos
  • Bendros problemos:
  • Dažniausiai pasitaikančios problemos: DPF užsikimšimas ir paskirstymo grandinės nusidėvėjimas

„Volvo 2.4D/D5“ – penkių cilindrų legenda

Pradėtas gaminti 2001 m., „Volvo“ penkių cilindrų dyzelinis variklis iki 2014 m. varė beveik visus šios markės modelius. Daugelis pavyzdžių nuvažiavo daugiau kaip 500 000 km be variklio atnaujinimo, o tai įrodo jo nepaprastą patvarumą.

  • Tvirtas blokas ir patikimi purkštukai
  • Sklandus ir galingas veikimas
  • Mažai problemų, išskyrus DPF filtrą važiuojant mieste

Mercedes 2.0 OM654 – šiuolaikinės inžinerijos tobulumas

2016 m. pradėtame gaminti OM654 automobilyje pažangus degalų naudojimo efektyvumas derinamas su įspūdingomis eksploatacinėmis savybėmis. Jo aliuminio konstrukcija sumažina svorį, o twin-scroll turbokompresorius ir 2700 barų įpurškikliai išvysto iki 265 AG.

  • Degalų ekonomija: apie 4,5 l/100 km
  • Atsitiktinės alkūninio veleno problemos (sprendžiamos atšaukimo metu)
  • Didelės techninės priežiūros išlaidos – tai aukščiausios klasės variklis

VW 2.0 TDI EA288 / EA288 EVO – efektyvumas be dyzelinių vartų

Po išmetamųjų teršalų skandalo VW pristatė patobulintus 2.0 TDI variklius, kurie pasirodė esą patikimi ir ekonomiški. Šie varikliai, kuriuos galima įsigyti nuo 2012 m., plačiai naudojami visose VW, „Audi“, „Škoda“ ir SEAT markių transporto priemonėse.

  • Trumpas tarnavimo laikas reguliariai keičiant alyvą
  • Be manipuliacijų dėl „dyzelgeito“
  • Problemos: vandens siurblio nuotėkis, DPF užsikimšimas

Kia/Hyundai 1.6 CRDi – tylusis darbininkas

Europoje suprojektuotas ir Slovakijoje gaminamas 1.6 CRDi užtikrina patikimą veikimą su minimaliomis problemomis. Prie ilgaamžiškumo prisideda grandine valdomas paskirstymo mechanizmas, „Bosch“ purkštukai ir dvigubos masės smagračio nebuvimas.

  • Tikimas degalų naudojimas ir sklandus veikimas
  • Retos turbinos problemos ankstyvuosiuose modeliuose (iki 2009 m.)
  • Lengva priežiūra ir nebrangios dalys
Skaitykite  Kodėl korėjiečių automobiliai gali pabrangti JAV?

Renault/Nissan 1.6 dCi – nepakankamai įvertintas ir stiprus

R9M variklis yra „Renault“ atsakymas į patikimą dyzelinį mobilumą. Jis naudojamas „Scénic“, „Qashqai“ ir kituose automobiliuose, pasižymi gera galia ir mažomis degalų sąnaudomis. Jam reikia rūpintis degalų kokybe ir trumpesniais tepalų keitimo intervalais.

  • Common-rail sistema su pjezoinžektoriais
  • Po 200 000 km gali prireikti dėmesio laikmačio grandinei
  • Ekonomiškas važiuojant greitkeliais, mažiau tinkamas važinėti tik mieste

Fiat 1.9 JTD – nesunaikinamas italas

Šis variklis laužo stereotipus apie itališką patikimumą. Naudojamas „Alfa Romeo“ ir „Fiat“ modeliuose, dėl savo paprastos ir tvirtos konstrukcijos jis tapo mėgstamiausiu taksi vairuotojų varikliu. Neretai pasitaiko vienetų, nuvažiavusių 500 000 km ir turinčių originalių detalių.

  • Tvirtas ir nereikalaujantis daug priežiūros
  • DPF problemos tik naujesniuose modeliuose
  • Lengvai prieinamos naudotos dalys

Kokia jūsų nuomonė? Ar esate vairavę kurį nors iš šių variklių? Pasidalykite savo patirtimi komentaruose!

Dalintis46DalintisSiųstiDalintis8
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

5 patikimiausi automobiliai pasaulyje pagal vairuotojus

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz