Christian von Koenigsegg – garsiosios Švedijos hiperautomobilių gamintojos vadovas – nustebino daugelį, kai atskleidė, kokiu automobiliu važinėja kasdien. Ne, tai ne Jesko ar Gemera. Jo pasirinkimas – nedidelis, bet galingas Toyota Yaris GR.
Ar žmogus, kuriantis 1000+ AG monstrus, gali nuoširdžiai mėgautis kasdieniu gyvenimu su paprastu hečbeku? Atsakymas gali nustebinti net didžiausius automobilių fanus.
Kuo ypatinga Toyota Yaris GR?
Iš pirmo žvilgsnio – tiesiog mažas miesto automobilis. Tačiau po kapotu slepiasi tikras ralio žvėris – 1,6 l trijų cilindrų turbo variklis, generuojantis iki 268 AG ir 370 Nm sukimo momentą. Svoris – vos 1280 kg, visų varančiųjų ratų sistema ir 0–100 km/h per 5,5 sek.
Sukurta pagal WRC standartus
Yaris GR nėra tik pagerintas Yaris modelis. Jį kūrė bendradarbiaujant su **Toyota WRC komanda**, todėl jis pritaikytas ekstremaliam važiavimui – ne tik mieste, bet ir užmiesčio keliuose.
Mechaninė pavarų dėžė – senosios mokyklos džiaugsmas
Kol dauguma šiuolaikinių sportinių automobilių naudoja automatines dėžes, GR Yaris turi 6 bėgių mechaninę dėžę, kuri leidžia vairuotojui visiškai valdyti situaciją.
Koenigsegg pasirinkimo motyvai
Mažiau dėmesio – daugiau malonumo
Interviu metu Koenigsegg pripažino, kad Yaris GR jam suteikia „gryno vairavimo malonumą“ be streso, kurį kelia akys kelyje ar greičio matuokliai.
„Jis žalias, lengvas, smagus. Primena jaunystės laikus,“ – sakė Christian von Koenigsegg.
Idealiai tinka Švedijos sąlygoms
Koenigsegg gyvena „Ängelholm“ mieste, kur siauri keliai, sniegas ir lietus – kasdienybė. Yaris GR kompaktiškumas ir visų varančiųjų ratų sistema leidžia saugiai ir smagiai važiuoti bet kokiomis sąlygomis.
Ką tai sako Lietuvos vairuotojams?
Galia nebūtinai kainuoja milijoną
Lietuvoje Toyota GR Yaris kainuoja apie 34 000 € – tikrai prieinama tiems, kurie nori sportinio charakterio už protingą kainą. Toks automobilis puikiai tinka tiek Vilniuje, tiek Kauno ar Klaipėdos gatvėse.
Vertink inžineriją, ne blizgesį
Daugelis vis dar galvoja, kad tik Ferrari ar Porsche verti „tikro“ greičio. Bet GR Yaris įrodo, kad kompaktiškas automobilis gali būti smagus, galingas ir puikiai valdomas – be milijoninės kainos.
Ką vairuoja kiti žymūs vadovai?
- Elon Musk – anksčiau vairavo „Model S“, bet turi ir klasikinį „Jaguar E-Type“
- Warren Buffett – ilgus metus važinėjo su „Cadillac XTS“
- Akio Toyoda – pats testuoja visus „GR“ modelius trasose
Kaip matome, daugelis pasaulio verslo lyderių renkasi automobilius ne dėl prabangos, o dėl važiavimo malonumo ir asmeninio ryšio su mašina.
Vairavimo džiaugsmas svarbiau už kainą
Christian von Koenigsegg pasirinkimas rodo, kad tikri automobilių entuziastai vertina pojūčius, o ne etiketes. Toyota Yaris GR – ne tik mažas sportinis hečbekas. Tai dvasinis ryšys su vairavimu.
O ką tu renkiesi kasdienai? Pasidalink komentaruose, paspausk „dalintis“ arba parašyk, koks automobilis tau teikia tikrą malonumą!