• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 24 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Manote, kad elektromobiliai nesikeičia? Naujasis „Zeekr 001“ iki 80 proc. įkraunamas per 11 minučių

pagal Andžej Biaigo
2024.04.13, 9:19
Elektromobiliai
A A
0
zeekr 001 elektromobilis
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Kinijos konglomeratas „Geely“ trumpu reklaminiu vaizdo įrašu vienu metu įrodė du dalykus: elektromobiliai keičiasi labai sparčiai, o šios technologinės transformacijos lyderiai šiuo metu yra Kinijos korporacijos.

Keista, kad tiek daug žmonių vis dar abejoja elektromobilių gamintojų sėkme rinkoje. Kritikai nurodo tik jų trūkumus, stokoja vaizduotės ir nesugeba pasimokyti iš istorijos. O juk praeityje beveik su visomis naujomis technologijomis ir išradimais buvo taip pat: iš pradžių jie daug kainavo ir veikė neįspūdingai.

„Zeekr 001“ – vienas moderniausių parduodamų elektromobilių

Elektromobiliai egzistuoja nuo pat automobilių gamybos pradžios, tačiau tik per pastaruosius kelerius metus jų kūrimui buvo išleistos didžiulės lėšos. Rezultatus galima pamatyti palyginus prieš kelerius metus pagamintų ir naujų elektromobilių techninius parametrus. Traukos akumuliatorių talpa ir elektros energijos papildymo greitis beveik kasmet didėja atvirkščiai proporcingai tokių automobilių kainai. Visi požymiai rodo, kad po dešimtmečio didžiausi jų trūkumai: ribotas nuvažiuojamas atstumas ir lėtas įkrovimas, liks praeities daina. Po kelerių metų gali paaiškėti, kad akumuliatoriui įkrauti reikia šiek tiek daugiau laiko, nei pripildyti vidaus degimo automobilio baką. Naujausias įrodymas, kad tai reali perspektyva, yra Kinijos elektromobilio „Zeekr 001“ reklaminis vaizdo klipas.

Naujasis „Geely Automobile Holdings“ priklausančio prekės ženklo automobilis yra ne tik labai gražus, bet ir modernus. Jis sukurtas naudojant SEA1 (Sustainable Experience Architecture) techninę architektūrą, susijusią su ta, pagal kurią ateityje bus kuriama „Izera“. Jos galimybės (įskaitant 800 V darbinę įtampą) leidžia optimaliomis sąlygomis pasiekti beveik 550 kW didžiausią įkrovimo galią, ir tai nepaisant populiariausių CCS jungčių apribojimų. Jei būtų naudojama geriausia turima MCS jungtis, specialus „Zeekr“ įkroviklis galėtų „įsibėgėti“ iki 800 kW.

The first 800kW V3 Zeekr Charging Pile is officially launched, boasting 800V powertrains to enhance the all-new Zeekr 001. Performance, range, and charging capabilities have all been elevated. Charging speed on the 800V architecture is lovely ? #Zeekr #ElectricVehicles #800V… pic.twitter.com/pFl4c1GZA3

— DriveGreenLiveGreen (@DriveGreen80167) April 9, 2024

100 kWh akumuliatorių jau galima įkrauti per kelias minutes

Dar svarbiau už didžiausią įkrovimo galią yra jos kitimas priklausomai nuo akumuliatoriaus įkrovos. Daugumos elektromobilių įkrovimo galia smarkiai sumažėja viršutiniame diapazone, tačiau „Zeekr“ atveju, net viršijus 80 proc. lygį, akumuliatorius buvo įkraunamas daugiau kaip 262 kW galia, o esant 28 proc. įkrovimo galiai ji siekė 547 kW. Tai rašo interneto svetainė „Elektrowoz“. Vidutinė įkrovimo galia nuo 10 iki 80 proc. siekė maždaug 400 kW, todėl CATL gaminamą 100 kWh grynosios talpos ličio-geležies-fosfato traukos akumuliatorių šiame diapazone pavyko įkrauti vos per 11 min. 11 sek.

Skaitykite  Ar ES sunaikins hibridus? Nauji planai kelia klausimų pirkėjams

Žinoma, šiuo metu tokiam rezultatui pasiekti reikia optimalių sąlygų ir brangaus elektromobilio, tačiau po kelerių metų tokie sprendimai taps prieinamesni. Tik, užuot skundusis elektromobilių trūkumais, būtina kuo daugiau lėšų investuoti į greitojo įkrovimo infrastruktūros plėtrą. Jei vyriausybės šiuo klausimu pradės bendradarbiauti su mokslo bendruomene ir automobilių gamintojais, dauguma elektromobilių naudojimo skaudulių taps praeities daina.

Elektromobilių savininkai, kurie gali įkrauti savo automobilius namuose arba darbe, retkarčiais apsilankys greitojo įkrovimo įkrovikliuose, taip sumažindami ląstelių degradaciją, net jei mokslininkai iki to laiko su ja nesusidoros. Kitiems žmonėms nereikės gaišti daugiau laiko įkraunant savo automobilius, nei dabar sugaištama degalams pripildyti. Be to, automobiliai taps pigesni, nes Kinijos konkurencija privers gamintojus daryti tą patį. Neseniai „Reuters“ pranešė, kad net Elonas Muskas, kuris atsisako savo pigių elektromobilių projekto, nes nepajėgia konkuruoti su korporacijų iš Vidurio Karalystės pasiūlymais, su jais „susigrumia“. „Tesla“ bosas iš karto pasišaipė iš šios teorijos, tačiau kažkas gali būti.

???BREAKING: MSM MEDIA REPORTS TELSA DROPS $25K CAR — ELON SAYS THEY ARE LYING@elonmusk : "Reuters is lying (again)."

According to Reuters – Tesla has reportedly dropped its $25,000 car ambition, pushed by China's EV blitz with models as cheap as $10,000.

"Elon’s… pic.twitter.com/smm3uwSsVW

— Really Interesting (@EverythingApp0) April 5, 2024

Transporto elektrifikavimas nebus lengvas, tačiau tai gali būti vienintelis veiksmingas būdas

Tai nereiškia, kad elektromobiliai yra visų automobilių problemų sprendimas. Reikia nepamiršti, kad jų ekologinis neutralumas priklauso nuo daugelio veiksnių, ir iš tikrųjų veiksmingiausias sprendimas yra perkelti svorio centrą nuo individualaus transporto į viešąjį transportą. Tačiau išmintingai išnaudojant elektromobilių galimybes ir lygiagrečiai tobulėjant energetikos pramonei, elektromobiliai padės lengviau pasiekti anglies dioksido neutralumo transporto balansą, nes jie leis tai padaryti pigiausiai ir greičiausiai. Jei taip bus iš tikrųjų, už išmetamųjų teršalų mažinimą labiausiai bus dėkingos Kinijos įmonės, kurios, norime to ar nenorime, pirmauja šioje pramonės šakoje. Paprastai tariant, „Tesla“ pradėjo elektrinę revoliuciją didelio masto transporto srityje, o dabar kinai verčia konkurentus spartinti tempą.

Skaitykite  Ar ES sunaikins hibridus? Nauji planai kelia klausimų pirkėjams
Žymos: Geelykiniški elektromobiliaiZeekr 001
Dalintis44DalintisSiųstiDalintis8

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Ar galima vairuoti po vieno alaus? Promilių skaičiavimai

Šie automobiliai Lietuvoje nuvertėja greičiausiai – ar vairuoji vieną jų?

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Ši automobilių markė pirmauja pasaulyje jau 15 metų iš eilės

Nuo 2026 metų – iki 1 375 € už įvažiavimą į miestą senu automobiliu

Mechanikai įspėja: šie 7 naudoti krosoveriai dažniausiai grįžta į servisą

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.