• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 19 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Štai kaip karšti orai veikia elektromobilių nuvažiuojamą atstumą

pagal Andžej Biaigo
2024.06.05, 10:29
Elektromobiliai
A A
0
elektromobilis elektromobilio ikrovimo laidas saule
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Naujajame „Recurrent“ tyrime, kuriame buvo analizuojami 7500 elektromobilių akumuliatorių rodmenys, nustatyta, kad esant karštam orui elektromobiliai gali prarasti net 31 proc. skelbiamo nuvažiuojamo atstumo.

Taip yra todėl, kad, kai lauke yra 38 laipsniai karščio, įkaitusiame salone atvėsti gali prireikti daug energijos iš aukštos įtampos akumuliatoriaus. Tačiau net ir tokiu atveju yra būdų, kaip sumažinti šią problemą, o svarbiausia – gera žinoti, kad vasarą nuotolio sumažėjimas yra daug mažesnis nei šaltą žiemą.

Draudimas per kelias minutes – sužinokite, kiek kainuoja privalomasis draudimas.

Remiantis „Recurrent“ duomenimis, didėjant temperatūrai, didėja ir galimas nuotolio praradimas, nes reikia naudoti daugiau energijos įkaitusiam vidui atvėsinti. Priklausomai nuo aplinkos temperatūros, galite tikėtis štai ko:

  • 24C temperatūroje: 0% nuotolio praradimas;
  • 27C temperatūroje: 2,8% diapazono sumažėjimas;
  • 29C temperatūroje: 3,5% diapazono sumažėjimas;
  • 32C temperatūroje: 5% nuotolio sumažėjimas;
  • 35C temperatūroje: 15% nuotolio sumažėjimas;
  • 38C temperatūroje: 31% nuotolio sumažėjimas.

Kuo didesnis aplinkos temperatūros ir klimato kontrolės temperatūros skirtumas, tuo daugiau energijos sunaudojama, todėl nuotolio nuostoliai yra didesni, palyginti su skelbiamais.

Kaip ir žiemą, geriausias sprendimas, kaip išvengti ridos sumažėjimo, yra laikyti automobilį prijungtą prie namų įkroviklio ir prieš išvažiuojant atvėsinti saloną. Tokiu būdu salonas maloniai atvėsta ir nenaudoja energijos iš akumuliatoriaus, o ima ją iš elektros tinklo.

Pasak „Recurrent“, šiuolaikinio elektromobilio oro kondicionavimo sistema gali naudoti 3-5 kW galios pradiniam atvėsimui, o vėliau, norint palaikyti nustatytą temperatūrą, sunaudojama apie 1 kW galios.

citroen e c3 elektromobilis
Citroen e-C3 prie „Ionity“ įkrovimo stotelės Austrijoje. 44 kWh akumuliatorius nuo 10 iki 80 proc. įkraunamas per 25 minutes. PETER SIGAL nuotrauka

Analitikos bendrovė pasidalijo keliomis diagramomis, kuriose parodyta, kaip atskirus elektromobilius veikia karšti orai. Nutraukto modelio „Chevrolet Bolt EV“ realiojo nuvažiuojamojo atstumo ilgis labiausiai nukenčia esant 15 ir 35 laipsniams pagal Celsijų, kai jis gali prarasti maždaug 5-8% skelbiamo nuvažiuojamojo atstumo. Tačiau tuo pat metu, remiantis duomenimis, gautais iš 13 automobilių, įtrauktų į „Recurrent“ platformą, realus veikimo nuotolis, kai lauke yra 26 laipsniai šilumos, gali viršyti oficialiai nurodytąjį apie 5%.

Visomis šiltomis oro sąlygomis „Hyundai Kona Electric“ viršijo EPA apskaičiuotą ridą ir važiuojant nuo 15 iki 35 laipsnių pagal Celsijų aplinkos temperatūroje pasiekė 122-130% skelbiamos ridos.

Skaitykite  Kinija užtvindė Braziliją pigiais elektromobiliais – kilo vietinių gamintojų pasipriešinimas

Kita vertus, „Ford Mustang Mach-E“ tik 26-35 laipsnių temperatūroje viršijo EPA nustatytą ridą, o važiuojant 15 laipsnių pagal Celsijų realioji rida sumažėjo maždaug 7%, remiantis duomenimis, gautais iš 20 automobilių.

ikraunamas tesla model y elektromobilis

Kalbant apie „Tesla“ elektromobilius, jų nuotolio rodmenys yra pastoviausi, nesvarbu, koks karštis lauke. Tačiau, pasak „Recurrent“, realiomis sąlygomis jie pasiekia tik apie 60% skelbiamo nuotolio, todėl vertinkite tai kaip norite.

Minimalius nuotolio nuostolius dėl karšto oro lemia itin efektyvus šilumos siurblys, kuris naujuose „Tesla“ modeliuose užtikrina ir vėsinimą, ir šildymą. „Recurrent“ teigė, kad „Tesla“ elektromobilis – ar tai būtų „Model 3“, „Model Y“, „Model S“, ar „Model X“ – salono vėsinimui gali sunaudoti vos 1 kW, ar net 6 kW, tačiau vidutiniškai šis rodiklis yra 1-3 kW.

Žymos: elektromobiliaielektromobilio nuvažiuojamas atstumas
Dalintis98DalintisSiųstiDalintis17

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Kokiu greičiu važiuoti, kad automobilis sunaudotų mažiausiai degalų?

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

TOP 5 patikimiausi dyzeliniai visureigiai, kurie gali įveikti beveik 1 000 000 kilometrų

Geriausi Euro 6 dyzeliai iki 1,6 l – šie modeliai įvažiuos į visas švaraus transporto zonas

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.