• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 14 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Tyrimas: „Tesla“ savininkai po trejų metų gauna tik 64% nuvažiuojamo atstumo

pagal Andžej Biaigo
2024.05.25, 11:00
Elektromobiliai
A A
0
tesla model 3 elektromobilis

„Telsa Model 3“ elektromobilis.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Vienas iš pirmųjų klausimų, kuriuos man užduoda apie „Tesla“, yra: „Kas bus, kai reikės pakeisti akumuliatorių?“ Lengva jį atmesti, nes yra daug faktų apie gedimų statistiką, garantiją ir net išlaidas, jei taip nutiktų. Žmonės paprastai neklausia apie akumuliatoriaus degradaciją.

Tai realus dalykas, susijęs su elektriniais automobiliais, kaip ir „iPhone“ ar „Android“, kuriuo skaitote šį straipsnį. Senstant akumuliatoriams ir vykstant įkrovimo ciklams, jų talpa mažėja. Naujajame „Recurrent“ tyrime šie duomenys analizuojami tiriant 12 198 „Tesla“ automobilius, ir ataskaita rodo, kad automobiliai pasiekia tik dalį savo skelbiamo EPA nuotolio gerokai anksčiau, nei dauguma žmonių grąžina paskolas.

Prieš pradedant toliau, svarbu dar kartą patvirtinti, kad „Recurrent“ atliktas tyrimas pagrįstas duomenimis, surinktais iš jų transporto priemonių parko. Jame konkrečiai lyginamas automobilių parko duomenų nuotolių diapazonas su EPA įvertinimu, o ne akumuliatoriaus talpos išlaikymas laikui bėgant ar automobilio rida.

„Recurrent“ gali tiksliai nustatyti akumuliatoriaus veikimo trukmę naudodama duomenis, surinktus iš 7 078 „Model 3“ ir 5 120 „Model Y“. Savo ataskaitoje ji panaudojo beveik 1,6 mln. stebėjimų (apie 130 stebėjimų vienai transporto priemonei), kad nustatytų vidutinę viso parko ridos statistiką.

„Recurrent“ duomenys rodo, kad praėjus maždaug trejiems metams (maždaug 1100 dienų), vidutinis „Tesla Model 3“ ir „Model Y“ pasiekia tik 64% pradinio EPA nustatyto nuotolio.

Tesla recurrent nuotolio tyrimas
„Tesla“ „Recurrent“ nuotolio tyrimas. „Recurrent“ grafika

Svarbu pabrėžti, kad „Tesla“, stebėtos „Recurrent“ tyrime, niekada nepasiekė EPA skelbiamo nuotolio. Net nuvažiavus 0 kilometrų, automobiliai pasiekia tik maždaug 70-72,5% skelbiamo EPA nuotolio. Tai reiškia, kad 2023 m. „Tesla Model 3 Performance“, kurio nulio kilometrų nuvažiavimo atstumas pagal EPA įvertintas 506 kilometrų, „Recurrent“, remdamasi pirmiau pateiktomis diagramomis, gali pasiekti apie 370 kilometrų vienu įkrovimu.

Tai nėra tik „Tesla“ problema. Kaip teigia „Recurrent“, „pagrindinis EPA bandymų protokolas yra klaidingas visiems elektriniams automobiliams“. Jame neatsižvelgiama į temperatūros pokyčius ar važiavimą didesniu nei 96 kilometrų per valandą greičiu, be to, leidžiami gamintojo pakeitimai.

Šiuo atveju svarbu atsižvelgti į naujo automobilio su nauju akumuliatoriumi nuvažiuojamo atstumo skirtumą nuo nuvažiuojamo atstumo, kurį automobilis pasiekia su nauju akumuliatoriumi, ir atstumo, kurį jis dar gali nuvažiuoti po trejų metų, neatsižvelgiant į bendrą automobilio ridą, nes šis taškas pirmiau pateiktose diagramose nepažymėtas. Atrodo, kad šis rodiklis svyruoja nuo 6% iki 8,5%, o po trejų metų jis susilygina – mūsų nuomone, tai nėra labai blogai.

Skaitykite  Kalifornija ir dar 10 valstijų padavė Trumpo administraciją į teismą dėl EV 2035 taisyklių

„Recurrent“ duomenys taip pat rodo, kad „Tesla“ automobiliams greitasis nuolatinės srovės įkrovimas nedaro tokio poveikio kaip kai kurių kitų markių automobiliams, o tai yra privalumas žmonėms, kurie mėgsta leistis į ilgas keliones arba neturi prieigos prie 1 ar 2 lygio įkrovimo namuose.

Paskelbus šį straipsnį, Martinas Viecha, dabartinis „Tesla“ ryšių su investuotojais viceprezidentas, kuris praėjusį mėnesį paskelbė pasitraukiantis iš bendrovės, atsakė į „InsideEVs“ „X“ pranešime, kuriame pateikė lentelę su atskiru „Tesla“ atliktu tyrimu.

Tesla owners get only 64% of EPA range after just three years. https://t.co/vZYguVXw0e via @InsideEVs

— InsideEVs (@InsideEVs) May 24, 2024

„Tesla“ tyrime akumuliatoriaus išlaikymo trukmė vaizduojama pagal automobilio ridą, o „Recurrent“ tyrime stebimas realaus pasaulio nuotolio rodiklis (palyginti su EPA apskaičiuotu nuotoliu) vaizduojamas pagal automobilio akumuliatoriaus kalendorinį amžių.

Draudimas per kelias minutes – sužinokite, kiek kainuoja privalomasis draudimas.

Nors Viechos paskelbtame tyrime ir nepateikiamas palyginimas „obuolys į obuolį“, tačiau jame atskleidžiama, kad „Tesla“ per 241 400 kilometrų vidutiniškai išlaiko daugiau nei 80%. „InsideEVs“ paprašė Viecha pateikti palyginimą, panašų į „Recurrent“ tyrime pateiktus duomenis, ir atnaujins šį straipsnį, jei duomenys bus pateikti.

Šaltinis: Insideevs
Žymos: elektromobiliaielektromobilio nuvažiuojamas atstumastesla
Dalintis260DalintisSiųstiDalintis45

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

Taip pat skaitykite

Netekti teisės vairuoti net nesėdus už vairo? Štai kaip tai įmanoma!

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

7 naudoti automobiliai iki 5 000 € – ką rinktis 2025 m.?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Ar Lietuvoje gali būti visam laikui atimta teisė vairuoti?

Blogiausias BMW variklis istorijoje: kodėl N47 reikia vengti

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.