• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Ketvirtadienis, 19 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

„VW“ atšaukia BEV arba žlugimo strategiją, kuri supykdė konkurentus

pagal Andžej Biaigo
2024.05.17, 11:00
Elektromobiliai
A A
0
Volkswagen ID.4 4Motion

Volkswagen ID.4 4Motion

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Volkswagen Group“ strategija, pagal kurią buvo siekiama sukurti visiškai elektrines transporto priemones, nebetaikoma.

Pagrindinis „VW“ prekės ženklas, kuris savo ID baterijomis varomų elektrinių automobilių šeimą pristatė kaip pagrindinį savo ateities elementą, pripažino, kad jam reikės daugiau iš tinklo įkraunamų hibridinių automobilių, nes BEV pardavimai mažėja.

Tai tik naujausias „VW“ elektrifikavimo strategijos pakeitimas po to, kai bendrovė susidūrė su problemomis išleidžiant kelis modelius ir atsiliko Kinijoje, kur dabar dominuoja vietiniai prekių ženklai.

Automobilių gamintojas taip pat nutraukė pastangas ieškoti išorinių investuotojų į savo akumuliatorių padalinį ir atsisakė 2 mlrd. eurų (2,2 mlrd. dolerių) vertės elektromobilių gamyklos Vokietijoje planų.

Patikrink ridos klastojimus, avarijas ir vagystes – VIN ataskaita internetu.

Tiesą sakant, automobilių gamintojas parduoda tiek daug automobilių su vidaus degimo varikliais, kad kitais metais gali viršyti jam nustatytą taršos normą. „VW“ grupės generalinis direktorius Oliver Blume paprašė Europos reguliavimo institucijų atleidimo nuo baudų.

Vos prieš trejus metus, kai dėl agresyvaus „VW“ lobizmo už BEV Europos Sąjungoje kilo nesutarimų tarp bendrovės ir kai kurių jos kolegų regione, padėtis labai pasikeitė.

„VW“ neturėjo kito pasirinkimo, kaip tik pasitelkti elektrifikavimo pranešimus, nes prieš tai daug statė ant „švarių“ dyzelinių variklių. Šis statymas nuėjo perniek, kai bendrovė buvo pagauta sukčiaujanti atliekant išmetamųjų teršalų bandymus, ir tai privertė ryžtingai pereiti prie akumuliatoriais varomų transporto priemonių.

Elektromobilių stūmimas

Iki 2019 m. tuometinis generalinis direktorius Herbertas Diessas paskelbė, kad per ateinantį dešimtmetį ketinama išleisti net 75 visiškai elektrinius modelius.

Jo strategija „BEV arba žlugti“ (D. Diessas teigė, kad automobilių gamintojai turi greitai keistis, jei nori išlikti) sukėlė pyktį vadovams nuo Turino iki Tokijo, kurie norėjo daugiau laiko ir lankstumo pereiti nuo vidaus degimo variklį turinčių automobilių. Vykdomasis direktorius netgi gyrė tai, ką jis laikė ankstyvojo rinkos dalyvio pranašumu.

Elektromobilumas „laimėjo lenktynes“, – sakė D. Diessas, pristatydamas 2021 m. „VW“ baterijų strategiją. „Daugelis pramonės atstovų abejojo mūsų požiūriu. Šiandien jie seka šiuo pavyzdžiu, o mes skiname vaisius“.

Nors šie laimėjimai nebuvo tokie gausūs, kaip tikėjosi „VW“, bendrovė nenori visiškai atsisakyti elektromobilių.

Skaitykite  Kinija užtvindė Braziliją pigiais elektromobiliais – kilo vietinių gamintojų pasipriešinimas

O. Blume bendradarbiauja su tokiomis įmonėmis kaip „Xpeng“ ir ruošia naują elektromobilių prekės ženklą Kinijoje, siūlydama modelius su įtaisais, pavyzdžiui, automobilyje esančiu avataru, kad susigrąžintų jaunus vartotojus, kuriuos prarado BYD ir „Tesla“.

„VW“ taip pat diskutavo su kitomis Europos bendrovėmis, įskaitant „Renault“, dėl pigesnių elektromobilių kūrimo, kad pritrauktų masinių automobilių pirkėjus.

„VW“ ne vienintelis turi persitvarkyti dėl sulėtėjusio elektromobilių gamybos tempo. Šalys, įskaitant Vokietiją ir Švediją, nutraukė arba sumažino subsidijas elektra varomiems automobiliams, kurie vis dar yra brangesni už vidaus degimo varikliais varomus automobilius, o tai pakenkė visam sektoriui. Viešųjų įkrovimo tinklų spragos taip pat vis dar atbaido potencialius pirkėjus.

Antradienį „Stellantis“ pranešė, kad nuo rugsėjo mėn. Europoje pardavinės kartu su Kinijos įmone „Leapmotor“ sukurtus automobilius, nes stengiasi sumažinti savo siūlomų elektrinių automobilių kainą.

„Mercedes-Benz“, taupydama lėšas, sustabdė naujų elektrinių prabangių sedanų pagrindų kūrimą ir planuoja ilgiau nei tikėtasi pardavinėti benzinu varomus automobilius.

BMW, kuri sėkmingiau nei jos konkurentai Vokietijoje pardavinėja elektromobilius, šią savaitę vis tiek perspėjo, kad ES planas iki 2035 m. uždrausti naujų vidaus degimo varikliu varomų transporto priemonių pardavimą pakenks pramonei. Europos reguliavimo institucijos šią politiką peržiūrės 2026 m.

Lėtėjimas sudavė rimtą smūgį net „Tesla“, kurios rinkos kapitalizacija šiais metais neteko 235 mlrd. dolerių, o tai yra daugiau nei trigubai daugiau nei dabartinė „VW“ vertė. Vis dėlto generalinis direktorius Elonas Muskas kritikavo automobilių gamintojus dėl atsitraukimo.

„Elektromobilių diegimo lygis visame pasaulyje patiria spaudimą, o daugelis kitų automobilių gamintojų atsitraukia nuo elektromobilių ir vietoj jų diegia iš tinklo įkraunamus hibridinius automobilius“, – praėjusį mėnesį kalbėdamas apie „Tesla“ pirmojo ketvirčio pajamas sakė E. Musk.

„Manome, kad tai nėra teisinga strategija, ir galiausiai rinkoje dominuos elektrinės transporto priemonės.“

Šaltinis: Automotive News Europe, Bloomberg
Žymos: elektromobiliaiiš tinklo įkraunami hibridiniai automobiliaivolkswagen
Dalintis138DalintisSiųstiDalintis24

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Taip pat skaitykite

Naujas ženklas su žaliu rėmeliu glumina vairuotojus – kas tai per idėja?

Automobiliai, kurie greičiausiai rūdija – šių modelių venkite!

Kokiu greičiu važiuoti, kad automobilis sunaudotų mažiausiai degalų?

Ar verta keisti variklio alyvą kas 10 000 km? Meistrų atsakymai

TOP 5 patikimiausi dyzeliniai visureigiai, kurie gali įveikti beveik 1 000 000 kilometrų

Geriausi Euro 6 dyzeliai iki 1,6 l – šie modeliai įvažiuos į visas švaraus transporto zonas

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.