• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Sekmadienis, 8 birželio, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Elektromobilių nuotolio testas žiemą Norvegijoje: „Tesla Model 3 Highland“ nepasiekė reikiamos ribos

pagal Andžej Biaigo
2024.02.03, 15:00
Elektromobiliai
A A
0
tesla model 3 elektromobilis

„Telsa Model 3“ elektromobilis.

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Kiekvienas patyręs elektromobilio vairuotojas žino, kad nukritus lauko temperatūrai, sumažėja ir realus elektromobilio veikimo nuotolis. Ši problema ne kartą buvo užfiksuota, ir dabar visiems žinoma, kad visi elektromobiliai nuvažiuoja mažiau kilometrų, kai lauke šalta.

Taip yra todėl, kad ličio jonų elementų, iš kurių pagaminta didžioji dauguma šiuolaikiniuose elektromobiliuose montuojamų akumuliatorių blokų, skysti elektrolitai gali užšalti, jei lauke labai šalta, ir tai trukdo jonų srautui tarp elektrodų.

Tačiau, kaip visada, ne visi elektriniai automobiliai yra vienodi. Vieni geriau nei kiti išlaiko realų važiavimo nuotolį kuo artimesnį reklamuojamam. Čia į pagalbą ateina Norvegijos automobilių federacija (NAF), atlikusi, kaip ji teigia, didžiausią pasaulyje elektromobilių ridos bandymą.

Šiemet „El Prix“ pavadintame bandyme dalyvavo ne mažiau kaip 23 akumuliatoriais varomi automobiliai, kurie buvo varomi tol, kol jų aukštos įtampos akumuliatoriai išsikrovė. O jei ką nors žinote apie Norvegiją, tai tik tai, kad ten paprastai šalta, ypač žiemą, kai labiausiai nukenčia elektromobilių važiavimo nuotolis.

Tarp šią žiemą išbandytų automobilių buvo atnaujintas „Tesla Model 3“ (Highland), „Ford F-150 Lightning“, BMW i5, „Hyundai Ioniq 6“, „Kia EV9“ ir „Toyota bZ4X“. Tačiau grupėje taip pat buvo tokie pavadinimai kaip „HiPhi Z“, „Nio EL6“ (dar žinomas kaip ES6) ir BYD „Dolphin“, todėl elektromobilių būrys buvo labai įvairus.

Žiemos ridos bandymas buvo atliktas sausio 31 d., kai aplinkos temperatūra buvo nuo 28,4 iki 14 laipsnių Farenheito (nuo -2 iki -10 laipsnių Celsijaus).

Nė vienam automobiliui nepavyko pasiekti skelbiamų ridos rodiklių, tačiau kai kurie automobiliai dėl šalčio nuvažiavo mažiau kilometrų nei kiti. Nuvažiuojamumo bandymo nugalėtoju tapo Kinijoje pagamintas „HiPhi Z“ sedanas, kuris nuvažiavo 324 mylias (522 km), kol baigėsi įkrovimas – 5,9 % mažiau, palyginti su jo WLTP rodikliu 344,8 mylios (555 km). Taip pat skaitykite: „Koks yra elektromobilių nuotolis ir kaip nuvažiuoti daugiau?“

HiPhi Z per 2024 m el prix ziemos nuotolio bandymu trasa
„HiPhi Z“ per 2024 m. El Prix žiemos nuotolio bandymus.

Kita vertus, „Tesla Model 3“ WLTP rodiklis yra aukštesnis – 390,8 mylios (629 km), tačiau nuvažiavęs 274 mylias (441 km), kol baterija išsikrovė, jis buvo 29,9 % mažesnis. Vis dėlto labiausiai nuo oficialaus įvertinimo nukrypo automobilis „Volkswagen ID.7“, kuris nuvažiavo 257 mylias (414 km), kol turėjo pasitraukti – 31,9 % mažiau nei jo WLTP įvertinimas 377,8 mylios (608 km).

Skaitykite  Lietuvoje jau virš 34 000 elektromobilių: augimas įsibėgėja

Nuo jo nedaug atsiliko „Toyota bZ4X“, „Volvo C40 Recharge“ ir „Polestar 2 Long Range“. Japonų krosoverio rida sumažėjo 31,8 proc. ir jis nuvažiavo 194,8 mylios, o „C40“ per bandymą nuvažiavo 245,4 mylios, t. y. 30,9 proc. mažiau. „Polestar 3“ nuvažiavo 30% mažiau mylių, nei skelbiamas WLTP rodiklis (381,5 mylios), o „Polestar 3“ baigėsi po 267,1 mylios.

Su „Ford F-150 Lightning“ šis rodiklis sumažėjo 21,3%. Jo akumuliatorius išsikrovė nuvažiavus 209,7 mylios (337,5 km), o WLTP rodiklis yra 266,5 mylios (429 km).

elektromobiliu nuotolio testas Norvegijoje
Elektromobilių nuotolio testas Norvegijoje.

Atlikdama ridos bandymą, NAF taip pat išmatavo visų transporto priemonių sunaudojamos energijos kiekį ir palygino jį su skelbiamais duomenimis. Dauguma automobilių sunaudojo daugiau energijos, nei nurodyta brošiūrose, tačiau buvo ir tokių elektromobilių, kuriems pavyko pralenkti skelbiamas energijos sąnaudas.

Nežinai, ar automobilio rida tikra? Patikrink VIN CarVertical sistemoje.

Geriausiai tai pavyko „NIO EL6 SUV“ (dar vadinamam ES6), kuris sunaudojo 9,5% mažiau energijos nei skelbiama, po jo sekė „NIO ET5 Touring“ universalas su 7,9% ir „Kia EV9“ su 3,9% mažiau energijos, sunaudotos 62 mylioms (100 km). Kitoje spektro pusėje yra pikapas „F-150 Lightning“, kuris 62 mylioms sunaudojo 49,2% daugiau kilovatvalandžių nei oficialus Norvegijos įvertinimas.

Čia pateikiamas sąrašas su visais dalyvaujančiais elektromobiliais ir jų rezultatais:

Modelis
WLTP nuvažiuojamas atstumas, km (myliomis)
Nuvažiuotas atstumas „El Prix“ testo metu, km (myliomis)
Skirtumas tarp WLTP ir „El Prix“ duomenų
Audi Q8 e-tron Sportback
515 km (320 mi)
411.4 km (255.6 mi)
-20.1%
BMW i5
505 km (313.7 mi)
443.6 km (277.3 mi)
-12.2%
BYD Dolphin
427 km (265.3 mi)
339.2 km (210.7 mi)
-20.6%
Ford F-150 Lightning
429 km (266.5 mi)
337.5 km (209.7 mi)
-21.3%
HiPhi Z
555 km (344.8 mi)
522 km (324.3 mi)
-5.9%
Hyundai Ioniq 6
614 km (381.5 mi)
467,8 km (290.6 mi)
-23.8%
Hyundai Kona electric
454 km (282.1 mi)
341.3 km (212 mi)
-24.8%
Jeep Avenger
395 km (245.4 mi)
286 km (177.7 mi)
-27.6%
Kia EV9
505 km (313.7 mi)
441.9 km (274.5 mi)
-12.5%
Lotus Eletre
530 km (329.3 mi)
464.6 km (288.6 mi)
-12.3%
MG4 Trophy Extended Range
520 km (323.1 mi)
399.6 km (248.3 mi)
-23.2%
Mercedes-Benz EQE SUV
491 km (305 mi)
399 km (247.9 mi)
-18.7%
NIO EL6 (ES6)
529 km (328.7 mi)
456 km (283.3)
-13.8%
NIO ET5
560 km (347.9 mi)
481.4 km (299.1 mi)
-14%
Nissan Ariya
498 km (309.4 mi)
369.4 km (229.5 mi)
-25.8%
Opel Astra
413 km (256.6 mi)
296 km (183.9 mi)
-28.3%
Peugeot e-308
409 km (254.1 mi)
297 km (184.5 mi)
-27.4%
Polestar 2 Long Range
614 km (381.5 mi)
430 km (267.1 mi)
-30%
Tesla Model 3
629 km (390 mi)
441 km (274 mi)
-29.9%
Toyota bZ4X
460 km (285.8 mi)
313.5 km (194.7 mi)
-31.8%
Volkswagen ID.7
608 km (377.7 mi)
414 km (257.2 mi)
-31.9%
Volvo C40 Recharge
572 km (355 mi)
395 km (245.4 mi)
-30.9%
XPeng G9
520 km (323.1 mi)
451.8 km (280.7 mi)
-13.1%

Nuo 2020 m. „Tesla“ dominavo NAF žiemos ridos teste, tačiau dabar palyginti nežinomas „HiPhi Z“, kurį gamina naujokas elektromobilių pasaulyje, pasirodė geriau nei pigiausias amerikiečių automobilių gamintojo pasiūlymas. Ar tai yra ženklas, kad JAV tai įvyks, o gal tai tik vienkartinis atvejis?

Skaitykite  Elektromobilių kainos krenta: ką tai reiškia pirkėjams Lietuvoje?
Šaltinis: Iulian Dnistran / Insideevs.com
Žymos: elektromobiliaitesla
Dalintis139DalintisSiųstiDalintis24

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vyresnio amžiaus vairuotojos išmanus manevras išvengta nelaimės A1 kelyje

Vyresnio amžiaus vairuotoja posūkyje prarado kontrolę – automobilis slydo į atitvarą

0

Įžūlus manevras Regitros aikštelėje Vilniuje moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį 1

Įžūlus manevras „Regitros“ aikštelėje Vilniuje – moteriai su vaiku tiesiog užlindo prieš nosį

0

Neįtikėtini eismo pažeidimai gegužę 10 pavojingiausių akimirkų

BMW, „Honda“ ir policija – kas pavojingiausi gegužę keliuose?

0

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

BMW vairuotojas Palangos aplinkkelyje apvažiavo per kelkraštį

0

Taip pat skaitykite

Sprendimas dėl vyresnių vairuotojų: ką nutarė Europos Sąjunga?

Lietuvos pirkėjai grįžta prie klasikos: šie naudoti visureigiai iki 10 000 € stebina patikimumu ir kainos verte

Nuo 2028 m. keisis visų Lietuvos vairuotojų pažymėjimai: ką reikės žinoti ir kada pradėti ruoštis?

Top 10 automobilių modelių, kurie pirkėjams sukelia didžiausius nuostolius

Naujas „Toyota“ visureigis už RAV4 kainą: ką jau žinome?

Populiariausi automobiliai Lietuvoje – kas pirmauja?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.