Naudoto krosoverio įsigijimas gali atrodyti kaip ekonomiškas sprendimas, tačiau po patrauklia išvaizda neretai slypi brangūs techniniai trūkumai. Automobilių ekspertai įvardijo penkis modelius, kurių geriau vengti, jei nenorite nuolat lankytis servise. Štai ką reikėtų žinoti Lietuvos vairuotojams.
BMW X1 ir X3 su N20 varikliais
BMW X1 (2011–2015) ir X3 (2011–2017) modeliai su N20 varikliu pasižymi geromis dinamikinėmis savybėmis, tačiau ankstyvesni modeliai iki 2014 m. turi plastikinius alyvos filtro dangtelius, kurie dažnai prakiūra. Taip pat dažnos problemos – paskirstymo velenų susidėvėjimas ir purkštukų gedimai, kurie gali pareikalauti brangaus remonto.
Hyundai Tucson (2016)
Nors Tucson laikomas patikimu šeimos automobiliu, 2016 m. modelio su 2,0 l G4NA benzininiu varikliu savininkai dažnai susiduria su techniniais trūkumais. Šaltam varikliui dirbant susidaro įbrėžimai cilindruose, alyvos vartojimas gali prasidėti jau nuo 50–80 tūkst. km, o paskirstymo grandinė dažnai neatlaiko daugiau nei 150 tūkst. km. Problemos pasitaiko ir su automatine bei „robotizuota“ pavarų dėže. Silpna pakaba netinka sudėtingoms Lietuvos kelio sąlygoms.
Volvo XC60 (2008–dabar)
Nors Volvo XC60 atrodo prestižiškai, jis turi nemažai techninių problemų. Dyzelinis 2.4 D5 variklis dažnai kenčia dėl užsikimšusio kietųjų dalelių filtro ir purkštukų gedimų. Benzininiai turbo varikliai vartoja daug alyvos. Pakaba bei vairo mechanizmas reikalauja priežiūros jau po 150 tūkst. km, o elektronikos nesklandumai – nuo bevielio raktelio iki klimato kontrolės – kelia nemažai rūpesčių.
Renault Kaptur (nuo 2016 m.)
Prancūziškas- rusiškas Renault Kaptur modelis turi kelis svarbius minusus: greitai blunkanti dažų danga, silpni tarpinių sandarikliai, trapios lempos ir nekokybiškas chromo apdailos sluoksnis. Variatorius Jatco JF015E – viena jautriausių vietų: linkęs perkaisti, kenčia nuo guolių gedimų ir brangiai kainuoja remontuoti. Dažni ir įvairūs elektros trikdžiai.
Opel Mokka (nuo 2012 m.)
Šis kompaktiškas krosoveris gali tapti galvos skausmu. 1,8 l benzininis variklis turi nepatikimus fazės keitiklius, dažni aušinimo sistemos nesandarumai. Pakabos ir stabdžių komponentai – silpni: guoliai ir ABS davikliai dažnai genda po 60–80 tūkst. km. 6 pavarų M32 mechaninė dėžė žinoma dėl greito pavarų perjungimo mechanizmo dėvėjimosi. Žiemą automobilio eksploatacija sudėtinga, o žibintų plastikas – trapus.
Išvada
Nors naudotų automobilių rinkoje netrūksta viliojančių pasiūlymų, kai kurie modeliai gali tapti finansine našta. Šie penki krosoveriai pasižymi dažnais gedimais ir brangiu remontu, todėl prieš perkant būtina atlikti nuodugnią patikrą. Kreipkitės į patikimą mechaniką ir išanalizuokite automobilio istoriją, kad išvengtumėte nemalonių staigmenų.
Ar esate susidūrę su šių modelių problemomis? Pasidalykite savo patirtimi komentaruose!