• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 17 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
    • Ilgalaikiai testai
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Daugiau
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Technologijos

540 AG ir 30 000 aps/min: Kinija pristatė variklį, kuris veikia su vandeniu

pagal Andžej Biaigo
2025.05.09, 17:30
Technologijos
A A
0
gac vandenilinis variklis
Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Automobilių pramonė susiduria su nauju technologiniu proveržiu, nes Kinijos GAC grupė pristato revoliucinį vandenilio kuro elementų kaminą, išvystantį 540 AG ir pasiekiantį 30 000 aps/min. Skirtingai nuo tradicinių vidaus degimo variklių, kuriuose naudojamas benzinas, ši sistema naudoja vandenilį, kurio išmetami teršalai yra tik vandens garai. Ar tai galėtų būti technologija, kuri mestų iššūkį „Tesla“ dominavimui elektromobilių rinkoje?

Turinys
Toggle
  • Kokia yra „GAC Group“ vandenilio kuro elementų technologija?
  • Pagrindinės savybės ir privalumai
  • Poveikis aplinkai ir tvarumas
  • Lyginant su elektra ir benzinu varomomis transporto priemonėmis
  • Įveikiami iššūkiai
  • Ką tai reiškia Lietuvos vairuotojams

Kokia yra „GAC Group“ vandenilio kuro elementų technologija?

GAC grupės inovacija sukasi apie didelio našumo vandenilio kuro elementų kaminą, galintį pagaminti 140 kW galios, kuri atitinka 540 arklio galių. Ši sistema pasiekia iki 30 000 apsisukimų per minutę greitį, pranokdama daugelį tradicinių ir elektrinių transporto priemonių transmisijų. Skirtingai nei benzininiai varikliai, vandenilio kuro elementai elektros energiją gamina jungdami vandenilį su deguonimi, o kaip šalutinis produktas susidaro tik vanduo.

Pagrindinės savybės ir privalumai

  • 540 arklio galių galia ir didelis sukimo momentas
  • Nulinė tarša – išsiskiria tik vandens garai
  • 30 000 apsisukimų per minutę didelio našumo įrenginiams
  • Baigtinis degalų papildymas, panašus į tradicinių benzininių transporto priemonių
  • Potencialas įvairiems pritaikymams ne tik lengvuosiuose automobiliuose

Poveikis aplinkai ir tvarumas

Vienas didžiausių vandenilio kuro elementų privalumų yra jų ekologiškumas. Naudojant atsinaujinančius energijos šaltinius, pavyzdžiui, saulės arba vėjo energiją, vandeniliui gaminti elektrolizės būdu, visa sistema gali veikti neišmesdama anglies dioksido. Dėl to vandenilio kuro elementai yra perspektyvi alternatyva iškastiniam kurui ir net akumuliatorinėms elektrinėms transporto priemonėms, ypač atsižvelgiant į viso gyvavimo ciklo metu išmetamą teršalų kiekį.

Lyginant su elektra ir benzinu varomomis transporto priemonėmis

Dėl 540 arklio galių ir momentinio sukimo momento GAC vandenilio kuro elementų sistema prilygsta daugelio benzininių ir elektrinių transporto priemonių našumui ar net jį viršija. Skirtingai nei elektromobiliai, kuriems reikia ilgo įkrovimo laiko, vandenilines transporto priemones galima greitai papildyti degalais, todėl jas patogiau naudoti keliaujant dideliais atstumais ar komerciniais tikslais.

Skaitykite  Nauji „Volvo“ modeliai gali sugadinti telefono kamerą – štai kodėl

Įveikiami iššūkiai

Pagal savo potencialą vandenilio technologija vis dar susiduria su dideliais iššūkiais. Vandenilio degalų papildymo infrastruktūra yra ribota, ypač už didžiųjų miestų centrų ribų. Be to, vandenilio gamybos ir saugojimo sąnaudos tebėra didelės. Tačiau tobulėjant technologijoms ir gerėjant infrastruktūrai, šios kliūtys gali būti sumažintos ir atverti naujų galimybių vandeniliu varomam transportui.

Ką tai reiškia Lietuvos vairuotojams

Nors vandenilinių transporto priemonių Lietuvos keliuose dar nėra, ši technologija yra žvilgsnis į švaraus judumo ateitį. Jei vandenilio gamyba taps prieinamesnė, o degalų papildymo stotelių Europoje padaugės, Lietuvos vairuotojai vieną dieną galės naudotis neteršiančiomis transporto priemonėmis, kurios pasižymės galingų sportinių automobilių charakteristikomis ir greito degalų papildymo patogumu.

Kokia jūsų nuomonė? Pasidalykite savo mintimis komentaruose arba socialiniuose tinkluose.

Žymos: vandenilinis vidaus degimo variklisvandenilis
Dalintis1DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje BMW X5 išsiardė važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

0

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

0

BMW M5 startas sankryžoje nors galėjo tik sukti

BMW M5 startas sankryžoje tiesiai – nors galėjo tik sukti

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Taip pat skaitykite

Ar galite netekti vairuotojo pažymėjimo už važiavimą dviračiu išgėrus?

Ši „Google Maps“ funkcija gali apsaugoti nuo greičio viršijimo baudų

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Ekspertai įvardijo: 5 krosoveriai, kuriems korozija negresia net po 10 metų

Ar traktorius privalo trauktis? Konfliktas Lietuvos keliuose

5 dyzeliniai automobiliai, kurie gali tapti finansine katastrofa

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai

Straipsniai

  • Eismas
  • Naujienos

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kelių eismo taisyklės
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)
  • Kuro skaičiuoklė

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.