Ilgą laiką nebuvo žinoma, kad „Hyundai“ taip pat gali išprotėti, kai kalbama apie elektrą. Puikus „Ioniq 5 N“ yra puikus to pavyzdys. Tačiau korėjiečiai neapsiriboja vien tik serijiniais automobiliais.
RN24 koncepcija yra puikus to pavyzdys. Šis unikalus automobilis yra patirties, įgytos kuriant ne tik N diviziono kelių automobilius, bet ir WRC ralio automobilius, vaisius.
Automobilyje naudojama ta pati dviejų variklių sąranka kaip ir „Ioniq 5 N“, tačiau tuo panašumai ir baigiasi. Iš ralio pasaulio pasiskolintame vamzdiniame dizaine beveik nėra išorinių skydų. Nepaisant to, automobilis vis tiek sveria net 1880 kg, daugiausia dėl didelės 84 kWh akumuliatorių baterijos.
Hyundai N | N Day 2024
„Hyundai“ inžinieriai gilinosi į žurnalus ir, be kita ko, ištraukė ratlankius iš „Elantra N“ arba galinį spoilerį, žinomą iš TCR lenktynininkų. Tuo tarpu važiavimo valdymo sistemos atkeliavo iš WRC pasaulio. Ant vairo esančiais mygtukais galima realiuoju laiku valdyti sukimo momento paskirstymą tarp abiejų ašių, taip pat reakciją į gazo sklendę ar rekuperacijos laipsnį. Taip pat įrengtas elektrinis rankinis stabdys, leidžiantis akimirksniu sumažinti galinę dalį.
Nors RN24 stichija yra driftas, automobilis nenuvilia ir tiesiojoje, kur gali įsibėgėti iki 240 km/val. Sprintas iki 100 trunka 3,4 sekundės. Jį lydi agresyvus, nors ir dirbtinis „variklio“ garsas, sklindantis iš garsiakalbių.
Unikalus konceptas, žinoma, nebus pateiktas rinkai, tačiau, pasak „Hyundai“ atstovų, jis pradės kalbas apie naujos kartos sportiškus elektromobilius.