• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Penktadienis, 4 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Italija vadovauja siekiui atidėti griežtesnių ES išmetamųjų teršalų standartų taikymą, atsižvelgiant į pramonės susirūpinimą

pagal Michal Kovalčiuk
2024.12.03, 13:00
Naujienos
A A
0
dyzelinio automobilio co2 testas

Transporto priemonės CO2 testas

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Italija ir Lenkija, prie kurių prisijungė Austrija, Bulgarija, Čekija, Rumunija ir Slovakija, paragino Europos Sąjungą persvarstyti būsimus griežtesnius transporto priemonių išmetamųjų teršalų standartus ir prisidėjo prie automobilių gamintojų, įspėjančių apie rimtus ekonominius padarinius.

ES ministrams susirinkus į Briuselį aptarti Europos konkurencingumo, septynių valstybių koalicija pateikė bendrą pasiūlymą, kuriame raginama skubiai persvarstyti CO2 išmetimo taisykles, kurių šiuo metu numatyta laikytis iki 2025 m. pabaigos. Grupė pabrėžė, kad būtina skubiai iš naujo įvertinti šias priemones, kad būtų išsaugotas automobilių pramonės konkurencingumas pasaulyje, gamybos pajėgumai ir užimtumas.

Pramonės iššūkiai kryžkelėje

Diskusijų dokumente, su kuriuo susipažino „Euronews“, koalicija pabrėžė kritinę automobilių sektoriaus padėtį, nurodydama tokius iššūkius kaip gamybos sąnaudos, mažėjantys elektromobilių pardavimai ir pasaulinė konkurencija. Grupė taip pat įspėjo, kad gresiančios baudos už išmetamųjų teršalų kiekio mažinimo tikslų nesilaikymą gali slopinti inovacijas ir atgrasyti nuo investicijų į ekologiškas technologijas.

Europos automobilių gamintojų asociacija (ACEA) pritarė šiems nuogąstavimams ir nurodė, kad dėl mažesnio nei tikėtasi elektromobilių paplitimo gali būti skirtos daugiamilijardinės baudos. Kitais metais automobilių gamintojų išmetamųjų teršalų kiekio vidurkis turėtų gerokai sugriežtėti – nuo 115,1 g/km iki 93,6 g/km.

Skirtingos perspektyvos

Nors septynios šalys pasisako už „technologinį neutralumą“, kad vidaus degimo varikliais varomos transporto priemonės galėtų būti varomos mažai anglies dioksido į aplinką išskiriančiais sintetiniais degalais, kitos ES šalys, įskaitant Vokietiją, Prancūziją ir Ispaniją, susilaikė nuo pritarimo šiam pasiūlymui. Tuo tarpu Europos Komisija tvirtina, kad automobilių gamintojai turėjo pakankamai laiko pasiruošti griežtesnėms riboms, ir taip dar labiau sustiprino būtinybę laikytis reikalavimų, kad būtų pasiekti anglies dioksido išmetimo mažinimo tikslai.

Vyksta strateginis dialogas

Reaguodama į intensyvėjančias diskusijas, Europos Komisijos pirmininkė Ursula von der Leyen paskelbė apie planus vesti „strateginį dialogą dėl Europos automobilių pramonės ateities“. Šia iniciatyva siekiama suburti pagrindines suinteresuotąsias šalis, kad jos galėtų spręsti sektoriaus permainų iššūkius ir suderinti tvarų tolesnį kelią.

Skeptiškas požiūris į alternatyvius degalus

Aplinkosaugos gynėjai, pavyzdžiui, Julia Poliscanova iš organizacijos „Transport & Environment“, kritikavo sintetinių degalų naudojimo skatinimą kaip duodantį priešingą rezultatą. J. Poliscanova teigia, kad tokie degalai yra brangesni, nukreipia išteklius iš tokių svarbių sektorių kaip aviacija ir gali pakenkti Europos elektromobilių gamybos pajėgumams.

Skaitykite  Kodėl kai kurių vairuotojų automobiliai visada blizga?

Tolimesnis kelias

Politikams svarstant šį klausimą, ACEA paragino palengvinti reikalavimų laikymosi išlaidas, nurodydama išorines kliūtis, pavyzdžiui, netinkamą įkrovimo infrastruktūrą ir nepakankamas vartotojų paskatas diegti elektromobilius. Tačiau dabartinių taisyklių šalininkai teigia, kad tikslų laikymasis duos didelės naudos, skatins inovacijas ir suteiks vartotojams prieinamų elektromobilių pasirinkimo galimybių.

Ši diskusija rodo, kad Europa, kurdama tvarią automobilių ateitį, siekia subtilios pusiausvyros tarp aplinkosaugos tikslų ir ekonominių realijų.

Žymos: co2ESstandrtai
Dalintis12DalintisSiųstiDalintis2

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Geriausi 2025 metų automobiliai: ką verta pirkti Lietuvoje

Kaip lietuviai gadina hibridus – 5 klaidos ir kaip jų išvengti

Geriausi naudoti automobiliai iki 2000 €: ką renkasi lietuviai?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.