• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Šeštadienis, 5 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Elektromobiliai

Bankrutavo dar vienas elektromobilių gamintojas. Atleidžiami darbuotojai

pagal Andžej Biaigo
2025.01.22, 17:22
Elektromobiliai
A A
0
canoo elektromobilis

„Canoo“ elektromobilis

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Elektromobilių (EV) perspektyvos yra neginčijamos, tačiau kadaise daug žadėjęs startuolis „Canoo“ dabar akivaizdžiai primena, su kokiais iššūkiais šioje konkurencingoje pramonės šakoje susiduria įmonės. Nepaisant to, kad „Canoo“ gavo svarbių sutarčių ir sukūrė naujovišką technologiją, neseniai paskelbė bankrotą, palikdama šimtus bedarbių ir abejodama savo ambicinga vizija.

Ambicinga pradžia

2017 m. automobilių pramonės veteranų įkurta „Canoo“ siekė sukelti revoliuciją elektromobilių rinkoje su savo novatoriška „riedlentės“ platforma. Ši modulinė konstrukcija žadėjo lankstumą, suteikdama galimybę konfigūruoti įvairių tipų pavaras ir išvystyti nuo 200 iki daugiau kaip 500 arklio galių. Iki 2022 m. „Canoo“ atidarė gamyklą Pryore, Oklahomoje, ir užsitikrino aukšto lygio sutartis su „Walmart“, JAV pašto tarnyba ir Gynybos departamentu.

Iššūkiai ir nepasiekti tikslai

Nors „Canoo“ vizija buvo plataus užmojo, jos įgyvendinimas sutriko. Bendrovė planavo iki 2023 m. pabaigos pagaminti 20 000 transporto priemonių, tačiau iki 2024 m. balandžio mėn. pavyko pristatyti tik 20. Jau 2023 m. rugsėjį pasirodė sunkumų ženklų – didėjo finansiniai nuostoliai ir skubiai reikėjo išorinio finansavimo.

Pastangos gauti finansinę paramą iš Energetikos departamento Paskolų programų biuro ir užsienio investuotojų galiausiai buvo nesėkmingos. Padėtis blogėjo, todėl buvo atleisti darbuotojai ir galiausiai atleisti iš darbo. Nuoširdžiame pareiškime „Canoo“ vadovybė padėkojo savo darbuotojams ir pripažino, kad jie visi nusivylė.

Kodėl „Canoo“ žlugo?

Prie „Canoo“ žlugimo prisidėjo keli veiksniai:

  • Per dideli užmojai: Agresyvių gamybos tikslų nustatymas neturint pakankamos infrastruktūros ar išteklių.
  • Netinkamas finansų valdymas: Nuolatiniai nuostoliai ir priklausomybė nuo išorinio finansavimo išryškino netvarią veiklą.
  • Rinkos spaudimas: didelė konkurencija tiek su įsitvirtinusiais automobilių gamintojais, tiek su pradedančiosiomis įmonėmis trukdė „Canoo“ išsiskirti.
  • Ekonominė aplinka: Dėl didėjančių palūkanų normų ir infliacijos tapo sunkiau užsitikrinti papildomą finansavimą.

Pamokos elektromobilių pramonei

„Canoo“ nesėkmė yra pamokanti istorija elektromobilių sektoriui. Nors inovacijos yra labai svarbios, bendrovės turi suderinti drąsias idėjas su pragmatišku jų įgyvendinimu. Ilgalaikei sėkmei užtikrinti būtinas finansinis stabilumas, veiksmingas vadovavimas ir gebėjimas prisitaikyti prie rinkos sąlygų.

„Canoo“ bankrotas – tai blaivus priminimas apie iššūkius, su kuriais susiduria elektromobilių pramonė. Vartotojams ir įmonėms vis dažniau renkantis tvarų transportą, rinka turi toliau vystytis, kad patenkintų lūkesčius ir neprarastų įgyvendinamumo.

Skaitykite  Naujas „Polestar“ modelis Europoje – ar laukti Lietuvoje?

Kaip manote, ar „Canoo“ būtų galėjusi išvengti bankroto, jei būtų pasirinkusi kitokią strategiją? Pasidalykite savo mintimis toliau esančiuose komentaruose!

Žymos: bankrotasCanooelektromobiliai
Dalintis159DalintisSiųstiDalintis28
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
7 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Šie automobiliai genda dažniausiai – bet vairuotojai jų vis tiek trokšta

Šie automobilių modeliai netrukus dings – ar dar verta juos pirkti?

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

Ar reikia tepti ratų varžtus? Meistrų atsakymai nustebins

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz