• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Pirmadienis, 19 gegužės, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
    • Ilgalaikiai testai
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Daugiau
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Patarimai Eksploatacija

Ar tikrai reikia keisti alyvą kas 10 000 km? Mechanikų nuomonė

pagal Ramūnas Kuršelis
2025.04.19, 12:15
Eksploatacija
A A
0
emulsija variklio tepalo kamstis alyva

Emulsija po alyvos kamščiu

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

Daugelis vairuotojų laikosi 10 000 km tepalų keitimo taisyklės, tačiau mechanikai teigia, kad tai nėra universalus sprendimas. Tobulėjant variklio konstrukcijai ir alyvos formulėms, keičiasi ir priežiūros poreikiai. Tokie veiksniai kaip važiavimo sąlygos ir alyvos tipas vaidina didesnį vaidmenį, nei daugelis įsivaizduoja. Ekspertų nuomonės išsiskiria, o technologijos tobulėja, todėl verta paklausti, ar šios senos gairės vis dar turi prasmę – ar ne laikas iš naujo apsvarstyti, kas iš tikrųjų geriausia jūsų automobiliui.

Turinys
Toggle
  • Kaip suprasti alyvos keitimo intervalus: Iš kur atsirado 10 000 km?
  • Kaip šiuolaikiniai varikliai ir alyvos technologijos pakeitė taisykles
      • Sintetinių alyvų pažanga
      • Variklio konstrukcijos patobulinimai
      • Adaptyviosios alyvos stebėjimo sistemos
  • Ką mechanikai sako apie alyvos keitimo dažnumą
      • Gamintojo rekomendacijos svarbiausios
      • Vairavimo sąlygos turi įtakos poreikiams
      • Alyvos tipas lemia intervalą
  • Veiksniai, turintys įtakos tam, kaip dažnai turėtumėte keisti alyvą
  • Sintetinė ir įprastinė alyva: Ar yra skirtumas?
  • Alyvos keitimo atidėliojimo rizika
      • Spartesnis variklio dėvėjimasis
      • Dumblo kaupimosi pavojai
  • Požymiai, kad jūsų automobiliui reikia keisti alyvą greičiau nei tikėtasi
  • Gamintojo rekomendacijos ir realios važiavimo sąlygos
  • Taupykite pinigus neaukodami variklio sveikatos
  • Patarimai, kaip prailginti variklinės alyvos naudojimo laiką

Kaip suprasti alyvos keitimo intervalus: Iš kur atsirado 10 000 km?

Kaip 10 000 km alyvos keitimo taisyklė tapo tokia paplitusi? Tai prasidėjo prieš kelis dešimtmečius, kai automobilių gamintojams ir mechanikams prireikė aiškių, paprastų gairių, kurių visi galėtų laikytis.

CarVertical padeda išvengti sukčių – patikrink automobilio istoriją.

Tais laikais variklių konstrukcija ir alyvos kokybė nebuvo tokia pažangi kaip dabar. Žmonės norėjo rūpintis savo automobiliais ir būti tikri, kad elgiasi teisingai.

Mechanikai rekomendavo keisti alyvą kas 10 000 km, nes taip buvo pasiekta pusiausvyra tarp saugumo ir patogumo. Šis paprastas skaičius vairuotojams suteikė užtikrintumo jausmą – jie žinojo, kad priklauso bendruomenei, kuri tinkamai rūpinasi savo transporto priemonėmis.

Laikui bėgant ši taisyklė virto tradicija, perduodama per draugus, šeimą ir autoservisus, stiprindama bendrą atsakomybės jausmą tarp automobilių savininkų.

Kaip šiuolaikiniai varikliai ir alyvos technologijos pakeitė taisykles

variklio alyva keitimas tepalo
Variklio alyvos keitimas

Šiuolaikiniai varikliai ir alyvos nėra tokie, kokie buvo anksčiau, todėl keičiasi ir tai, kaip dažnai vairuotojams reikia keisti alyvą.

Sintetinės alyvos tarnauja ilgiau, variklių konstrukcijos mažina nusidėvėjimą, o naujuose automobiliuose dažnai naudojamos adaptyvios alyvos kontrolės sistemos.

Dėl šios pažangos senoji 10 000 km taisyklė gali būti taikoma ne visada.

Sintetinių alyvų pažanga

Nors daugelis vairuotojų vis dar vadovaujasi senaisiais techninės priežiūros grafikais, dėl sintetinių alyvų pažangos gerokai pailgėjo variklinių tepalų tarnavimo laikas ir eksploatacinės savybės.

Šiuolaikinės sintetinės alyvos atsparios gedimui esant aukštai temperatūrai, apsaugo nuo dumblo ir ilgiau išlaiko variklius švarius. Tai reiškia, kad tiek automobilių entuziastų bendruomenės, tiek kasdieniai vairuotojai gali pasitikėti, kad jų varikliai yra geriau apsaugoti net ir sudėtingomis vairavimo sąlygomis.

Be to, sintetinės alyvos ilgiau išlaiko savo klampą, todėl užtikrina nuolatinį tepimą ir mažina nusidėvėjimą. Tiems, kurie vertina patikimumą ir priklausymą informuotai grupei, šios naujovės suteikia pasitikėjimo, kad intervalai gali būti saugiai ilgesni nei 10 000 km, jei laikomasi gamintojo rekomendacijų.

Naujų alyvos technologijų diegimas leidžia visiems kartu mėgautis sklandesniu važiavimu ir didesne ramybe.

Variklio konstrukcijos patobulinimai

Sintetinės alyvos nėra vienintelė priežastis, dėl kurios vairuotojai gali permąstyti senus techninės priežiūros įpročius; keičiant taisykles svarbų vaidmenį atlieka patys modernūs varikliai. Inžinieriai suprojektavo šiuolaikinius variklius su tankesnėmis tolerancijomis, pagerintomis medžiagomis ir patobulintomis degalų įpurškimo sistemomis.

Šie patobulinimai padeda varikliams dirbti švariau ir mažiau kaupiasi nuosėdos, todėl alyva taip greitai nesuyra. Turbokompresoriai, kintamas vožtuvų paskirstymo laikas ir tiksli kompiuterinė kontrolė – visa tai veikia kartu, kad sumažintų nusidėvėjimą ir optimizuotų veikimą.

Vairuotojai, kurie didžiuojasi būdami bendruomenės, besirūpinančios jų transporto priemonėmis, dalimi, įvertins, kaip šios naujovės pailgina alyvos tarnavimo laiką ir apsaugo svarbiausius komponentus.

Senesni varikliai reikalavo dažno alyvos keitimo, o naujesniems modeliams paprasčiausiai nereikia tokio dėmesio. Dėl šios evoliucijos visi gali džiaugtis didesniu patikimumu ir ramybe kelyje.

Adaptyviosios alyvos stebėjimo sistemos

Kadangi automobilių technologijos nuolat tobulėja, dabar daugelyje transporto priemonių vietoj fiksuotų techninės priežiūros grafikų naudojamos adaptyvios alyvos stebėsenos sistemos.

Šios išmaniosios sistemos realiuoju laiku stebi variklio būklę, vairavimo įpročius ir alyvos kokybę. Jos suteikia vairuotojams pasitikėjimo, nes tiksliai praneša, kada laikas keisti tepalus, užuot pasikliovus pasenusiais kilometrų intervalais.

Prisitaikanti stebėsena leidžia vairuotojams jaustis susietiems su savo automobilio gerove ir prisijungti prie bendruomenės, kuri pritaria šiuolaikinei priežiūrai.

  • Jutikliai stebi temperatūrą Celsijaus laipsniais, variklio apkrovą ir trumpas keliones, atitinkamai koreguodami rekomendacijas.
  • Sistemos naudoja algoritmus, analizuojančius alyvos degradaciją, o ne tik nuvažiuotą atstumą kilometrais.
  • Vairuotojai gauna įspėjimus prietaisų skydelyje arba programėlėje, todėl priežiūra tampa asmeniška ir įtraukianti.
Skaitykite  Šokiruojančios pasekmės: ką daro sena alyva jūsų varikliui?

Ši technologija suteikia galimybę visiems kartu išmintingiau rūpintis savo transporto priemonėmis ir užtikrintai išlikti kelyje.

Ką mechanikai sako apie alyvos keitimo dažnumą

variklis alyva variklio alyvos keitimas kada keisti alyva tepalu keitimas

Dauguma mechanikų sutinka, kad svarbiausia laikytis gamintojo rekomendacijų dėl alyvos keitimo.

Jie taip pat nurodo, kad atšiaurios vairavimo sąlygos gali reikšti dažnesnį keitimą, o aukštos kokybės sintetinės alyvos dažnai leidžia vairuotojams tarp keitimų važiuoti ilgiau.

Akivaizdu, kad nėra vieno universalaus atsakymo, kai kalbama apie alyvos keitimo intervalus.

Gamintojo rekomendacijos svarbiausios

Kalbant apie tepalų keitimo intervalus, viena aiški gairė yra svarbesnė už visas kitas: laikykitės gamintojo rekomendacijų.

Mechanikai nuolat sutaria, kad automobilių gamintojai geriausiai išmano savo variklius ir sudaro priežiūros grafikus, kad automobiliai veiktų sklandžiai ir patikimai. Kai vairuotojai laikosi šių rekomendacijų, jie ne tik rūpinasi savo automobiliu – jie prisijungia prie atsakingų ir informuotų transporto priemonių savininkų bendruomenės.

Ignoruodami gamintojo patarimus, galite nereikalingai nusidėvėti ar net panaikinti garantijas. Kad visiems būtų lengviau laikytis grafiko, štai ką siūlo oficialaus grafiko laikymasis:

  • Jūsų variklis apsaugomas pagal ekspertų inžinerijos reikalavimus.
  • Užtikrina, kad būtų laikomasi garantinių sąlygų visose srityse
  • Sujungia jus su platesne vairuotojų, kurie rūpinasi savo automobiliais, grupe

Gamintojo rekomendacijų laikymasis stiprina pasitikėjimą ir didžiuojasi savo automobiliu.

Vairavimo sąlygos turi įtakos poreikiams

Nors gamintojai pateikia patikimą pradinį tašką tepalų keitimo intervalams nustatyti, realios vairavimo sąlygos dažnai rodo ką kita.

Mechanikai sutinka, kad tai, kaip ir kur žmonės vairuoja, turi ne mažesnę reikšmę nei tai, kas parašyta savininko vadove. Dažnos trumpos kelionės, sustabdomas eismas ir važinėjimas mieste – visa tai papildomai apkrauna variklio alyvą, todėl ji greičiau genda.

Tų, kurie reguliariai važinėja dulkėtoje ar atšiaurioje aplinkoje, alyva taip pat greičiau genda.

Mechanikai atkreipia dėmesį, kad vairuotojai, kurie susitapatina su šiomis sąlygomis, turėtų keisti alyvą dažniau nei standartinis 10 000 km atstumas.

Alyvos tipas lemia intervalą

Kadangi ne visos variklinės alyvos yra vienodos, mechanikai pabrėžia, kad alyvos tipas vaidina lemiamą vaidmenį nustatant, kaip dažnai reikia keisti automobilio alyvą.

Pavyzdžiui, sintetinės alyvos paprastai tarnauja ilgiau ir užtikrina geresnę apsaugą, todėl vairuotojai gali prailginti keitimo intervalus. Kita vertus, įprastinės alyvos greičiau skyla, todėl joms gali prireikti dažnesnio dėmesio.

Mechanikai dažnai pabrėžia, kad svarbiausia yra laikytis gamintojo rekomendacijų, tačiau alyvų tipų supratimas padeda vairuotojams priimti pagrįstus sprendimus, ypač jei jie nori, kad jų automobilis būtų geriausios būklės.

Išmintingai pasirinkę vairuotojai ne tik apsaugo savo variklius, bet ir prisijungia prie bendruomenės, kuri vertina išmintingą techninę priežiūrą.

  • Sintetinės alyvos dažnai palaiko ilgesnius intervalus.
  • Įprastines alyvas reikia keisti dažniau.
  • Patarimų visada ieškokite savininko vadove.

Veiksniai, turintys įtakos tam, kaip dažnai turėtumėte keisti alyvą

Nors daugelis vairuotojų numato standartinį alyvos keitimo intervalą, keli pagrindiniai veiksniai iš tikrųjų lemia, kaip dažnai reikia keisti alyvą.

Didelį vaidmenį vaidina vairavimo įpročiai – dažnos trumpos kelionės, sustojimas ir važiavimas mieste ar vilkimas labiau apkrauna variklį, todėl alyva greičiau genda. Svarbus ir klimatas. Didelis šaltis arba karštis gali išskiedti arba sutirštinti alyvą ir taip pakenkti jos apsauginėms savybėms.

Automobilio amžius ir variklio būklė taip pat turi įtakos alyvos ilgaamžiškumui; senesnius variklius dažnai reikia keisti dažniau. Nereikėtų ignoruoti gamintojų rekomendacijų konkretiems modeliams, nes jos pagrįstos išsamiais bandymais.

Sintetinė ir įprastinė alyva: Ar yra skirtumas?

Taigi, kuo sintetinė alyva skiriasi nuo įprastinės alyvos, kai kalbama apie variklio priežiūrą? Sintetinė alyva yra sukurta laboratorijoje, o įprastinė – rafinuota iš žalios naftos. Dėl šio skirtumo sintetinės alyvos cheminė struktūra užtikrina geresnę apsaugą, ypač šiuolaikiniams varikliams, kurie susiduria su sudėtingomis važiavimo sąlygomis.

Žmonės, kurie rūpinasi savo transporto priemonėmis ir nori neatsilikti nuo geriausios bendruomenės praktikos, dažnai diskutuoja, kokį alyvos tipą pasirinkti. Štai kuo išsiskiria sintetinė alyva:

  • Išskirtinis atsparumas suirimui esant aukštai temperatūrai, mažėja nuosėdų ir nuosėdų.
  • Geresnis tekėjimas esant žemai temperatūrai, užtikrinantis greitesnę apsaugą užvedant variklį.
  • Ilgesnės eksploatacinės savybės, dažnai leidžiančios pailginti intervalus tarp alyvos keitimų.

Pasirinkti tinkamą alyvą – tai ne tik techninis dalykas, bet ir prisijungimas prie kitų, kurie vertina patikimumą ir priežiūrą.

Alyvos keitimo atidėliojimo rizika

dyzelinio variklio indeklai
Tai tik 100 000 km nuvažiavusio dyzelinio variklio indėklai. Esmė ta, kad šį atstumą jis įveikė greitai, o alyva buvo pakeista pagal gamintojo rekomendacijas, kurios…. yra per retos!

Vėluojant keisti alyvą, kyla pavojus, kad variklis greičiau susidėvės ir bus sugadintas.

Skaitykite  Kodėl stabdžių kaladėlės skleidžia žuvies kvapą?

Sena alyva negali efektyviai apsaugoti gyvybiškai svarbių dalių, todėl kaupiasi kenksmingos nuosėdos.

Ilgainiui dėl tokio aplaidumo prasideda brangus remontas ir sutrumpėja variklio tarnavimo laikas.

Spartesnis variklio dėvėjimasis

Kai automobilių savininkai viršija rekomenduojamą alyvos keitimo intervalą, jie savo varikliuose patiria padidėjusią trintį ir karštį, nes alyva suyra ir praranda savo tepimo savybes.

Dėl šios neatliktos techninės priežiūros pagreitėja variklio nusidėvėjimas, o tai gali turėti įtakos patikimumo ir pasitikėjimo automobiliu jausmui, kuris vienija vairuotojų bendruomenę.

Mechanikai sutinka, kad šviežia alyva sudaro apsauginį barjerą tarp metalinių komponentų, sumažindama tiesioginį kontaktą ir galimą žalą.

Laiku nekeičiant alyvos, ši apsauga silpnėja, todėl priešlaikiškai dėvisi ir brangiai kainuoja remontas.

  • Metalinės dalys lengviau šlifuojasi, todėl sutrumpėja variklio tarnavimo laikas.
  • Alyva negali taip efektyviai aušinti variklio komponentų, todėl kyla perkaitimo pavojus.
  • Svarbiausi priedai praranda veiksmingumą, todėl svarbiausios dalys lieka neapsaugotos.

Laikydamiesi reguliaraus alyvos keitimo, kiekvienas vairuotojas kelyje jaučiasi užtikrintai ir nepraranda ryšio.

Dumblo kaupimosi pavojai

Be partesnio variklio susidėvėjimo, aplaidus tepalų keitimas kelia dar vieną rimtą grėsmę: dumblo kaupimasis. Laiku nepakeista alyva praranda gebėjimą sulaikyti teršalus. Pradeda kauptis nešvarumai, drėgmė ir šalutiniai degimo produktai, kurie variklio viduje sudaro tirštą, lipnų dumblą.

Šis dumblas užkemša gyvybiškai svarbius kanalus, apriboja alyvos srautą ir neleidžia sutepti svarbiausių komponentų. Netrukus variklis pradeda dirbti sunkiau, labiau įkaista ir rizikuoja brangiai sugesti.

Vairuotojai, kurie vertina savo vietą atsakingų automobilių savininkų bendruomenėje, supranta prevencijos svarbą. Dumblas ne tik sutrumpina variklio tarnavimo laiką, bet ir sukelia brangų remontą, kurio buvo galima lengvai išvengti.

Požymiai, kad jūsų automobiliui reikia keisti alyvą greičiau nei tikėtasi

Kaip vairuotojai gali sužinoti, ar jų automobiliui reikia keisti alyvą anksčiau nei rekomenduojamu intervalu? Atkreipdami dėmesį į automobilio elgesį ir įspėjamuosius ženklus, visi vairuotojai gali išlikti aktyvūs.

Mechanikai sutinka – alyvos ne visada užtenka iki kitos suplanuotos techninės priežiūros. Jei kas nors atrodo ne taip, išmintinga patikrinti. Kartais laukti nustatytu atstumu tiesiog nepakanka.

Atkreipkite dėmesį į šiuos aiškius ženklus, kad jūsų automobiliui gali reikėti greičiau pakeisti alyvą:

  • Neįprasti variklio garsai, pavyzdžiui, stuksenimas ar cypimas, rodo, kad variklis blogai suteptas.
  • Alyvos įspėjamosios lemputės prietaisų skydelyje signalizuoja apie žemą alyvos slėgį arba alyvos kokybės problemas.
  • Tamsus, grūdėtas alyvos sluoksnis ant matuoklio reiškia, kad alyva prarado savo efektyvumą.

Gamintojo rekomendacijos ir realios važiavimo sąlygos

Net ir esant aiškiems įspėjamiesiems ženklams, daugelis vairuotojų vis dar pasikliauja gamintojo rekomenduojamais alyvos keitimo intervalais. Šios rekomendacijos, dažnai nustatomos 10 000 km atstumu, pagrįstos idealiomis bandymo sąlygomis – lygiais keliais, vidutine temperatūra ir įprastu važiavimo režimu.

Tačiau realios vairavimo sąlygos ne visada atitinka šiuos standartus. Miesto eismas, dažnos trumpos kelionės, ekstremalios oro sąlygos ir didelės apkrovos gali kelti varikliui didesnį krūvį, nei nurodyta laboratoriniuose bandymuose.

Štai kodėl automobilių savininkai, kuriems tikrai rūpi jų automobiliai ir bendruomenė, įsiklauso ir į instrukciją, ir į savo patirtį. Mechanikai sutinka: nors gamintojų rekomendacijos yra naudingas pagrindas, atidūs vairuotojai prisitaiko prie savo aplinkos.

Taupykite pinigus neaukodami variklio sveikatos

Nors reguliarus tepalų keitimas yra labai svarbus variklio ilgaamžiškumui, vairuotojams nereikia pernelyg išlaidauti, kad apsaugotų savo transporto priemones. Daugelis mechanikų sutinka, kad konkrečių automobilio poreikių supratimas padeda išvengti nereikalingų išlaidų nerizikuojant variklio sveikata.

Laikydamiesi pritaikyto techninės priežiūros grafiko, vairuotojai gali prisijungti prie bendruomenės, kuri vertina protingą ir ekonomišką automobilio priežiūrą. Užuot aklai vadovavęsi pasenusiomis taisyklėmis, pravartu pasitikėti patikimais šaltiniais ir stebėti savo vairavimo įpročius. Toks požiūris stiprina pasitikėjimą ir užtikrina, kad kiekvienas gaus maksimalią naudą iš savo investicijų.

  • Palyginkite aptarnavimo kainas skirtinguose autoservisuose arba apsvarstykite galimybę išmokti pagrindinių techninės priežiūros užduočių.
  • Pasirinkite savo automobiliui tinkamą alyvą, o ne tik pačią brangiausią.
  • Alyvos keitimą stebėkite naudodami paprastą žurnalą, kad niekada nekeistumėte alyvos per anksti ar per vėlai.

Patarimai, kaip prailginti variklinės alyvos naudojimo laiką

Protinga techninė priežiūra neapsiriboja vien grafiko laikymusi ar taupymu autoservise. Vairuotojai, kurie nori, kad jų varikliai – ir jų bendruomenės transporto priemonės – tarnautų ilgiau, turėtų atkreipti dėmesį į keletą pagrindinių įpročių.

Pirma, visada naudokite gamintojo rekomenduojamą alyvos tipą ir kokybę. Pigūs pakaitalai gali atrodyti protingi, tačiau jie gali sutrumpinti alyvos tarnavimo laiką.

Be to, stebėkite variklio temperatūrą ir venkite dažnų trumpų kelionių, nes šaltas variklio užvedimas ir žema temperatūra greičiau veikia alyvą.

Reguliariai tikrinkite ir keiskite alyvos filtrą, nes užsikimšęs filtras greitai ardo net šviežią alyvą.

Galiausiai apžiūrėkite, ar nėra nuotėkio, ir nedelsdami jį pašalinkite.

Nors 10 000 km tepalų keitimo taisyklė yra paprasta gairė, ji tinka ne kiekvienam vairuotojui ar transporto priemonei. Šiuolaikiniai varikliai ir sintetinės alyvos dažnai gali veikti ilgiau, tačiau svarbūs tokie veiksniai kaip vairavimo įpročiai ir aplinkos sąlygos. Mechanikai sutinka, kad labai svarbu stebėti alyvos kokybę ir variklio veikimą. Atsižvelgdami į gamintojo rekomendacijas ir realius veiksnius, vairuotojai gali apsaugoti savo variklius, sutaupyti pinigų ir išvengti nereikalingos techninės priežiūros – tai įrodo, kad nėra vieno universalaus atsakymo.

Žymos: alyvavariklio alyva
Dalintis618DalintisSiųstiDalintis108
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

0

Vilniuje BMW X5 išsiardė važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

Vilniuje BMW X5 „išsiardė“ važiuodamas vakariniu aplinkkeliu

0

Volvo išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

„Volvo“ išvažiavo į priešpriešinę juostą tiesiai prieš atvažiuojantį vilkiką

0

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

Įžūlus BMW vairuotojas du kartus vos nesukėlė avarijos

0

Taip pat skaitykite

Ar traktorius privalo trauktis? Konfliktas Lietuvos keliuose

Lenkimas iš dešinės – leidžiama ar ne? Štai ką sako KET

Ar profesionalus vairuotojas gali pūsti iki 0,4 promilės? Paaiškiname su teisės aktais

Ar leidžiama važiuoti motociklu su ausinėmis? Štai ką sako įstatymas

Keistas policininkų manevras šokiravo vairuotoją: „Ką tu čia b**t?!“

Ar galite netekti vairuotojo pažymėjimo už važiavimą dviračiu išgėrus?

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Rentis.lt
Automobilio vaistinėlės
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

wpDiscuz