BMW pasigyrė, kad bendradarbiaudama su „Pirelli“ sukūrė BMW i7 skirtą žieminę padangą, kuri, palyginti su „standartine žiemine padanga“, gali padidinti automobilio ridą iki 50 WLTP vienetų, t. y. iki maždaug 43 kilometrų mišriu režimu. Visa tai pasiekta dėl tinkamo protektoriaus ir mišinių, kurie sumažina pasipriešinimą riedėjimui ant sniego ir šlapio, šalto asfalto. Pridursime, kad „sumažinti pasipriešinimą riedėjimui“ yra tas pats, kas sumažinti padangų sukibimą su kelio danga.
Naujoji „Pirelli P Zero Winter 2“ padanga
Žieminių padangų protektorius sukurtas taip, kad įsirėžtų į ant žemės esantį sniegą ir taip užtikrintų automobilio sukibimą. Perimetro gumos mišinys yra tankiai nupjautas, pjūviai kartais būna banguoti, kad padidėtų padangos sąlyčio su žeme plotas. Plonos lamelės, net ir pagamintos iš kietos gumos, greičiau lankstosi ir sukimba didesniame plote nei dideli plokšti „blokai“, kuriuos matome vasarinėse padangose. Dėl to padidėja pasipriešinimas riedėjimui, o tai gali lemti prastesnes ridos charakteristikas.
BMW komunikacija apie naująją „Pirelli P Zero Winter 2“ padangą labai sumaniai parengta, kad netyčia nebūtų pasakyta per daug. Pagrindinė ištrauka skamba taip:
Pasipriešinimas riedėjimui apibūdina jėgą, reikalingą riedėjimui, kuris tiesiogiai veikia automobilio ridą. Bendradarbiaujant su „Pirelli“ sukurtos naujos 20 colių padangos kompensuoja šiuos trūkumus, todėl elektrinio BMW i7 rida padidėja iki 50 kilometrų.
„Kompensuoti“ galima tik vienu būdu: mažinant pasipriešinimą riedėjimui. Pagal Europos klasifikaciją „Pirelli P Zero Winter 2“ pasipriešinimo riedėjimui klasė yra A, t. y. maža. Mažas pasipriešinimas riedėjimui reiškia mažesnį sukibimą su keliu, nes arba padanga su keliu sukimba tvirčiau ir jos pasipriešinimas riedėjimui yra didesnis, arba sukimba mažiau ir jos pasipriešinimas riedėjimui yra mažesnis. Žieminių padangų pasipriešinimą riedėjimui galima sumažinti sumažinant lamelių skaičių arba plotą, naudojant dalį vasarinių padangų protektoriaus, taip sukuriant daugiafunkcinę padangą.
Žinoma, pasipriešinimo riedėjimui sumažinimas nereiškia, kad padangos tampa mažiau saugios įprastomis naudojimo sąlygomis. Gamintojui pavyko jas sukurti taip, kad galimo slydimo metu (ypač šoninio slydimo) jos garantuoja tokį patį sukibimą kaip ir standartinės žieminės padangos. Naujuoju „Pirelli“ gaminiu bus galima prekiauti nuo 2024 m. rugpjūčio, o BMW X3 turėtų pasirodyti 2024 m. antrąjį pusmetį.