• Įkelk vaizdo įrašą
  • Pranešk naujieną
  • Apie mus
  • Kontaktai
Antradienis, 8 liepos, 2025
  • Prisijungti
  • Registracija
Reidas Official
Pranešti naujieną
Įkelti video
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Daugiau
    • Testai
      • Lyginamieji testai
      • Pirmasis važiavimas
      • Ilgalaikiai testai
    • Apžvalgos
      • GPS sekikliai
      • OBD2 diagnostika
      • Vaizdo registratoriai
    • Vaizdo įrašai
      • Įkelti vaizdo įrašą
    • KET baudos
    • Taršos mokestis
    • Virtualus alkotesteris
    • Draudimo patikra
    • Kuro skaičiuoklė
    • OBD diagnostikos klaidu kodai
    • Testai
    • Informacijos kanalai
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
Reidas Official
Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • Vaizdo įrašai
  • Info kanalai
Pagrindinis Naujienos

Ar degimo varikliai dar turi ateitį? „Alpine“ turi atsakymą

pagal Andžej Biaigo
2025.06.11, 22:18
Naujienos
A A
0
alpine alpenglow hy6 vandenilinis variklis

Šaltinis: Alpine

Dalintis FacebookDalintis TelegramDalintis WhatsAppDalintis Linkedin

„Alpine“ vyriausiasis vandenilio inžinierius Pierre-Jean Tardy paneigė nuomonę, kad vidaus degimo varikliai yra pasenę, teigdamas, kad „degimo variklis nėra priešas“. Vietoj to jis teigia, kad tikrieji kaltininkai yra iškastinis kuras ir išmetamosios dujos, o vandenilis galėtų būti švarus kelias į ateitį.

Degimo varikliai vis dar turi ateitį

Nors reguliavimo institucijos visame pasaulyje skatina visiškai elektrinius automobilius (EV), vartotojų susidomėjimas jais atsilieka nuo lūkesčių. Reaguodami į tai, keli automobilių gamintojai, tarp jų ir „Alpine“, persvarsto savo strategijas ir tiria hibridinius bei alternatyvius degalų sprendimus, kurie apima degimo variklių išsaugojimą.

„Degimo variklis nėra priešas“, – sakė Tardy Autoblog.nl, paaiškindamas, kad degimo technologija gali būti pritaikyta veikti naudojant anglies dioksido neišskiriančius degalus, pvz., vandenilį. Anot Tardy, visiškas degimo variklių uždraudimas yra klaidingas sprendimas. Vietoj to jis tiki įvairiapusiška variklių ateitimi, apimančia įvairių energijos šaltinių derinį, o ne vien tik baterijų elektros energiją.

„Alpine Alpenglow Hy6“: vandenilio variklis Le Mans

Tardy šiuo metu kuria „Alpine Alpenglow Hy6“, kuris debiutuos 2028 m. 24 valandų Le Mans lenktynėse. Šis radikalus vandenilio variklis turi 3,5 litro tūrio dvigubą turbokompresorių V6, kuris generuoja 730 arklio galių ir 770 Nm sukimo momentą. Tai drąsus pareiškimas: nulinės emisijos lenktynės nebūtinai reiškia visišką perėjimą prie elektros.

„Alpine“ nėra vienintelė kompanija, kuri persvarsto degimo variklių vaidmenį. „Fiat“ neseniai vėl pradėjo gaminti benzininį variklį, kuris anksčiau buvo montuojamas tik elektrinėse „500“ modeliuose. „Volkswagen“ kitoje elektrinės transporto priemonės platformoje bus galima montuoti vidaus degimo variklius. „Mini“ teigia, kad toliau pardavinės benzininiais varikliais varomus modelius, o „Mazda“ kuria tai, ką vadina „idealiu vidaus degimo varikliu“.

Kitos įmonės, pavyzdžiui, BMW (Neue Klasse), Stellantis (STLA) ir Scout, stato ant lanksčių platformų, kurios, atsižvelgiant į rinkos paklausą, gali būti pritaikytos įvairiems variklių tipams.

Vandenilio problema: energija ir išmetamosios dujos

Nors vandenilio degimo varikliai siūlo įdomias galimybes, yra ir iššūkių. Vandenilio ar sintetinio kuro gamyba dažnai vis dar susijusi su iškastiniais energijos šaltiniais arba reikalauja didelių elektros energijos kiekių, o tai gali neutralizuoti naudą aplinkai. Nepaisant šių trūkumų, „Alpine“ tiki, kad inovacijos ir švaresnė vandenilio gamyba laikui bėgant užpildys šią spragą.

Skaitykite  Dyzelio eros pabaiga: „Audi“ sėkmingai pereina prie plug-in hibridų

Pragmatiškas požiūris į išmetamųjų teršalų mažinimą

Daugeliui automobilių gamintojų perėjimas prie visiško elektrifikavimo nėra ideologijos, o pragmatizmo klausimas. Jei degimo varikliai gali veikti švariai, ypač naudojant vandenilį, jie gali išlikti gyvybingi dar ilgai po to, kai bus įvesti draudimai. Kaip nurodo Tardy, realistiškiau yra diversifikuoti energijos sprendimus, nei priversti vartotojus, kurie nėra tam pasirengę, naudoti elektromobilius.

„Alpine“ ateities vizija neatmeta vidaus degimo variklių – ji juos apibrėžia iš naujo. Naudojant vandenilio kurą ir hibridinį lankstumą, automobilių pasaulis gali sulaukti labiau subalansuotos, įvairių degalų ateities. Vietoj vidaus degimo variklių panaikinimo, „Alpine“ siūlo juos tobulinti.

Ką manote – ar vidaus degimo varikliai turėtų būti uždrausti, ar turėtume investuoti į švaresnius degalus, pavyzdžiui, vandenilį? Pasidalykite savo nuomone komentaruose!

Žymos: Alpinevandenilinis vidaus degimo variklis
Dalintis2DalintisSiųstiDalintis
Prenumeruoti
Prisijungti su
Prisijungti
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
Pranešti apie
guest
Prisijungti su
Leidžiu sukurti paskyrą
Kai pirmą kartą prisijungiate naudodami socialinio prisijungimo mygtuką, gauname Jūsų paskyros viešojo profilio informaciją, kurią bendrina socialinio prisijungimo teikėjas, atsižvelgdami į Jūsų privatumo nustatymus. Taip pat gauname Jūsų el. pašto adresą, kad automatiškai sukurtume Jums paskyrą mūsų svetainėje. Sukūrę paskyrą būsite prijungti prie šios paskyros.
NesutinkuSutinku
guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus

Sekite mus, kad nepraleistumėte svarbių naujienų!

Sekite mus Google News platformoje

Rekomenduojami vaizdo įrašai

Vilniuje Range Rover važiavo tiesiai į Golf be reakcijos

Vilniuje „Range Rover“ važiavo tiesiai į „Golf“ – be reakcijos

0

Raudona šviesa Ne problema svečiams iš Šveicarijos

Raudona šviesa? Ne problema svečiams iš Šveicarijos!

0

Šokiruojantys BMW X1 manevrai du pažeidimai iš eilės

Šokiruojantys BMW X1 manevrai: du pažeidimai iš eilės

0

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

Vilkikas rūke važiavo prieš eismą – vairuotojas gelbėjosi šalikelėje

0

Taip pat skaitykite

Naujas kelio ženklas: ką turi žinoti Lietuvos vairuotojai?

Viršijai greitį daugiau nei 30 km/val.? Štai kas laukia 2025 m.

Ar žinote, kada negalima jungti automobilio kondicionieriaus?

Šie automobiliai genda dažniausiai po 5 metų – štai sąrašas

5 patikimiausi automobiliai pasaulyje pagal vairuotojus

Trys naudoti korėjietiški krosoveriai, kuriems gedimai – retenybė

Naujienos

  • Naujausios
  • Eismas
  • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Degalų kainos ir tendencijos
  • Premjeros

Straipsniai

  • Apžvalgos
  • Kelių eismo taisyklės
  • Naudoti automobiliai
  • Patarimai
  • Testai
  • Vaizdo įrašai

Naudinga

  • Privalomasis automobilio draudimas
  • KASKO draudimas
  • Automobilio VIN patikra: Regitra ir CarVertical
  • KET baudos
  • Greičio matuokliai
  • Kuro skaičiuoklė
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Vairavimo kategorijos
  • Kelių darbai ir rengiami kelių projektai (žemėlapis)

Draugai

Tlgrm.lt
Misija-darbas.lt
Tiksaviems.lt
Sharklinker.lt
automobilių supirkimas
Automobilių skelbimai ir atsiliepimai
KepamVerdam.lt - Receptai
  • Privatumo politika
  • Slapukų naudojimo informacija
  • Partneriai
  • Apie mus
  • Kontaktai

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros žemiau

Pamiršote slaptažodį? Užsiregistruoti

Sukurti naują paskyrą!

Norėdami užsiregistruoti, užpildykite žemiau esančias formą

Visi laukai yra privalomi. Prisijungti

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti

Add New Playlist

Rezultatų nėra
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
    • Premjeros
  • Eismas
    • Baudos kvitas
  • Eismo įvykiai ir nelaimingi atsitikimai
  • Kriminalai
  • Naudoti automobiliai
  • Elektromobiliai
  • Technologijos
  • Patarimai
    • Eksploatacija
    • Kelio ženklai
    • Kelių eismo taisyklės
    • Vairuotojo pažymėjimas
  • Degalų kainos
  • Testai
    • Ilgalaikiai testai
    • Lyginamieji testai
    • Pirmasis važiavimas
  • Apžvalgos
    • GPS sekikliai
    • OBD2 diagnostika
    • Vaizdo registratoriai
  • Vaizdo įrašai
    • Įkelti vaizdo įrašą
  • KET baudos
  • Taršos mokestis
  • Taršos mokestis
  • Virtualus alkotesteris
  • Draudimo patikra
  • Kuro skaičiuoklė
  • OBD diagnostikos klaidu kodai
  • Testai
  • Pranešti naujieną
  • Įkelti vaizdo įrašą
  • Informacijos kanalai
  • Prisijungti
  • Užsiregistruoti

© 2023 Reidas Official - Visos teisės saugomos.